Οι γονείς μου πάλι λείπουν τι πρωτότυπο. Κάθομαι στο λάπτοπ και μιλάω με τα κορίτσια. Τουλάχιστον δεν είμαι η μόνη που βαριέται. Σήμερα λένε πως είναι το πρώτο πάρτυ του σχολείου, αποχαιρετισμός του καλοκαιριού!Βλακείες, αν ήταν όντως του σχολείου θα γινόταν στο σχολείο όχι σε κλαμπ! ο ήχος του λάπτοπ μου με πέταξε απο τις σκέψεις μου.
κατ: Μελ εισαι εντάξει; θα πάμε; μην μου αφηνεις διαβάστηκε..
Μελ: δεν ξέρω βρε Κάτια είμαι πολυ κουρασμένη απο το ταξίδι..
αρ: έλα ρε Μελ θα περάσουμε τέλεια, τώρα που είμαι και εγω single
κατ: καλα σας δίνω 4 μέρες
Μελ: πολλές δίνεις. σήμερα σου λέω εγω στοίχημα!
Τι να πάω στο πάρτυ για να είναι εκεί ο Μάρκος και να μου την χαλάσει;; ούτε καν.Μελ: κοριτσια συμφώνα με το ονειρο μου αληθεια σας λέω δεν πρέπει να πάω σε αυτο το πάρτυ.. πάμε σε ενα κλαμπ θα περάσουμε τέλεια!!
κατ: έγινε
Μελ: ετοιμαστείτε ε θα πάμε, παω να πάρω ενα διπλο καπουτσίνο δεν την παλευω διαφορετικά!!
Άφησα το λάπτοπ στην άκρη και βγήκα απο το σπίτι μου, άρχισα να περπατάω στο δρόμο μέχρι να βρώ τη καφετέρια της γειτονιάς. Έμαθα και στην έλλαδα που πιο έυκολα έβρισκες καφετέρια παρά βενζινάδικο!!μπήκα στο μαγαζί και στάθηκα μπροστά στο ταμείο.
πωλητής: ορίστε, τι σου φτιάχνω μικρή;
Μελ: ένα φρεντο καπουτσίνο διπλό, εννοώ grande σκέτο
πωλ: έγινεε... μένεις εδώ;
είπε ενώ έφτιαχνε τον καφέ μου.
Μελ:αρκετά κοντά.
πωλ: μάλισταα, κανέλα;
μελ: βαλε
πωλ: ορίστε..
είχε φτιάξει τον καφέ μου σχηματίζοντας στο αφρόγαλα με την κανέλα μια καρδιά! του χαμογέλασα ντροπαλά πήρα το καλαμάκι μου και αμφιταλαντευτηκα.. συμφωνα με το ονειρο θα ερχοταν σπίτι Ο Ντειβιντ δέν ημουν σίγουρη κατα πόσο θα ήθελα να γίνουμε φίλοι.. ήμουν τοσο επηρρεασμένη.. λες κι ζουσα σε παραμυθι.. γιατι μονο στη φαντασια ενα ονειρο θα μπορούσε να βγεί αληθινο.. αλλα εγω δεν ήθελα να τα ζήσω όλα αυτα και είχα την επιλογη να τα αλλαξω..μελ: πειράζει να κάτσω εδώ;
πωλ: τι να πείραζει; κατσε παρέα θα μου κανεις!
κάθισα σε ένα σκαμπο στο πάγκο κι τοποθέτησα το καλαμάκι στο καφέ μου..
πωλ: το ονομα σου;
μελ: μελινα
πωλ: πολυ ωραίο όνομα, Πολ
είπε και μου έδωσε το χέρι του, εδωσα κι εγω το δικό μου και εκείνη τη στιγμή άκουσα το όνομα μου..
ντειβ: Μελίνα;;
γύρισα κι αντίκρισα τον Ντέιβιντ.. ενα φέισ παλμ ήταν αναγκαίο..μελ: τι έχω φταίξει...
ντειβ: μόνη σου; καλα το φαντάστηκα ας κάτσω να σου κάνω παρέα..
μελ: γιατι ντειβιντ δεν εχεις ετοιμασίες για το πάρτυ;;
ντειβ: α εμ.. δεν ξερω αν θα πάω εσυ θα πας;;
μελ: μπαα
ντειβ: α ωραια που θες να παμε;
μελ: μαζι πουθενα ο καθένας όπου θέλει..
ντειβ: ωραια εγω θελω όπου θες.
μελ: κοιτα ντειβιντ δεν με νοιαζει η κοντρα σου με τον Μαρκο αν τελικα θα γινεται φίλοι κι οι διαφορες σας ουτε θελω να ζησω να ειμαι ο ασσος που ζητατε! απο δω κι περα ελβετια!!
ντειβ: μελινακι τι λες;;
μελ: τιποτα είδα ενα περιεργο ονειρο κι εχω ξυπνήσει στραβά..
ντειβ: α τοσο καλα..μελ: εν πασει περιπτώσει, θα βγουμε κοριτσοπαρέα σήμερα!
ντειβ: έγινε! αν χρειαστείς τίποτα πες μου!!
μελ: ναι θα σου στειλω..
Μετα απο αρκετή ώρα γυρισαμε σπίτια μας, αφου είχαμε ωραίες συζητήσεις.. δεν λεω είναι ωραίο να συζητας με τον Ντειβιντ το είχα νιώσει σε καποιο όνειρο..Ήμουν έτοιμη για το βράδυ και με τα κορίτσια πήγαμε σε ένα καινούργιο κλαμπ, Πάλι καλά που η Άρια έχει τις ακρες της κι μας κλεισαν τραπεζι τελευταία στιγμή. Δεν μπορούσαμε να συζητησουμε κι πολλα με τόση δυνατή μουσική όμως χορεύαμε και τραγουδάγαμε κι περνάγαμε ωραία..
Σε κάποια στιγμή αποφάσισα να επισκεφτώ τις τουαλετες..
μελ: αντρικες κι γυναικειες στον ιδιο χωρο.. δες τι σκεφτονται για να αποκτησουν πελατεία..
μουρμούραγα απο μεσα μου, η μια πόρτα απο τις αντρικες άνοιξε και εμφανίστηκε ο Μάρκος μπροστά μου..
Ε ΡΕ ΟΝΕΙΡΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ!!!
Μελ: επ Μάρκο; δνε είσαι στο πάρτυ;
είπα εγω ξαφνιασμένη.Μαρκο: όχι ουτε εσυ;
Μελ: όπως βλέπεις..
Μαρκο: σε έψαχνα σήμερα ήθελα να μιλησουμε..Μελ: τι να πουμε;
Μαρκο: ηθελα να σου πω συγνώμη για σημερα.. σπάστηκα που σε είδαμε τον Ντειβιντ αντεδρασα κάπως..Μελ: μάλιστα..
Μαρκο: είσαι λιγο περιεργη η μου φαινεται;
Μελ: κοίτα Μάρκο επειδη δεν εχω ξυπνησει καλα ας το συζητησουμε αλλη φορά..Μάρκο: πές μου οτι είδες πάλι περιέργα όνειρα
Μελ: εσυ πως το θυμασαι αυτό;
Μαρκο: το θυμάμαι!
Μελ: τα λέμε μη σε κρατάω..
είπα όταν επιτέλους άδειασε μια γυναικεία τουαλέτα..
Γυρίζοντας πισω στα κοριτσια εντόπισα τη παρεα του Μαρκου.. αλήθεια γτ κι ο Μαρκος ήταν καλος μαζι μου όμως;;
Όταν έφτασε η ώρα να φύγουμε ο Μάρκος ήταν ήδη έξω απο το κλαμπ με τη παρέα του οποτε αναγκαστικά του μιλησαμε..
Μαρκος: φευγετε;
Αρια: έτσι λέμε!!
Μαρκος: εμείς λέμε να πάμε για φαγητό θέλετε να έρθετε;;
Στην παρέα του Μάρκου ανήκε ο Έρωτας της Κάτιας, οπότε δεν μπορούσα να της στερήσω αυτη την ευκαιρία.. οσο κι να πιστευαν οτι εγω ηθελα τον Μάρκο..
Αρια: κορίτσια πεινάτε;
κατια: εγω όχι πολύ..
Μελ: ούτε εγω αλλα αν θελετε...
Μαρκος: ώραια έκλεισε εδω πιο κάτω θα πάμε..
Αρια: ας πάμε..
Ο Μάρκος περπατούσε δίπλα μου ομως ήταν αρκετα ηρεμος.. στο ονειρο μου είχε πάντα νευρα!!
Αφου φάγαμε είχαμε αρχισει ένα παιχνιδι με ερωτησεις ωστε να περασει ο χρονος.. Ο Μάρκος με κοιταζε αρκετες φορές όμως ένιωθα απίστευτα άβολα.. και το χειρότερο ήταν οτι δεν ηξερα τι θα ακολουθησει.. είχα φύγει απο την ροή του ονειρου μου εντελώς...
YOU ARE READING
Η εκδίκηση είναι γένους θηλυκού!
Teen Fiction"ΕΙΣΑΙ ΆΣΧΗΜΗ, ΧΟΝΤΡΉ, ΧΑΖΗ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΕΡΩΤΕΥΤΏ;; ΕΝΑ ΣΤΟΊΧΗΜΑ ΉΤΑΝ" τα λόγια του έρχονταν στο μυαλό της όλο το καλοκαίρι. Ένα καλοκαίρι μακριά απο όλους και απο όλα, ένα καλοκαίρι που την έκανε να α...