Part 40

2.4K 181 15
                                    

ντειβ: υπαρχει κατι που δεν θα σαρεσει καθολου οταν το ακουσεις

είπε ο Ντειβιντ και εγώ δεν ήξερα πως να αντιδράσω..

αν αυτό ευθύνεται και με το πόσο κρύα είναι η Μελίνα μαζί μου;; 

αν αυτό ευθύνεται για όλα αυτά;;

αν ...

μαρκ: πες μου Ντειβιντ επιτέλους...

είπα εγώ και σηκώθηκα απο τον καναπέ προχωρώντας νευρικα πέρα δώθε..

ντειβιντ: θέλω να το ζήσεις με την Μελίνα όσο είναι καιρός γιατί μετα..

είπε και πάλι διέκοψε τη προταση του...

μαρκ: λεγε ντειβιντ μετα τι;;

ο ντειβιντ αναστέναξε... 

_______πλευρα Μελίνας____

όλα τρέχουν τόσο γρήγορα και ούτε που μπορώ να ελέξω τη ζωή μου!!! ποια είναι η Μελίνα και τι θέλω απο αυτή τη ζωή!!! γιατί αν έχουμε μόνο μια ζωή εγώ θέλω να τη ζήσω φυσιολογικά όχι με αυτα τα καραγκιοζιλίκια!!! τι έχω φταίξει και καταδιώκουν τη ζωή μου τι;;; ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΏ ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΜΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;;;

όλα ξεκίναγαν τόσο αρρωστα στη ζωή μου και ποτε κανένας δεν καταλάβαινε τι είμαι , ναι εκτος απο εναν... 

και τώρα απο όλα αυτα τι να ειπωθεί;; έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα πάντα γύρω μου δεν είμαι η Μελίνα που πήγαινε για καφε με τις φίλες της αντι για σχολείο, πόσο αλλάζουν τα πράγματα μετά το σχολείο.. πόσο διαφορετική γνώμη είχα όταν ήμουν μικρή.. νόμιζα ότι τα καλύτερα έρχονται μετά, αλλά τα καλύτερα ήταν μπροστά μου.. γιατί άργησα να το καταλάβω;; γιατί;; γιατί τώρα και όχι τότε... και πως γινεται κάτι τόσο όμορφο να μετατρέπεται σε τέτοιο πόνο; που είναι το χαπυ ενντ και ποιο είναι επιτέλους το χαπυ εντ...

*η  πόρτα χτύπησε*

μελ: ναι;;

φρανκο: μελίνα;;

μελ: παρακαλώ..

φρανκο: εχεις χρόνο να πούμε δυο λόγια;; 

μελ: παρακαλώ..

____πλευρα μαρκου___

ντειβ: ξέρεις οτι η εταιρία των γονιών μας σημαίνει το παν..

μαρκ: το ξέρω τι σχέση έχει αυτό τώρα;;

ντειβ: με τη Μελίνα έχουμε υπογράψει ένα έγγραφο..

μαρκ: τι εγγραφο;;

ο Ντέιβιντ ξανά αναστέναξε...

ντειβ: μόλις κλείσει και η Μελίνα το 25ο έτος της ηλικίας της θα παντρευτούμε..

ΜΑΡΚ: ΤΙΙΙ;;;

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΣΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑ...

ντειβ: Μάρκο αυτο δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε σκεφτεί την εναλλακτική να θέλουμε άλλα άτομα, απλά πρέπει να κάνουμε παιδί, αυτό γινεται και με αλλους τρόπους ξέρεις, η τεχνολογια εχει προχωρησει!!

μαρκ: συγνωμη που δεν το βρίσκω τοσο αστείο όσο εσύ..

ντειβ:Μάρκο δεν έχουμε επιλογή και το ξέρεις, ούτε η Μελίνα  θα άντεχε να ζεί με το ότι έχει απογοητεύσει τους γονείς της..

μαρκ: δεν είναι φυσιολογικό αυτό που ακούω

ντειβ:γιατι είναι τίποτα απο όλα αυτά που ζούμε;; 

δεν μίλησα είχε δίκαιο , αλλα πως να το διαχειριστώ όλο αυτό..

μαρκ: η Μελίνα; δοκίμασε να προσπαθήσει κάτι μαζί σου στην ελλάδα;

ντειβ: όχι, γνώρισε κάποιον όπως σου είπα,  γενικά προσπαθεί να μην επηρρεαζει τη ζωή της αυτό θέλει να ζησει ευτυχισμενη κι οπου τη βγάλει..

μαρκ: κλασσική μελίνα..όμως ζητε στο ίδιο σπίτι..

ντειβ: όπως και πριν Μάρκο, δεν πορώ να πώ στη συμβιωση είμαστε μια χαρά..

τον αγριο κοιταξα..

ντειβ: θα μπορουσα να στο κρυβω.. αλλά όπως είδες ήθελα να μαι σωστός..

αναστέναξα..

μαρκ: έχεις δικιο αρα είναι η ώρα να σου πω και εγώ κατι.

ντειβ: μυστικο;

τον κοιταξα στραβά

μαρκ: ε ναι

ντειβ: το ξέρει η Μελίνα;

μαρκ: κοιτα που χεις κι ορεξη για πλάκα.. όχι μόνο ο φρανκο και είναι πολύ σοβαρό, λύνει τα πάντα σε αυτή τη κατάσταση...

ντειβ: τι εννοεις;

είπε καθώς σοβάρεψε.. ω καλημερα ντειβιντ ξυπνησε!!! 

μαρκ: λοιπον ο Τζο αυτό που θέλει είναι...


χελλοοοο, συγνωμη που δεν ανεβάζω, όσοι διαβαζετε και τις αλλες μ ιστοριες θα εχετε δει οτι διαβαζω για εξεταστική και δεν εχω καθόλου χρόνο δυστηχώς.. όμως θα προσπαθω τουλαχιστον ενα παρτ την εβδομαδα... λοιπόν η ιστορια αυτη φτάνει σιγα σιγα στο τελος της.. νομίζω θα πάρει λιγα παρτ ακόμα και θα έχει μεγάλο πλοτ τουιστ που δεν εχω σκεφτεί ακόμα.. :ρ οποτε με τη δική μ φαντασια κανεις δεν ξέρει..  δεν έχω αποφασισει πως θα τελειωσει αλλα θα το δούμε συντομα μαζί..!! σας αγαπώω.. 

τώρα δεν ξέρω κατα πόσο θελετε αλλά όταν δουμε το τέλος και συνεχιζετε να θελετε κι αλλο υπαρχει περιπτωση να γραψω δευτερο βιβλιο συνεχεια αυτου... μεχρι τοτεεε καλή αναγνωση κι ανυπομονω να δω τα σχόλια σας αλλα και το πως θα θέλατε να είναι το τελος!!

Η εκδίκηση είναι γένους θηλυκού!Where stories live. Discover now