Μελ: ώπα μάρκο..σταμάτα..
είπα καθώς σηκώθηκα απο τον καναπέ..μαρκ: γιατι;
με ρώτησε. λες και ήταν ερώτηση αυτό..
μελ: με δουλεύεις Μάρκο; τα ξέρω όλα δεν ήθελε και πολύ μυαλό! δεν γίνεται όλο αυτό δεν καταλαβαίνεις;;
τον ρώτησα για ακόμα μια φορά..μαρκ: όχι ούτε καταλαβαίνω ούτε θέλω να καταλάβω κάτι, αμαν Μελίνα γαμώτο στο εξήγησα πόσες φορές δεν είσαι στοίχημα για μένα!!
μου φώναζε..μελ: όχι δεν καταλαβαίνεις! Ξέρω ότι όταν με κοιτάς σου προκαλώ πόνο δεν το θέλω αυτό δεν το καταλαβαίνεις δεν γίνεται δεν μπορώ ούτε να το σκέφτομαι!!
και πως αλλιώς να το σκέφτομαι άλλωστε, είμαι ερωτευμένη με τον άνθρωπο που με κορόιδεψε και μου έκανε όλη τη ζωη δύσκολη, αποδείχτηκε ερωτευμένος μαζί μου, του θυμίζω τον χειρότερο πόνο του και στα μάτια του φαίνομαι ως η αιτία που η μητέρα του πέθανε!! τέλεια!! ΚΑΤΑΡΑΜΈΝΗ ΕΦΗΒΕΊΑ!!
μαρκ: Μελίνα... είσαι ο τελευταίος άνθρωπος που μου προκαλεί πόνο..
μου είπε προσπαθώντας να με πλησιάσει, ακούμπησε τα χέρια του στους ώμους μου και με κοίταζε στα μάτια, μόνο που τα δικά μου ήδη είχαν βουρκώσει!μελ: μη μου λες ψέματα σου λέω τα έχω μάθει όλα!! μη μου λες ψέματα!!
τσίριξα μέσα απο το κλάμμα μου..μαρκ: Μελίνα..πίστεψε με!
ξανα είπε ήρεμα...
μελ: πως; πως να σε πιστέψω; πως γίνεται να με δουλεύεις τα ξέρω όλα σου λέω, ξέρω πως οι γονείς σου θέλαν συμφωνία με την οικογένεια του Ντέιβιντ, όπως ξέρω ότι τον ίδιο καιρό θέλαν και οι γονείς μου με την οικογένεια του Ντέιβιντ! ξέρω ότι τη συμφωνία την κέρδισαν οι γονείς μου επειδή γεννήθηκα εγώ! πολύ βολικό οι συνέταιροι να έχουν έναν γιο και μια κόρη στην ίδια ηλικία, παντρεύονται και η εταιρία μένει στην ίδια οικογένεια! η οικογένεια σου για να αποφύγει τη χρεοκοπία έκανε συνεταιρισμό με έναν απατεώνα που απειλούσε τη ζωή της μαμάς σου, ο πατέρας σου αναγκάστηκε να πάρει μπράβο τον αδερφό του πρώην συνεταίρου δεν θυμάμαι και εγω τι στο καλό ήταν που ήταν με το ένα πόδι έξω απο τους ψυχιάτρους πληρώθηκε απο τον απατεώνα και σκότωσε τη μητέρα σου!!! ξέρεις τι βλέπω εγώ;;; ΟΤΙ Η ΑΙΤΊΑ ΕΊΜΑΙ ΕΓΩ!!!!
φλυαρούσα στον πανικό μου. Τον είδα να κάθεται πάλι στον καναπέ, να σφίγγει το κεφάλι του..μαρκ: εγώ δεν ήξερα όλες τις λεπτομέρειες..
είπε σφίγγοντας περισσότερο το κεφάλι του..
μελ: βλέπεις; σου κάνω κακό ακόμα και χωρίς να το θέλω!! δεν το θέλω αυτό δεν το καταλαβαίνεις;;;
είπα συνεχίζοντας να προχωράω πάνω κάτω..
YOU ARE READING
Η εκδίκηση είναι γένους θηλυκού!
Teen Fiction"ΕΙΣΑΙ ΆΣΧΗΜΗ, ΧΟΝΤΡΉ, ΧΑΖΗ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΕΡΩΤΕΥΤΏ;; ΕΝΑ ΣΤΟΊΧΗΜΑ ΉΤΑΝ" τα λόγια του έρχονταν στο μυαλό της όλο το καλοκαίρι. Ένα καλοκαίρι μακριά απο όλους και απο όλα, ένα καλοκαίρι που την έκανε να α...