τοτε..
καθ: τι έγινε δεσποινης Μελίνα διακόπτω κάτι, σε μια δουλειά σε έστειλα!
Μελ: ήταν ξεφούσκωτες οι μπάλες και κάθισα να τις φουσκώσω μία μία βέβαια ο κύριος Σμιθ έχει άλλη άποψη!
μαρκ: εννοείται δεν είναι σωστό το φούσκωμα !!
καθ: χμ αφου σας έχει πιάσει η προκοπή πηγαίνετε στο κλειστό γυμναστήριο και φουσκώστε τις υπόλοιπες μπάλες και φτιάξτε τα στρώματα στη σειρά κατα άθλημα!
Μελ: να μην πάω μόνη μου;
καθ: όχι και οι δυο σας!!
ωραία τώρα θα αναγκαστώ να περάσω μια ώρα μαζί του τι ωραία..
ο Μάρκος γέλαγε ειρωνικά, ποιο το πρόβλημα του τέλος πάντων..
Μελ: μπορείς να κόψεις αυτό το ηλίθιο γέλιο;
Μαρκ: γιατι σε ενοχλεί;
Μελ: που ακριβώς βρίσκεις το αστείο;
Μαρκ: κλειστό γυμναστήριο στρώματα , εσύ.. ο Ντειβιντ θα νευριάσει πολύ..
Μελ: τι ηλίθιος θεέ μου, για να σε ρίξω απο τον θρόνο σου με τον Ντειβιντ δεν γίνεται απολύτως τίποτα, τον χρόνο σου σπαταλάς!
Μαρκ: ναι εε; γιαυτό μου έσπασε τα μούτρα!Μελ: σου χρειαζόταν! και αν θες να ξέρεις με τον Ντειβιντ είμαστε φίλοι απο τότε που μετακόμισα εδω!
Μαρκ: και καλά γιαυτο σε ξεφτίλιζεΜελ: συμφωνίες μεταξύ δυο ατόμων τι σε νοιάζει τι έκανε;
Μαρκ: και τότε γιατι φιληθήκατε;Μπήκα μέσα στο γυμναστήριο κατευθυνόμενη στα στρώματα και άρχισα να τα φτιάχνω χωρίς να του δίνω σημασία!
Μαρκ: ακούω!
Μελ: νομίζω σου απάντησα σε αυτό!
Μαρκ: οτι τι; σαν τους σκυλούς που εκεί που κατουράνε είναι δικό τους μέρος;
Μελ: ελεος!
Μαρκ: δεν σε έχω για τέτοια! να φιλιέσαι με κάποιον για να καλύψεις τα φιλιά άλλου!
Μελ: ναι λες και έχει σημασία!!
ήξερε πολύ καλά για τι πράγμα μίλαγα, μου είχε καταστρέψει κάθε στιγμή που φανταζόμουν, που ονειρευόμουν. τι σημασία είχαν τα φιλιά όταν το πρώτο φιλί ήταν ψευτικο; τι σημασία είχε που δεν μου άρεσε ο Ντειβιντ όταν ο Μάρκος με έκανε να σιχαθώ τον ίδιο μου τον εαυτό;
Μαρκ: Με μένα τουλάχιστον είσαι ερωτευμένη!
Μελ: μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου!!
Μαρκ: α ναι;;
πέταξε το στρώμα που κρατούσα και γύρισε το κεφάλι μου ώστε να τον κοιτάω!Μελ: προφανώς!!
Μαρκ: και εγω γιατί δεν σε πιστευω;
Μελ: ίσως γιατί ζεις στον κόσμο σου; νομίζεις ότι μπορεις να έχεις όποια θες! αλλά κάνεις λάθος! δεν μπορείς να έχεις εμένα! δεν γίνεται!έκανε ακόμα ένα βήμα προς το μέρος μου τυλίγοντας το χέρι του γύρω απο τη μέση μου!
Μαρκ: δεν μπορώ;;
Μελ: το μόνο που μπορείς είναι να μου προκαλείς αηδία!
