Part 13

5K 353 34
                                    

μαρκ: Μελίνα είσαι ερωτευμένη ακόμα μαζί μου; την αληθεια θέλω!!

μελ: εγω...

μαρκ: την αλήθεια!!

είπα και πήγα πιο κοντά της, μια σκιά εμφανίστηκε πίσω της.

ντειβ: ρε Μελίνα τρόμαξα ειδοποίησε τουλάχιστον.. γεια σου Μάρκο έγινε κάτι;

τώρα με δουλεύουν και οι δύο, εμ μας έκοψε πάνω που θα μ έλεγε εμ κάνει και τον ευγενικό! αυτοί οι δύο οι τα έχουν η ο Ντειβιντ προσπαθεί να την κερδίσει!!

Μάρκ: πέρασα να δω αν όλα είναι εντάξει!

του είπα κοφτά

ντειβ: ναι όλα υπο έλεγχο!!

Μαρκ: χαίρομαι να σας αφήνω! καληνύχτα..

είπα και έφυγα, την κοίταξα βέβαια πριν γυρίσω αλλά δεν μπορούσα να διαβάσω το πρόσωπο της ήταν τόσο μπερδεμένο..
Ένιωσα τόσο βλάκας.. μα τόσο βλάκας.. αν και το γεγονός ότι βγήκε να μου μιλήσει σημαίνει ότι έχει ακόμα αισθήματα για μένα εκτός και αν.. εκτός και αν ένιωσε ενοχές που κατάλαβα το ψέμα της.. όμως δεν μπορεί να είναι έτσι η Μελίνα δεν μπορεί..

Την επόμενη μέρα πήγα κατά τη δεύτερη ώρα στο σχολείο, μπήκα στην τάξη και αντίκρισα το άδειο θρανίο, ούτε εκείνη ούτε ο Ντέιβιντ. σίγουρα ήταν μαζί..
Τώρα εγώ γιατί καίγομαι τόσο αφού δεν πρόκειται να κάνω σοβαρή σχέση! γιατί να την ταλαιπωρώ ας κάνει τη ζωή της!

όχι να μην την κάνει, εγώ ξέρω το καλό της! θα πληγωθεί πρέπει να μείνει χωρίς κανέναν.
Τι λέω είμαι τόσο εγωιστής!!
κάθομαι και παίζω παιχνίδια στο κινητό, τα μνμτα πάνε και έρχονται αλλά για πρώτη φορά δεν έχω όρεξη να μιλάω σε καμία άλλη! μου έχει φάει το μυαλό!! πως γίνεται να είναι τόσο υπέροχη; πως γίνεται να μην το είχα δει τόσο καιρό..πως!! βέβαια όσο προσπαθούσα να νικήσω το στοίχημα το καταλάβαινα όλο και περισσότερο, δεν μπορούσα να της κάνω περισσότερο κακό, αν τη φίλαγα μπροστά σε όλους ξέρω ότι τα καθίκια θα βγάζαν φωτογραφίες για να την ρεζιλέψουν δεν ήθελα να της κάνω κάτι τέτοιο και δεν θα με καταλάβει ποτέ! τουλάχιστον ήμουν ειλικρινής μαζί της
μπορεί να έγινα σκληρός αλλά μόνο έτσι πιστευα θα ξεκόλαγε απο εμένα και τελικά κόλλησα εγώ..
Οι σκέψεις μου με είχαν κάνει να χάσω την αίσθηση του χρόνου, βέβαια μέχρι να ακούσω το κουδούνι!
πάμε για τρίτη ώρα θα έρθει, πάντα έρχεται..
Ήρθαν πάλι μαζί, με καφέδες στο χέρι και γέλια. Δεν λέω θα μπορούσε να είναι απλά φίλοι αλλά ο Ντέιβιντ δεν μπορεί να έχει φίλες!! γκόμενες μόνο!! σαν τα μούτρα μου είναι!!

ήταν τόσο όμορφη πάλι.. είχε τα μαλλιά της σε μια ψηλή κοτσίδα και φώτιζε όλο το πρόσωπο της, όπως πάντα ντυμένη τόσο όμορφα.. 

Η εκδίκηση είναι γένους θηλυκού!Where stories live. Discover now