Part 6

6.5K 412 32
                                    

(τραγουδι απο πλευρά μαρκου.) 
συνέχεια σκεψεις Μάρκου

Έφτασα στο σπίτι μου, ο πατέρας μου λείπει κλασσικά. Το βλέμμα μου έπεσε στη φωτογραφία της, δεν ήθελα να την κοιτάζω, προσπέρασα και ανέβηκα στο δωμάτιο μου. Και η Μελίνα δεν με βοηθάει καθόλου στο να ξεχάσω. Μου τη θυμίζει τόσο έντονα!! Ίσως γιαυτό τη πληγώνω τόσο. Μου τη θυμίζει τόσο πολύ που όλος ο θυμός μου ξεσπάει σε εκείνη. 
  Τώρα πάω στοίχημα πως ο Ντέιβιντ θα την παρηγορεί ξανά... αργά η γρήγορα θα φύγει μακριά του! Δεν είναι ότι τη θέλω, είναι ότι δεν θέλω να είναι με κανέναν άλλον!! εντάξει ίσως θέλω. Δεν θα φανταζόμουν ποτέ ότι θα έχει τόσο ωραίο σώμα. όμως ωραία σώματα έχω δει πολλά σαν τα λυπημένα μάτια της όμως ποτέ...

τελος σκέψεις Μάρκου.


ντειβ: Έμιλη βάλε αυτό στο κεφάλι σου.

είπε δίνοντας μου πάγο τυλιγμένο σε μια πετσέτα..

ντειβ: χτύπησες πολύ;
Μελ: απλά ζαλίστηκα απο το χτύπημα ήταν στα ξαφνικά και απότομο.
ντειβ: ο τύπος δεν παίρνει χαμπάρι..
Μελ: νομίζω ότι πρέπει να αλλάξω τακτική.
ντειβ: τι εννοέις;

Μελ: πιστεύω οτι το γεγονός ότι βλέπει πως με επηρεάζει του αρέσει.

ντειβ: πες το ψέματα..

ήμουν ξαπλωμένη στον καναπέ και εκείνος καθόταν στο τραπεζάκι, περίμενε να συνέλθω για να φάμε. Επειδή είχα καταλάβει πόσο πολύ πείναγε του έκανα νόημα να φάμε. ενθουσιάστηκε.

ντειβ:θες αυριο να σε περιμένω να πάμε μαζί σχολείο;
Μελ:εμ πηγαίνω με την Αρια, το ξέρεις..
ντειβ: εντάξειι όποτε θες πάντως μου λές.
Μελ: εντάξει θα σε εκμεταλεύομαι και στις μεταφορές μου

του είπα γελώντας, εκείνος έτρωγε αλλά προφανώς και εμένα μου είχε κοπεί η όρεξη. Δεν ξέρω τι του έχω κάνει και μου φέρεται έτσι. Τουλάχιστον ο Ντέιβιντ ήταν πάλι εδώ.
Άν όμως ο Ντέιβιντ είναι η αιτία που ο Μάρκος συμπεριφέρεται έτσι;; Δεν θα του κάνω το χατήρι, μπορεί με τον Ντέιβιντ να μην μιλάγαμε ποτέ στο σχολείο αλλα γνωριζόμασταν και με το παραπάνω και ας μην το ήξερε κανείς.
  Ίσως και αυτός είναι ο λόγος που δεν θα μπορούσα ποτέ να είμαι με τον Ντέιβιντ, ξέρω πως συμπεριφέρεται με τις κοπέλες και δεν μου αρέσει καθόλου. Και ας μου φέρεται διαφορετικά... για πόσο; μέχρι να βαρεθει; να μου λείπει..
  Λες και ο Μάρκος πάει πίσω και είμαι ερωτευμένη μαζί του για τους καλούς του τρόπους-.-
Αυτός πρέπει να είναι ο αρχηγός της καφρίλας.



ντειβ: όμορφη τι σκέφτεσαι;
μελ: τίποτα απλά δεν πολυ πεινάω τώρα..πονάει το κεφάλι μου..
ντειβ: να σου φέρω λίγο ακόμα πάγο;
μελ: όχι είμαι εντάξει..

Η εκδίκηση είναι γένους θηλυκού!Where stories live. Discover now