Coada de Lemn POV (Clanul Ghetii)
M-am trezit si am facut patrulele.Apoi mi.s-a facut foame si m-am indreptat spre gramada cu prada.Mi-am ales un iepure si am inceput sa mananc.Coada de Luna vine cu un soarece in gura si se aseaza langa mine.Eu ma fac rosie ca racul.
Coada de Luna:Buna Coada de Lemn.
Coada de Lemn:B-buna Coada d-de Luna.
Off mereu ma balbai cand sunt langa Coada de Luna si nu stiu de ce.Incepem sa mancam tacuti.Dupa ce termin de mancat merg in vizuina razboinicilor.
Stea Argintie POV (Clanul Apei)
Azi Afinuta si Pui de Macese fac 6 luni.Dupa ce termin de mancat o sa ii fac ucenici.Imi mananc linistita veverita.Dupa ce termin ies din vizuina si sar pe Piatra Apei (ca Piatra Mare).Inima Topita se aseaza pe locul secundului.
Stea Argintie:Toate pisicile indeajuns de mari incat sa-si poata prinde singure prada sa se adune sub Piatra Apei!Avem o adunare de clan!
Dupa ce spun asta toate pisicile incep sa iasa din vizuini.Dupa ce se aduna toti continui.
Stea Argintie:Astazi,doi pui vor deveni ucenici.Afinuta,Pui de Macese,pasiti in fata.
Ele se uita una la alta cu ochii sclipindu-le de bucurie si se urca pe Piatra.
Stea Argintie:Jurati sa prtejati acest clan chiar si cu pretul vietii viastre?
Pui de Macese:Jur.
Afinuta:Jur.
Stea Argintie:Atunci,cu puterea Clanului Stelelor,va dau numele de ucenici.Afinuta, te vei numi Laba de Afina iar mentorul tau va fi Inima Topita.Pui de Macese,te vei numi Laba de Macese iar mentora ta va fi Splendoarea Stelelor.
Splendoarea Stelelor si Inima Topita se duc la ucenicii lor si isi ating nasurile de ale lor.
Pisicile din Clanul Apei:Laba de Afina!Laba de Macese!Laba de Afina!Laba de Macese!
Stea Argintie:Adunarea s-a incheiat!
Sar de pe Piatra Apei si ma indrept catre vizuina mea.Casc somnoroasa si ma ghemuiesc.Inchid ochii si adorm.
Blana de Feriga POV (Clanul Ghetii)
Ma trezesc cu o zgarietura mare pe laba.Nu stiu de unde o am dar trebuie sa merg la Ciripit de Pitigoi sa ma ajute.O vad pe Pui de Miere dormind pe blanita mea.O iau incet si o pun pe pamant langa Pui Verde. Ii ling incet pe cap si merg la Ciripit de Pitigoi. Stiu ca deja toate pisicile dorm,dar ma doare foarte rau zgarietura.Intru in vizuina si vad ca Ciripit de Pitigoi e treaz.Cand ma vede ramane uimit.
Ciripit de Pitigoi:Blana de Feriga ce faci aici?Credeam ca toate pisicile dorm.
Blana de Feriga:Mda dar m-am trezit din cauza zgarieturii.Ma gandeam ca ma vei putea ajuta.
Ciripit de Pitigoi da din cap si imi examineaza rana.Apoi cotrobaie prin plantele lui si aduce niste flori galbene si fructe.
Ciripit de Pitigoi:O sa fac o pasta din galbenele si fructe.Te vor ajuta.imi explica el.
Blana de Feriga:Inca o data multumesc.
Dupa ce Ciripit de Pitigoi imi pune pasta pe rana eu merg spre vizuina reginelor.Simt miros de vulpe venind de acolo si e foarte proaspat.O,nu!Pui Verde,Pui de Miere,nu! Imi zic in gand si fug spre vizuina.O vad pe Pui de Miere in botul vulpii,iar Pui Verde se uita ingrozit la vulpe de sub o bucata de muschi.Eu marai si sar pe vulpe.
Blana de Feriga:AJUTOR!AJUTOR!O VULPE E IN VIZUINA REGINELOR!AJUTOOR! strig eu iar in vizuina dau buzna Gheara de Copac si Blana de Gheata.Ma ajuta sa alung vulpea si le multumesc.
Blana de Feriga:Va multumesc.
Gheara de Copac:Cu placere,draguto.
Imi ating nasul de al lui Gheara de Copac si zambesc.Apoi pleaca si eu ma uit la puii mei.Ii iau pe Pui Verde si Pui de Miere care mieunau speriati si ii lipesc de mine.
Blana de Feriga:Shhh gata puilor.Totul e bine acum.Sunteti in siguranta.
Ei se linistesc si adorm.Dupa cateva minute aud sforaiturile lor mici.Le zambesc si casc. Imi inchid ochii si adormHeyy!Un nou capitol e aici pentru voi.Sper sa va placa.Urmatorul capitol il voi pune maine sau poimaine.Byee!
CITEȘTI
Pisicile Razboinice
De TodoBuna!Aceasta este noua carte cu Pisicile Razboinice despre care am spus.Va astept si la aceasta carte! Pwp😘