Part 34

2.9K 221 21
                                    

Πριν αρχίσετε να διαβάζετε, Μάγαπατεε;;;; 

πέρα απο το υπέροχο τρειλερ πάνω σας έχω και δευτερο τρειλερ! τι round 2 χωρίς τρειλερ; αμ δεν!! 

_____________________________________________________________________________

μελ: Μάρκο έχω πιει δυο ποτά και ακόμα να μου πεις!

είπα σχεδον νιαουρίζοντας. με εκνευρίζει όταν με κρατάνε σε αγωνία.

μαρκ: κοίτα Μελίνα.. εγώ όταν άκουσα ότι θες να σπουδάσεις ελλάδα, αμέσως σκέφτηκα να έρθω και εγώ. αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα.. 

είπε και με κοίταζε περίεργα σαν να μην ήθελε να με στεναχωρήσει. 

μελ: πες μου! 

παραπονέθηκα. 

μαρκ: στο κολέγιο που θα πας και που θα είσαι όλη μέρα μέσα σε αυτό καθώς τα μαθήματα είναι τόσο μα τόσο απαιτητικά και επειδή οι γονείς σου θέλουν να τελειώσεις-

μελ: σε δυο χρόνια το ξέρω, η σχολή πάει με το μαθημα που διαλέγεις.

μαρκ: ε λοιπόν το κολέγιο το έχουν αγοράσει οι γονείς σου, δεν έγινα δεκτός! 

μελ: δηλαδή πιστευεις ότι..

μαρκ: ναι

μελ: είσαι άδικος εντάξει οι γονείς μου έχουν κολλήματα αλλά δεν θα σου κλείναν την πόρτα!

Είπα νευριασμένη. και πως τόλμησε να πιστέψει κάτι τέτοιο..

μαρκ: Μελίνα και ο πατέρας μου και οι γονεις σου και οι γονεις του Ντέιβιντ κάναν μια συμφωνία επαγγελματική, με μόνη προυπόθεση εμείς οι δύο να μην είμαστε μαζί, δεν λέω ότι ξέρουν αλλά υποψιάζονται! 

είπε ο Μάρκος χαϊδεύοντας το πρόσωπο μου.. 

μελ: αυτό που λες-

μαρκ: αυτό που λέω είναι ότι σε θέλω και θα κάνω τα πάντα για να είμαστε μαζί ακόμα και αν πρέπει να το παίζω ζευγάρι με την οποιοδήποτε! 

μελ: Μάρκο..

κατ: Μελίνα έρχεσαι λίγο; σόρρυ Μάρκο..


Ο καθένας όπως να ναι, όποτε να ναι! τώρα βρήκαν όλοι..

δεν σας δίνω να καταλάβετε πολλά; φταίω εγώ που είμαι ζαλισμένη απο το ποτό.  Η Κάτια με τραβάει για να μου δείξει δεν ξέρω και εγώ τι ο Μάρκος με περιμένει.. 
τώρα της ήρθε για γνωριμίες..

κατ:Δημήτρη αυτη είναι η Μελίνα είναι κολλητή μου και είναι και αυτή Ελληνίδα αλλα ζεί μονιμα εδώ! 

κάπου τον ξέρω εγώ αυτόν! α ναι ο τύπος απο το εμπορικό!! 

δημ: δημήτρης χάρηκα 

Είπε στα ελληνικά.

μελ: να έλεγα και εγώ το ίδιο!!

είπα και εγώ στα ελληνικά δίνοντας του το χέρι μου προσποιούμενη ότι χαμογελάω.

δημ: εντάξει συγνώμη που μίλησα έτσι το πρωί! 

μελ: δεκτη! 

δημ: ελληνίδα λοιπον..

κατ: παιδιά να καταλαβαίνω και εγώ!!

μελ: σορρυ κάτια! εγώ πάω στο Μάρκο είχαμε μια συζήτηση..

είπα φεύγοντας και κάνοντας το γύρω της αίθουσας. πουθενά Μάρκος, προχωράω προς τις τουαλέτες στρίβω, ώπα μη Μελίνα ο Τζό με κάποιον μιλάει δεν θες να πέσεις πάνω του..

Μαρκ: σου λέω όχι!

με τον Μάρκο είναι;;

τζο: δηλαδή όντως δεν την θες;

μαρκ: προφανώς και οχι! απορρω γιατι μπήκες στον κόπο να κάνεις αυτό το ελέγχω και μόνο μου, σιγά μην ήμουν ερωτευμένος με το μπάζο!

τζο: και προς τι όλη αυτό το συμβάν με το μικρόφωνο; 

μαρκ: θες η όχι να κάνω καλά τη δουλειά μου;

Ονειρεύομαι φταίει το ποτό δεν ξέρω τι γίνεται.. ντεζαβου; αλλα εγώ αυτο το έχω ξανα ζήσει..

ντειβ: μικρή τι κάνεις εδώ;;

του έκανα νόημα βάζοντας το δάχτυλό μου στα χείλη μου τραβώντας τον να φύγουμε.. τα δάκρυα είχαν πλημμυρίσει το πρόσωπο μου

μελ: πάμε να φύγουμε!

είπα κλαίγοντας καθώς είχαμε βγεί στον καθαρό αέρα..

ντειβ: τι απο τώρα σπίτι;

μελ: δεν κατάλαβες πάμε να σπουδάσουμε απο τώρα πάμε ελλάδα πάμε να φύγουμε!

ντειβ: μελίνα τι έγινε;

μελ: τον άκουσα! με κοροιδευει και πάλι με κοροιδευει είμαι απλά μια δοκιμασία!!

είπα μέσα απο τους λιγμούς μου..

ντειβ: μελίνα ο Μάρκος σε θέλει σαν τρελός, νομίζω θα είναι καλύτερα να του μιλήσεις..

Μαρκ: Μελίνα;

και τώρα έχουμε δυο επιλογές.. η αρχίζω και τρέχω να εξαφανιστώ η κάθομαι και αντιμετωπίζω τη κατάσταση...

Μαρκ: αγάπη μου γιατί κλαίς;

ντειβ: Μάρκο.. η Μελίνα σε άκουσε με τον Τζό.. 

Μαρκ: τη τύχη μου, Μελίνα νομίζω σου έχω μιλήσει γι αυτό!

μελ: μου έχεις, αλλά εγώ δεν μπορώ να σε εμπιστευτώ!

είπα προσπαθώντας να ηρεμίσω τη φωνή μου απο το κλάμα.. 

ντειβ: Μελίνα πρέπει να σε αφήσω πρέπει να το συζητήσετε οι δυο σας..

μελ: όχι!

μαρκ: μωρό μου ηρέμισε!! ντειβιντ ευχαριστώ εε!!

είπε και τύλιξε τα χέρια του γύρω μου εγώ συνέχιζα να προσπαθώ να τον διώξω..

μαρκ: δεν με εμπιστεύεσαι;

μελ: όχι!

μαρκ: Μελίνα θα σου θέσω το εξής ερώτημα, έστω ότι παίζω μαζί σου, γιατι να μιλήσω για τη μητέρα μου; γιατί; 

Τζό: τελικά Μαρκο νομίζω ότι οφείλεις εξηγήσεις και στους δυο μας!! 

μαρκ: νομίζω ότι οφείλω εξηγήσεις στην αστυνομία!

Τζο: αν τολμήσεις και μιλήσεις ξέρεις πολύ καλά τι θα γίνει...

ντειβ: τι θα γίνει Τζό; 

οι φώνες όλο και γίνονταν περισσότερες και το κεφάλι μου πήγαινε να σπάσει δεν ξέρω τι συβέβαινε.. δεν ξέρω γιατί όλα θόλωναν γιατί άκουγα το όνομα μου δυνατά γιατί οι ήχοι ξεθώριαζαν γιατί έπεφτα στο κενό..


αργησα πολύ να σας βάλω, συγνώμη... και όχι δεν τους χώρισα όμως ήρθε η στιγμή να μάθουμε και τι συναίβη τότε που έφυγε η Μελίνα και γύρισε αλλαγμένη και τι είναι αυτή η οργάνωση!!  λοβ γιααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

Η εκδίκηση είναι γένους θηλυκού!Where stories live. Discover now