Μαρκ: Μελίνα;;; εσύ είσαι;
μελ: ε ναι πως κάνεις έτσι;
Μαρκ: μου κάνετε πλάκα τώρα έτσι;
Κατια: Μαρκο έχεις όρεξη τώρα;;
Μαρκ: τη φίλησε πρίγκιπας τι έγινε;
Όλοι με κοίταζαν με το στόμα ανοιχτό και για μια στιγμή ένιωσα σαν να έπαιρνα το αίμα μου πίσω για όλα τα προσβλητικά σχόλια. Δεν έδωσα σημασία στον Μαρκο και τον προσπεράσαμε. χαιρετηθήκαμε με τα κορίτσια και χωριστήκαμε η κάθε μια για την κατευθυνση της. Εγω παρακολουθούσα οικονομικά μαθήματα η Κάτια παιδαγωγικά και η Αρια όλα τα σχετικα για να εισαχθει στην Ιατρική. Μπήκα στην τάξη και διάλεξα ένα θρανίο στο βάθος δίπλα στο παράθυρο μου.
Ντειβ: όπως φαίνεται θα είμαι ο νέος σου διπλανός!!
ανακοίνωσε ο Ντείβιντ γνωστος γυναικοκατακτητης ρεμάλι και κοπανος όπως ακριβώς ο Μάρκος αλλα αυτός ήταν σε αντίπαλη ομάδα θα μπορούσε κανείς να το πεί έτσι.
Μελ: τόσα θρανία έχει
είπα ειρωνικά.
ντειβ: κάτι μου θυμίζεις εσύ έχουμε γνωριστεί κούκλα;
Μελ: ντειβιντ είσαι ηλιθιος;
ντειβ: σε πειράζω! πάντως ομολογώ είσαι κούκλα!
Με: τσ
ντειβ: δεν σε κοροιδευω παντα φαινόταν ότι έχεις όμορφο πρόσωπο αλλα η εμφάνηση σου τα σπάει!!
Με: ντειβιντ δεν έχω όρεξη..
ντειβ: να σου τη φτιάξω
είπε χαιδευοντας το μπούτι μου.
Με: κάτω τα ξερά σου εε..
ντειβ: γιατι;
Με: γιατι θα στα κόψω
είπα χτυπόντας το χέρι του.
Εκείνη τη στιγμή μπήκε ο Μάρκος μέσα στη τάξη και μου έριξε μια δολοφονική ματιά. Ηλίθιος.ντειβ: υποσχομαι θα μαι φρόνιμος διπλανός και μόνο που με αγριοκοιτάει έτσι ο Μάρκος το απολαμβάνω..
μου ψιθήρησε και εγώ έβγαλα ένα τετράδιο κι ενα στυλό απο τη τσάντα μου μουτζουρώνοντας νευρικά μια λευκή σελίδα...ντειβ:σε κοιτάει περιέργα και σένα πάντως
μελ: όπως πάντα!
ντειβ: αλήθεια πως έμαθες για το στοιχημαμελ: ντειβιντ σου είπα δεν έχω όρεξη σταμάτα να μου μιλάς σαν να είμαστε φιλαράκια ξέρω πόσο με απεχθανεσαι
του είπα γεμάτη ειλικρίνεια, δεν είναι και ψέματα! ο Ντειβιντ μισουσε οτισηποτε χοντρο και άχαρο, θεωρούσε τον εαυτό του βασιλεια της αισθητικής!!
ντειβ: μα θα γίνουμε αφου είμαστε διπλανοί! και μόνο που θα κάθομαι με τη γκομενάρα του σχολείου είναι τιμή! και αν μου κάτσεις βέβαια θα το εκτιμούσα περισσοτερο!!
μελ: θεε μου τι σου έκανα και με τιμωρείς
ντειβ: δεν σε τιμωρώ αληθεια!
μελ: ντειβιντ σκασε!εκείνος γέλασε και μου έκανε νοήμα πως μπήκε ο καθηγητής. Αν δεν έκανα λάθος ο Μάρκος με έτρωγε με τα μάτια του. Λογικά θα προσπαθούσε να δει αν παιζεται τίποτα με τον Ντειβιντ ώστε να με κοροίδευει.
Ο Μάρκος πρωτο πρωτο ρεμάλι απο τα "καλα παιδια" του σχολείου είναι αρχηγός στην ομάδα ποδοσφαίρου ενω ο Ντειβιντ στην ομάδα μπασκετ. φουγαρα και τα δύο απορω πως με τοσο καπνισμα είναι τοσο καλοι στον αθλητισμό!! Πάντως ο ένας χειρότερος απο τον άλλο.
ντειβ: Μελινάκι θελω στυλό
μελ:και εγω τι να κάνω;
ντειβ: να μου δώσεις.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η εκδίκηση είναι γένους θηλυκού!
Ficção Adolescente"ΕΙΣΑΙ ΆΣΧΗΜΗ, ΧΟΝΤΡΉ, ΧΑΖΗ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΕΡΩΤΕΥΤΏ;; ΕΝΑ ΣΤΟΊΧΗΜΑ ΉΤΑΝ" τα λόγια του έρχονταν στο μυαλό της όλο το καλοκαίρι. Ένα καλοκαίρι μακριά απο όλους και απο όλα, ένα καλοκαίρι που την έκανε να α...