Στο διάλειμμα τα είπα όλα στον Ντειβιντ. Το πήρε πολύ στραβά, αλλά δεν ήθελε να με στεναχωρήσει άλλο. Δεν ξέρω πως γίνεται σε μόλις μια μέρα να έχει γίνει τόσο προστατευτικός με μένα.
κατα τη διάρκεια του μεσημεριανού καθόμουν με την Κάτια και την Άρια, δεν ήθελα να τους πω τι συνέβη, τους είπα μονολεκτικά λίγα πράγματα. δεν ένιωθα καλά και ούτε ήθελα να το συζητήσω νομίζω το καταλάβαιναν και οι ίδιες.
Τα απαίσια αγγίγματα του δεν έβγαιναν απο το μυαλό μου ήθελα να σκίσω το δέρμα μου να φύγει απο πάνω μου. Όσο ερωτευμένη και να είμαι μαζί του τον σιχαίνομαι δεν θέλω να με ακουμπάει έτσι λες και είμαι απο αυτές τις τσούλες που πηγαίνει κάθε βράδυ. Μπορεί να έχει όποια θέλει όχι όμως εμένα!!
Η Άρια με το αγόρι της είναι μαζί ήδη ένα χρόνο. Είναι βέβαια μεγαλύτερος. κατά πολύ θα έλεγα, έχει τελειώσει το πανεπιστήμιο και δουλεύει σε μια εταιρία ως οικονομικός σύμβουλος.
Τώρα μας μιλάει για αυτόν και τι έκανε όταν έφυγε απο το πάρτυ. αλλά εγω δεν μπορώ να δώσω σημασία θέλω να σκίσω το δέρμα μου, τα χειλή μου...
Ο Ντειβιντ με έτρωγε με τα μάτια του, του έκανα νόημα ότι είμαι καλά, στο διάλειμμα δεν μιλάγαμε πολύ, ούτε εκείνος ήθελε ούτε εγώ, θα λέγαν όλοι βλακείες και το είχαμε ξεκαθαρίσει αν και όλοι ξέραν ότι με συμπαθεί εφόσον καθόμασταν μαζί στην τάξη.
Ο Μάρκος με κοίταζε με το άγριο βλέμμα του με μια έκφραση ευχαρίστησης, εννοείται αφού είχε πάρει αυτό που ήθελε..με είχε κάνει να νιώσω ένα τίποτα για ακόμα μια φορά...
σκέψεις Μάρκου
Δεν μπορώ να κρύψω πόσο χαρούμενος είμαι, δεν έκανε τίποτα με τον Ντειβιντ και τώρα σίγουρα σκέφτεται αυτό που έγινε στις τουαλέτες. βέβαια σίγουρα με μισεί για αυτό βλέπω ότι την πλήγωσα για ακόμα μια φορά. Δεν θέλω να την πληγώνω αλλά δεν μπορώ να το διαχειριστώ δεν μπορώ να την κάνω δική μου δεν με εμπιστεύεται..
ίσως έτσι να νιώσει πόσο τη θέλω, αλλά πάω στοίχημα ότι νομίζει ότι πάλι είναι ένα στοίχημα. Εύχομαι να μην είχα δεχτεί ποτέ αυτή την πρόκληση. Αλλά ο Τζό με είχε πεισμώσει.. όμως την ερωτευτηκα πραγματικά και δεν θα το πιστέψει ποτέ και να της το πώ... τουλάχιστον τώρα ακόμα και βασανίζοντας τη έχω κάποιες στιγμές μαζί της..
τελος σκεψει Μαρκου.
άλλες λίγες ώρες στο σχολείο και μετα θα κλειστώ στο σπίτι μου. Το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να κάνω μπάνιο, θέλω να βγάλω απο πάνω μου όλη αυτή την αίσθηση τον μισω τον μισώ τον μισώ...
κατ: Μελίνα!
μελ:αχ! πας καλά τρομαξα!
κατ: που χάζευες
μελ: σκεφτόμουν πόσο απεγνωσμένα θέλω να κάνω μπάνιο.
κατ:κατάλαβα.. θα έρθεις απόψε;
μελ: πού;
κατ: θα βγουμε η Άρια με τον δικό της και εγω με τον Καλ, θα έρθεις;
μελ:να σας κρατάω το φανάρι;; όχι θα κάτσω σπίτι..
YOU ARE READING
Η εκδίκηση είναι γένους θηλυκού!
Teen Fiction"ΕΙΣΑΙ ΆΣΧΗΜΗ, ΧΟΝΤΡΉ, ΧΑΖΗ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΕΡΩΤΕΥΤΏ;; ΕΝΑ ΣΤΟΊΧΗΜΑ ΉΤΑΝ" τα λόγια του έρχονταν στο μυαλό της όλο το καλοκαίρι. Ένα καλοκαίρι μακριά απο όλους και απο όλα, ένα καλοκαίρι που την έκανε να α...