Part 30

3.3K 219 26
                                    

αν ο Μάρκος είναι ο αρχηγός στην ομάδα ποδοσφαίρου ο Τζο είναι στην οργάνωση, ο ένας μέλος στην ομάδα του άλλου και έτσι σφραγγίζονται συμφωνίες!

με κοίταζε ξαφνιασμένος!!

μαρκ: ανάθεμα σε διάολε δεν είπαμε ότι θα αλλάξουμε θέμα;

μου είπε βάζοντας τα χέρια του στο κεφάλι του και ξαπλώνοντας προς τα πίσω..

μελ: Μάρκο απάντησε μου!

είπα αλλά ήμουν σίγουρη ότι η απάντηση του είναι θετική αλλιώς θα μου έλεγε κατευθείαν όχι.

μαρκ: Μελίνα σε πάρακαλώ δεν θέλω να το συζητήσω.

μου είπε νευριασμένος. Αντί να νευριάζω εγώ νευριάζει εκείνος..  

Δεν θέλω ούτε να πιστέψω ότι ο Μάρκος είναι μέρος μιας τόσο απάνθρωπης οργάνωσης για τον λόγο ότι τι; δεν τον καταλαβαίνω πως γίνεται να μην είχε πει τίποτα γαμώτο πως; τι έχει μέσα στο κεφάλι του; τη σοβαρότητα της κατάστασης δεν τι βλέπει;;

μελ: πες μου απλά τον λόγο!

είπα απότομα, προφανώς και δεν υπήρχε περίπτωση να το αφήσω τόσο απλά.

μαρκ: Μελίνα σταμάτα τώρα!

επέμενε και επέμενα!

μου μίλαγε νευριασμένα απο πάνω ειλικρινά δεν τον καταλαβαίνω!

μελ: όχι Μάρκο δεν το αφήνω! υποτίθεται είμαστε μαζί! 

είπα νευριασμένη! 

μαρκ: υποτίθεται!

είπε νευριασμένος! 

μελ: α υποτίθεται; 

τον ρώτησα κοιτάζοντας τον έντονα. δεν μπορεί να το είπε αυτό. 

μαρκ: υποτίθεται! δεν γίνεται έτσι όμως Μελίνα! κάνεις όλο του κεφαλιού σου! 

είπε απότομα.

σοβαρά τώρα; σοβαρά; 
πήρα τα πράγματα μου και σηκώθηκα απο το τραπέζι. μου έπιασε τον καρπό και γύρισα να τον κοιτάξω νευριασμένα.

μαρκ: κάτσε κάτω. 

είπε πιο ήρεμος αυτή τη φορά. 

μαρκ: κάτσε..

είπε τραβώντας με. 

κάθισα και με πήρε αγκαλιά, εγώ παρέμενα ακίνητη σαν άγαλμα χωρίς να του την ανταποδίδω.

μαρκ: πάνω στα νεύρα μου το είπα αγάπη μου το ξέρεις..

είπε κρατώντας το ανέκφραστο πρόσωπο μου στις παλάμες του. 

μελ: το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν σε καταλαβαίνω τίποτα άλλο!

είπα απότομα. αποτραβήχτηκα απο τη λαβή του και ξάπλωσα προς τα πίσω στη πλάτη του καναπέ. 

μαρκ: δηλαδή δεν καταλαβαίνεις ότι είμαι τρελός για σένα;

είπε καθώς βρήκε πάλι το χαμόγελο του. ναι συγνώμη που τώρα τα νεύρα μου είναι σπασμένα!

Η εκδίκηση είναι γένους θηλυκού!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora