Part 44

2.7K 186 42
                                    

μαρκ: εαν διαλεξεις εμένα.. εαν θελήσεις να συνεχίσουμε ότι αρχισαμε επιτελους πραγματικά.. θελω να ερθεις στο λονδινο σε μενα κι να μην γυρισεις στην ελλαδα..

μελ: οριστε;;

μαρκ: νομιζω ειν λογικο αυτο π σου ζηταω το να μενεις με τον Ντειβιντ ενω ειναι ερωτευμενος μαζι σου..

μελ: μαρκο ειλικρινα..

μαρκ: απλα σκεψου το...

O Μάρκος έφυγε και εγω έμεινα μόνη μου να ξαπλωνω στο κρεβατι και να κοιτάζω το ταβάνι..

Ντειβ: σε τεσσερεις ώρες θα πάμε στο λιμανι.. θες να κοιμηθεις είσαι αυπνη..

Μελ: μπερδεμένη είμαι..

Ντειβ: εγω σε μπερδεψα; Μελίνα το ήξερες στο είχα πει.. τοτε σπίτι σου όταν είχαμε φιληθει τοτε που σε ειχε πιασει υστερια που ο Μάρκος..

και τοτε συνειδητοποιησα πως ο Ντειβιντ ήταν αυτος που ήταν πάντα δίπλα μου... πως ο Ντειβιντ ήταν αυτός που ήταν παντα εκει για μενα.. με προστατευε απο καθε μπλεξιμο που είχα και εμενε μαζι μου σε ολα.. με αγαπουσε για αυτο που ημουν πάντα κι οχι για αυτο που γινομουν..

Μελ: Ντειβιτ;;

Ντειβ: πες μου

Μελ: με εβαλε να διαλεξω..

Ντειβ: Ο Μαρκος; γιατι να κανει κατι τετοιο;

Μελ: Ντειβιντ..

Ντειβ: τι; 

Μελ: θελω να παμε στην Ελλάδα..

Ντειβ: υπεκφυγες;

Μελ: όχι..

Ντειβ: τότε;

εγω χωθηκα στην αγκαλια του, όπως καθε φορα που τα εβρισκα σκουρα.. η Αγκαλια του Ντειβιντ ήταν εκει για μένα καθε φορα.. οποτε την χρειαζομουν..

Ντειβιντ: τι έγινε μικρή..

Μελ: τιποτα..

Ντειβιντ: φερεσαι περιεργα..

Μελ: θέλω να γυρισουμε απλά...

  Όπως και έγινε.. γυρίσαμε δυστηχως για μένα οι δυσκολιες κι οι κινδυνοι δεν σταματησαν εκει...

Λίγο πριν φύγουμε ο Μάρκος με απομακρυνε λιγο απο το σημειο που τον περιμενε το ταξι.. εμεις φευγαμε με αλλο ταξι καθως θα φευγαμε με πλοιο...

Μαρκ: φευγεις για ελλαδα ετσι;

Μελ: θελω να ηρεμισω..

μαρκ: με τον Ντειβιντ ετσι;

Η εκδίκηση είναι γένους θηλυκού!Where stories live. Discover now