Laba Intunecata POV
Laba Aurie e draguta.Imi place de ea mult. Eu mananc un iepure si ma uit la ea. E asa draguta...dar o plac si pe Laba Neagra si... of sunt confuz.Termin de mancat si il vad pe Inima Rece venind spre mine.
Inima Rece:Laba Intunecata am vorbit cu Stea Fierbinte despre numirea ta de razboinic.Ceremonia va fi tinuta acum.
Dupa ce zice asta o vad pe Stea Fierbinte urcand pe Piatra Focului.
Stea Fierbinte:Toate pisicile indeajuns de mari incat sa-si poata prinda singure prada sa se adune sub Piatra Focului pentru o adunare de clan!
Dupa ce zice asta Blana de Paianjen se urca pe locul secundului iar celelalte pisici se aduna.Eu ma catar incet pe Piatra langa Stea Fierbinte.
Stea Fierbinte:Laba Intunecata a venit timpul sa devi razboinic.De acum incolo vei fi cunoscut drept Inima Intunecata!
Pisicile din Clanul Focului:Inima Intunecata! Inima Intunecata!
Le vad pe Laba Aurie si Laba Neagra uitandu-se la mine fermecate.Eu le zambesc si ma dau jos de pe Piatra. Ele vin in fuga la mine.
Laba Aurie:Inima Intunecata felicitari pentru numele de razboinic!
Laba Neagra:Da felicitari!
Inima Intunecata:Multumesc.Pai ne mai vedem!
Zic si ii zambesc lui Laba Aurie.
Laba Aurie POV
Dupa adunare merg cu Blana de Nisip la antrenament.
Blana de Nisip:Asa.Acum pune-te in pozitia de vanatoare.
Eu ma pun in pozitia de vanatoare.
Blana de Nisip:Bravo!Incearca sa prinzi ceva.
Laba Aurie:Bine Blana de Nisip.
Adulmec aerul.Simt miros de soarece. Ma pun la pamant si ma tarasc incet.Soarecele statea pe un trunchi de copac cazut si manca o samanta deci nu m-a vazut. M-am uitat atenta si am asteptat.Apoi am sarit si am prins soarecele intre falci.M-am intors la Blana de Nisip cu soarecele in gura.
Blana de Nisip:Bravo,Laba Aurie!Te descurci foarte bine!
Laba Aurie:Multumesc.
Dupa aceea eu si mentora mea patrulam granitele.Dupa aceea ne intoarcem in tabata.Soarele a apus si eu merg sa mananc ceva.Imi iau un iepure si incep sa mananc.Tatal meu,Inima Rece se aseaza langa mine.
Inima Rece:Buna draga.Cum a fost ziua de azi?
Laba Aurie:Perfecta.Acum merg sa ma culc. Noalte buna tata.
Inima Rece:Noapte buna.
Merg obosita spre vizuina ucenicilor. Ma asez langa surorile mele si adorm. A fost o zi plina.Heyyy.Un nou capitol e aici.Stiu e plictisitor si scurt dar promit ca urmatorul va fi mai lung. Pwp byee! (´•ω•')
CITEȘTI
Pisicile Razboinice
RandomBuna!Aceasta este noua carte cu Pisicile Razboinice despre care am spus.Va astept si la aceasta carte! Pwp😘