capitolul 23

31 3 3
                                    

Pui de Întuneric POV
Stea de Lemn:Pui de Întuneric vei fi Laba de Întuneric iar mentora ta va fi Blana de Ferigă. Pui de Lumină vei fi Labă de Lumină iar mentorul tău va fi Urma de Lapte.
Pisicile din Clanul Gheții: Labă de Întuneric!  Labă de Lumină!
Cobor de pe Piatra Gheții și mă îndrept către grămada cu pradă. Ma așez și imi aleg un pește. Încep să îl mananc liniștit.

Gheara de Zambila POV
O pisicuta sta lipita langa burtica mea. E puiul meu.Are blana roscata cu pete albe si ochi verzi.O voi numi Pui de Zmeura. O iubesc mult pe Pui de Zmeura.Incep sa o ling incet,blanita ei fiind foarte catifelata.

Laba de Mlastina POV
Stea Argintie:Laba de Mlastina vei fi Lac de Mlastina.Laba Inghetata vei fi Inima Inghetata.
Pisicile din Clanul Apei:Lac de Mlastiana! Inima Inghetata!
Dupa Adunare merg tinta inspre Blana de Veverita.Astazi o sa ii spun ce simt pentru ea.Blana de Veverita se spala in fata vizuinii razboinicilor,blana ei roscata stralucind in lumina soarelui.Cand ma asez langa ea isi intoarce privirea inspre mine.
Blana de Veverita:Buna Lac de Mlastina. S-a intamplat ceva?
Lac de Mlastina:Nu.Vroiam doar sa iti spun ceva.
Ea da din cap si ii face semn cu coada sa spuna.
Lac de Mlastina:Eu te plac Blana de Veverita.Esti cea mai frumoasa pisica din lume.Te iubesc din tot sufletul!
Ea roseste.
Blana de Veverita:Si eu te plac Lac de Mlastina...dar nu stiam cum sa iti spun.
Lac de Mlastina:Ai vrea sa fii perechea mea?
Blana de Veverita:Da!
Ea se lipeste de mine si isi lipeste obrazul de obrazul meu.Eu ii zambesc si o ling pe cap.O iubesc atat de mult!

Inima Stralucitoare POV
Niste vulpi ataca tabara. Imi iau cei doi pui si ii ascund sub un culcusi de muschi. Ma asez in fata lor. O vulpe intra in vizuina reginelor. Eu marai inspre vulpe. Puii mei ies de sub muschi si se ascund in spatele meu. Vulpea maraie si se apropie de mine si de pui. Apoi aud un marait si il vad pe Coada de Luna atacand vulpea.Vulpea il musca de spate,dar el nu se opreste din a lupta. Incearca sa sara pe spatele ei dar vulpea il musca de gat.Coada de Luna cade la pamant,iar vulpea pleaca.Pui de Barza se uita la Coada de Luna apoi la mine.
Pui de Barza:Mami de ce doarme tati?
Cateva lacrimi mi se scurg pe fata.
Inima Stralucitoare:Tati e obosit dupa lupta.
Pui de Barza da din cap si se ghemuieste la burtica mea.Pui Sangeros vine langa ea si adorm amandoi. De ce trebuia sa moara el? De ce?! Mare Clan al Stelelor de ce?!

Pisicile RazboiniceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum