Part 1

12.9K 626 40
                                    

    Η Φωνή της αεροσυνοδού ήχησε στα αυτιά μου. Γεγονός ότι προσγειωθήκαμε στην Αμερική. 
  Ήμουν απίστευτα στεναχωρημένη όταν έφυγα με τους γονείς μου διακοπές στην Ελλάδα για τρεις μήνες. Όχι επειδή έφυγα. Αυτό ήταν θείο δώρο.
  Μια μέρα πριν φύγω, ο Μάρκος, αυτός που είμαι ερωτευμένη εδώ και δύο χρόνια, απο τότε που μετακόμισα στην μικρή αυτή πόλη της Αμερικής απο την Αγγλία, ανακοίνωσε μπροστά σε όλο το σχολικό χορό πόσο μπάζο είμαι και πως βέβαια το να το παίζει ερωτευμένος μαζί μου ήταν στοίχημα.
  Ο Μάρκος με κοροϊδευε σε όλο το λύκειο, πιστευε πως οι χοντρές ήταν σιχαμένες. Μου έκανε τη ζωή δύσκολη. Ίσως περισσότερο απο τους υπόλοιπους επειδή ήμουν ερωτευμένη μαζί του. στα προσβλητικά σχόλια των υποόλοιπων γέλαγα η έκανα πως δεν τα άκουγα.. καταραμένη εφηβία!!
  Το ξέρω είμαι μια πληγωμένη ελληνίδα που μεγάλωσε στην Αγγλία και μετακόμισε στη πιο κρίσιμη ηλικία στην Αμερική!  ο λόγος; οι γονείς μου έκαναν έδρα της εταιρίας τους την Αμερική, δεν τους έφτανε όλη η ευρώπη. 
  Το ότι είμαι ελληνίδα μάλλον προκαλούσε τα περισσότερα αρνητικά και χλευαστικά σχόλια των συμμαθητών μου. "οι ελληνίδες είναι οι πιο όμορφες γυναίκες και εσύ είσαι έτσι;"
  Έπίσης οι δυο πιο όμορφες κοπέλες σε όλο το λύκειο είναι κολλητές μου!! Τι ειρωνία. Μόνο που εκείνες με αγάπησαν γιαυτό που πραγματικά είμαι και όχι για τα περριτα κιλά μου η τα θαμπά καστανοξανθα μαλλιά μου που βρίσκονταν μονίμως σε σε έναν κότσο. Δεν τους ένοιαζε το άσχημο ντύσιμό μου.
  Όλα αυτά βέβαια ήταν παρελθόν. Τα μαλλιά μου τα έβαψα κόκκινα πολύ σκούρα και ειλικρινά μ' αρέσουν θέλω συνέχεια να τα βλέπω να πέφτουν στις όμορφες μπούκλες τους που πάντα μισούσα.
  Το σημαντικότερο βέβαια ήταν ότι έχασα 20 κιλά μέσα σε ένα καλοκαίρι. Ο γιατρός μου μου επέτρεψε να κόψω τη κορτιζόνη έτσι τα μαλλιά μου πλέον ούτε έπεφταν ούτε ήταν θαμπά αλλα ήταν δυνατά.
  Βέβαια και ο ξάδερφος μου ο Νίκος με βοήθησε πάρα πολύ στο να πηγαίνουμε κάθε μερα για μπάνιο και γυμναστήριο. Πλέον είχα ένα υγιέστατο σώμα που λάτρευα. Το λάτρευα γιατί ήταν υγιές. Ήμουν πλέον 50 κιλά που ήταν μια χαρά για το 1.60 ύψος μου, είχα καμπύλες, και ήμουν γυμνασμένη! κάτι που ήταν πολύ καλό για την απότομη απώλεια βάρους μου. 
  σημαντικό ρόλο έπαιξε όμως η Λίνα η κοπέλα του ξαδέρφου μου που με βοήθησε να ψωνίσω ρούχα που να με αναδείξουν. Τα παλιά μου ρούχα τα δώρισα. δεν μου έκανε τίποτα άλλωστε.
   3 μήνες χωρις κινητο, χωρις ινσταγκραμ φεισμπουκ σναπτσατ.  Με τις φίλες μου μίλαγα μέσω του τηλεφώνου της μητέρας μου. ούτε εκείνες γνώριζαν για την αλλαγή μου. το φύλαγα για έκπληξη. Τις αγάπησα περισσότερο όταν με είδα στον καθρευτη πανέμορφη. Ποτε δεν με ανάγκασαν να αλλάξω τη εμφάνιση μου. 

   Η Λίνα μου είπε να μην ξεχάσω ποτέ μου ότι η αληθινή ομορφιά βρίσκεται μέσα μας. τα καλλυντικά καλύπτουν μόνο την ανασφάλεια. Η αληθινή ομορφιά βρίσκεται στο να αγαπάς τον εαυτό σου.
και είχε δίκαιο.
 θλίψη με κατέβαλε όταν μπήκα στο δωμάτιο μου, το παράθυρό μου ήταν κλειστό. φοβόμουν να το ανοίξω. 
  είχα μια ώρα στη διαθεση μου για να ετοιμαστώ για την πρωτη μέρα στο σχολείο.
αφού έκανα το μπάνιο μου άπλωσα κονσίλερ στους μαύρους κύκλους μου και μάσκαρα στα βλέφαρα μου. στέγνωσα και ίσιωσα τα μακριά μαλλιά μου όπως μου είχε δείξει η Λίνα. 
κοίταξα το ρολόι μου. μιση ώρα. 
  Γρήγορα άνοιξα τις βαλίτσες μου ψάχνοντας κάτι να φορέσω. Όλες στο σχολείο είναι σαν να προχωράνε στη πασαρέλα. Αυτή τη φορά είναι η σειρά μου!! 

φόρεσα αυτά και έπειτα πήρα τη καφέ μου τσάντα και βγήκα απο το σπίτι μου ώστε να περιμένω το κάμπριο της Αριας ώστε να πάμε όλες μαζί σχολείο όπως πάντα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

φόρεσα αυτά και έπειτα πήρα τη καφέ μου τσάντα και βγήκα απο το σπίτι μου ώστε να περιμένω το κάμπριο της Αριας ώστε να πάμε όλες μαζί σχολείο όπως πάντα.
 Το κάμπριο σταμάτησε μπροστά μου. όμως τα κορίτσια δεν μου μίλησαν.
μελ: κορίτσια; και εγω χάρηκα που σας είδα!

με κοίταζαν με το στόμα ανοιχτό!

κατια: Μελίνα;; απίστευτο είσαι γκομενάρα!!!
Αρια: γιατι δεν μας είπες τίποτα!!!!
μελ: σας είπα ότι έκοψα τη κορτιζόνη

είπα μπαίνοντας στο αμάξι και αφου και οι δυο με αγκάλιασαν ξεκινήσαμε για το σχολείο.

Το ότι μιλούσαμε για τα νέα μας κάπως έκανε το στομάχι μου να ξεχαστεί απο το ηλίθιο σφήξιμο. Η Αρια πάρκαρε σε μια ωραία θέση στο πάρκινγκ και αφου βγήκαμε με πιασαν και οι δυο αγκαζέ ώστε να μπουμε στο σχολείο.

αρ: ωρα να γινεις εσυ το επίκεντρο φιλενάδα!!

τα βλέμματα πέφταν πάνω μου κανείς όμως δεν με αναγνωρίζε. Επειδη φόραγα γυαλια ηλίου; δεν ήμουν πια και τόσο αγνωριστη..

Μαρκος: βρε βρε οι δυο χάριτες γίναν τρεις; αντικαστήσατε τη φάλαινα με τη γοργόνα; επι της ευκαιρίας που είναι;

ανακοίνωσε ο Μαρκος κοιτάζοντας με με το χαρακτηριστικό του βλεμμα όταν φλέρταρε.

εμένα φλέρταρε;;;;;;

Αρ: ατείο Μάρκο.
Μα: δεν θα με γνωρίσετε στη κούκλα; Μάρκος!
είπε δίνοντας μου το χέρι του. 

Μελ: αστείο Μάρκο!

του είπα ειρωνικά.

Μαρκ: κατσε αυτη τη φωνη την ξέρω..

Έβγαλα τα γυαλία μου και τον κοίταξα ειρωνικά.

Μαρκ: αυτα τα μάτια... Μελίνα;;

Με κοίταζε σαν να είδε φάντασμα...


Η εκδίκηση είναι γένους θηλυκού!Where stories live. Discover now