Μαρκ: α ναι; και ο Ντειβιντ καλύπτει την αηδία;;
ψιθήριζε στο αυτί μου ενω χάιδευε το χέρι μου, έμενα ακίνητη ή τώρα θα τον αντιμετώπιζα η ποτέ! αν όχι τώρα θα μπορεί να κάνει τα ίδια συνέχεια! αυτή είναι η δική μου εκδίκηση πλέον!!
Μελ: να μην σε νοιάζει;
Μαρκ: να μην με νοιάζει;
Μελ: έχεις κάποιο πρόβλημα με την ακοή σου; νομίζω ήμουν ξεκάθαρη!!
Μαρκ: το οτι σου προκαλλώ αηδία το κάνει ακόμα πιο διασκεδαστικό!
με έσφιξε πάνω του για ακόμα μια φορά!
Μελ: άντε πάλι! το ότι με ακουμπάς μου είναι αδιάφορο! μου προκαλείς αηδία σαν άνθρωπος!!
Μαρκ: μη μιλάς θα μετανιώσεις!!
Μελ: σοβαρά εε; τι άλλο έχω να μετανιώσω; όταν έφυγα τα μηδένισα όλα, δεν υπήρχες ποτέ στο μυαλό μου ποτέ! τη Μελίνα που κορόιδεψες τη άφησα στην Ελλάδα! δεν μπορείς να με χρησιμοποιήσεις δεν μπορείς να κάνεις τίποτα πλέον!
Μαρκ: μπορώ να σε κάνω να με ερωτευτείς. Μπορώ να σε κάνω να μετανιώνεις την ώρα και τη στιγμή που μου αντιμίλησες και πίστεψε με δεν θα σε σώσει ο Ντειβιντ αυτή τη φορά!
Μελ: πιο το πρόβλημα μαζί μου;
είπα και το έσπρωξα με δύναμη μακριά μου
λάθος κίνηση ίσως ..
ήρθε με την ίδια δύναμη και με έσπρωξε πάνω σε ένα απο τα χοντρά στρώματα που είναι για τα άλματα, κράτησε τους καρπούς μου ενώ ήταν απο πάνω μου.
Μαρκ: υπάρχεις!
Μελ: τα παράπονα σου στους γονεις μου!
Μαρκ: συνεχίζεις να με ειρωνεύεσαι
Μελ: δεν μπορείς να μου κάνεις τίποτα πλέον! λυπάμε!
Μαρκ: είσαι σίγουρη;
είπε ξεκουμπώνοντας το κουμπί στο σορτσάκι μου!
η Τώρα η ποτέ η τώρα η ποτέ μην δείξει οτι φοβάσαι μη μη μη μη
Μελ: είμαι!!
ξανά κούμπωσε το σορτσάκι μου και σηκώθηκε απο πάνω μου!
Μαρκ: με ποιον;
Μελ: ορίστε;
Μαρκ: με τον Ντειβιντ;
περπάταγε νευρικά πάνω κάτω μπροστά μου, σίγουρα χρειάζεται ένα απο αυτά τα πουκαμισάκια τα λευκά με τα δεμένα μανίκια..
Μελ: τι λες;
Μαρκ: με ποιον πήγες; με τον Ντειβιντ;
Μελ: το έχεις χάσει;
γονάτισε δίπλα μου και κράτησε το πρόσωπο μου με τα χέρια του..Μαρκ: πες μου ότι δεν έχεις κάνει τέτοια βλακεία! πες μου ότι δεν το έκανες απο αντίδραση σε μένα;
ένας άλλος Μάρκος μπροστά στα μάτια μου, είναι καλά τι παιχνίδι είναι τώρα αυτό, τον κοιτάζω μπερδεμένη, η έκφραση του.. είναι σπασμένη με κοιτάει λες και θα βάλει τα κλάμματα τι στο καλό γίνεται εδώ;; Γιατί τον νοιάζει κάτι τέτοιο..Μαρκ: πες μου!! σε παρακαλώ απάντα μου ειλικρινά!!
Μελ: όχι δεν έχω πάει με κανέναν!του απάντησα χωρίς να μπορώ να καταλάβω, με ποιον Μάρκο μιλάω!! το πρόσωπο του ηρέμισε και με τράβηξε αγκαλιαζοντας κρατώντας το κεφάλι μου δυνατά στο στέρνο του..
αυτό είναι τον απήγαγαν εξωγήινοι!! δεν μιλάω με τον Μάρκο δεν γίνεται ο Μάρκος να είναι τόσο καλός εκτός και αν... είναι ενα απο τα παιχνίδια του αυτό είναι!!Μελ: τι παιχνίδι παίζεις αυτή τη στιγμή;;
Με κοίταξε στα μάτια και σηκώθηκε προχωρώντας προς την έξοδο του γυμναστηρίου..
έμεινα να τον κοιτάζω.. τι ήταν αυτό τώρα; θα ήμουν σίγουρη ότι για μια στιγμή ο Μάρκος ήταν στοργικός μαζί μου!! δεν πρέπει να τον εμπιστεύομαι..έφτιαξα τα στρώματα και βγήκα απο το γυμναστήριο, έπαιζε μπάλα, σίγουρα ήταν ένα απο τα παιχνίδια του. πήγα κάθισα στις κερκίδες, με είδε αλλα το πρόσωπο του ήταν ανέκφραστο..
ντειβ: ει μικρή που χάθηκες;Μελ: ο γυμναστής μου ανάθεσε δουλεία μαζί με το Μάρκο
ντειβ: δεν πιστεύω να σου έκανε τίποτα;Μελ: σου είπα ότι άλλαξα τακτική, τον έκανα να πιστεύει ότι δεν με νοιάζει και πήγε να το παρακάνει μου ξεκούμπωσε το σορτσάκι κι περίμενε να αντιδράσω..
ντειβ: θα τον σπάσω..μελ: περίμενε! εγώ δεν ξέρω που βρήκα το θάρρος αλλά έδειχνα ατάραχη και είπα ότι δεν με νοιάζει. κούμπωσε το σορτσάκι και φάνηκε σαν να είναι ένας άλλος είχε καθίσει δίπλα μου και με ρώταγε σαν θλιμμένο κουτάβι αν έχω πάει με κανέναν..
ντειβ: πες μου οτι του είπες ναι!
μελ: όχι ντειβιντ ξέρεις οτι δεν λέω ψέματα, μετά με αγκάλιασε σαν να ανακουφίστηκε τον ρώτησα τι παιχνίδι παίζει και έφυγε..ντειβ: ο τύπος την έχει πατήσει μαζί σου! πες μου ότι θα μείνεις μακριά του!
μελ: εννοείται Ντειβιντ δεν θέλω καμία σχέση μαζί του!
ντειβ: μαζί μου;
μελ: ντειβιντ!
ντειβ: τι;
μελ: σε παρακάλω μη..
ντειβ: συγνώμη δεν ήθελα να σε πιέσω ξέρω ότι είσαι μπερδεμένη αρκούμαι στην φιλία μας!!
τον φίλησα στο μάγουλο και μου χαμογέλασε. ο ντειβιντ ήταν τόσο κοντά μου δεν ήθελα να τον χάσω ούτε όμως να μπλέξω τα πράγματα.. παρα το πόσο με αηδίαζε ο Μαρκος τον αγαπούσα.. ένα θύμα είμαι ένα θύμα!
το κουδούνι επιτέλους χτύπησε!
ντειβ: γυρνάμε μαζί σπίτι ε;
μελ: αν δεν σου είναι κόπος και δεν έχεις να πας καμια άλλη!
ντειβ: μελίνα με προσβάλλεις!
μελ: τιι! είμαι ειλικρινής!
ντειβ: σήκω πάμε!!πήραμε τις τσάντες μας και κατευθυνόμασταν προς το αυτοκίνητο, ο Μάρκος ήταν εκεί κοντά κάπνιζε και με κοίταζε.. γιατί με κοίταζε έτσι;;;
YOU ARE READING
Η εκδίκηση είναι γένους θηλυκού!
Teen Fiction"ΕΙΣΑΙ ΆΣΧΗΜΗ, ΧΟΝΤΡΉ, ΧΑΖΗ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΕΡΩΤΕΥΤΏ;; ΕΝΑ ΣΤΟΊΧΗΜΑ ΉΤΑΝ" τα λόγια του έρχονταν στο μυαλό της όλο το καλοκαίρι. Ένα καλοκαίρι μακριά απο όλους και απο όλα, ένα καλοκαίρι που την έκανε να α...