εκδίκηση round 2-Part 36

3K 220 16
                                    

ξέρω ότι άργησα πολύ αλλά δεν είχα έμπνευση για το πως να συνεχίσω την ιστορία και δεν ήθελα να σας γράψω κάτι πρόχειρο οπότε το δούλεψα πολύ όσο μπορούσα, έπρεπε να το διαβάσω όλο για να δω μην έχω ξεχάσει κάτι! και επειδη σας αγαπω και μαγαπάτε και αγαπιόμαστε ορίστε και το τρειλερρρ!!!! 

___________________Χριστούγεννα!!ένα χρόνο αργότερα______________________

Πέρασε ένας χρόνος απο τότε. Ακόμα η καρδιά μου δεν μπορεί να διαχειριστεί τον πόνο. Ακόμα δεν μπορώ να διαχειριστώ τις αναμνήσεις μου...

πάνε 6 μήνες που κατάφερα να αναπνεύσω, όχι επειδή τον ξεπέρασα, όχι επειδή ξέχασα, επειδή προσποιούμαι ότι δεν συνέβησαν ποτέ, ότι δεν πόνεσα ότι δεν με πόνεσε. Σαν απλά να μην έχουμε επικοινωνία, να μην έγινε ποτέ όσα έγιναν και σηκώθηκα να φύγω. 

Χάλασα την υπόσχεση μου που τον άφησα; η αυτός τη δική του; 

δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι. δεν θέλω να τον σκέφτομαι!! 

Μπλοκ στο μεσσεντζερ μπλοκ στο ινστγκραμ στο κινητό στα πάντα!! δεν υπήρχε και ούτε θέλω να υπάρχει στη ζωή μου! ίσως απο γνωστούς μας να έχει δεί στο ινσταγκραμ ότι τελικά όντως πήγα στην Ελλάδα. Φυσικά με τον Ντέιβιντ ο οποίος έχει πάθει πλάκα με τις ελληνίδες. έχει μάθει και κάποια ελληνικά και μιλάει με μια αστεία προφορά.. ίσως να μην ήμουν η κλύτερη παρέα για εκείνον.. ίσως να μην ήταν ούτε και αυτός για μένα. Μου μίλαγε συνέχεια για εκείνον, ούτε το όνομα του δεν λέω πλέον. είναι φίλοι και έχουν επικοινωνία. όμως του έχω ζητήσει ότι δεν θέλω να ξέρω τίποτα για εκείνον! δεν θέλω να ξέρω εκείνον!

και γιατί τον σκέφτομαι;; επειδή είμαι στο αεροπλάνο και μόλις γύρισα στην αμερική.. νιώθω σαν πέρσι.. η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται μόνο που η πρωταγωνίστρια έχει πεθάνει! μπορεί να υπάρχω αλλά έχω νεκρώσει μέσα μου!!

Όμως η εκδίκηση είναι γένος θηλυκού οπότε έκανα μια λίστα:

όσο είμαι αμερική:

1) θα γελάω

2)θα περνάω καλά

3) δεν θα ρωτήσω για αυτόν

4)θα πάρω το αίμα μου πίσω

5)θα μείνω μακρια του

ντειβ: είσαι έτοιμη γλυκειά μου;

η φωνή του Ντέιβιντ με έκανε να καταλάβω ότι φτάσαμε.. Ώρα για εκδίκηση!! είπα απο μέσα μου και φόρεσα τα γυαλιά μου!! 

Η εκδίκηση είναι γένους θηλυκού!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz