Kapitola 10. (Rey)

999 46 6
                                    

Ležela jsem v posteli a překulovala se z jedné strany na druhou už snad hodinu.
Bolela mě hlava, protože jsem se v noci několikrát probudila a rozbrečela se.
Nevěřil mi. A nemiloval mě.
Někde ve vesmíru v tuhle chvíli létá několik stíhaček Prvního řádu, které nás hledají aby nás zabili. Na rozkaz Bena.
Svíralo se mi hrdlo a tlačilo mě na hrudi. Bylo mi hrozně.

Pomalu jsem se posadila na okraj postele a rozhlížela se po pokoji. Pak jsem vstala a vyšla ze dveří na chodbu.
Většina Odbojebyla vzhůru.
Přiběhl ke mně Finn.
"Dobré ráno Rey," usmál se.
Oplatila jsem mu úsměv.
"Dobré Finne. Ještě jsem ti nestihla pořádně poděkovat."
Pevně mě objal.
"Mám tě rád."
"Já tebe taky."
A slzy byly zpátky.
Odtáhl se ode mě, vzal mě za ruku a odvedl mě za zdravotnicí.

"V noci jsi brečela, viď?"
zeptal se mě se smutným pohledem.
Kývla jsem.
Zaštrachal ve skříňce nad lékařským pultem a vyndal prášky na bolest hlavy.
Pak jeden vyndal, napustil mi sklenici vody a podal mi ji.
Spolkla jsem prášek a doufala, že co nejrychleji zabere.
"Ani nevíš jak moc vděčná ti za všechno jsem."
Znovu jsme se objali.
A pak mi došlo, že tady strácím čas, který potřebujeme.
Rychle jsem položila sklenici na pult.
"Finne svolej všechny z odboje, ať se schromáždí v hlavní místnosti. Hned."
Zmateně se na mě podíval.
"Za chvíli příjdu. Udělej co ti říkám prosím."
Nečekala jsem na jeho odpověď a rozeběhla se do pokoje.
Otevřela jsem skříň a prohlédla si věci, které v ní byli. Nakonec jsem si stejně vzala to, co vždycky a vydala jsem se do hlavní místnosti.

Když jsem vešla, všichni už stáli u velké kulaté desky.
Postavila jsem se k ní z zhluboka se nadechla a spustila.
"V první řadě bych chtěla poděkovat všem bojovníkům Odboje za zácharu, při které jsme hodně riskovali."
Všichni se na mě usmívali a mně bylo těžko.
"Večer jsem měla vidiny.
Společné vidiny s Kylo Renem."
Usměvy byly pryč.
"V tuto chvíli nás hledají stovky stíhaček Prvního řádu.
Mají rozkaz nás zabít.
Nemůžeme tu jen čekat, až nás najdou, pokud chceme přežít. A proto musíme začít budovat ochranu téhle planety, štít, kterým by se sem nedostali. Také musíme vyslat několik našich stíhaček, které budou průběžně hlásit situaci v galaxii."
Všichni kývali na souhlas.
"Začneme hned," řekl Poe.
Kývla jsem.
"A také bych vás chtěla poprosit o pomoc."
Zhluboka jsem se nadechla.
"Doktor Prvního řádu, který se s vámi spojil. Určitě víte, že byl bohužel při útěku zastřelen. Jeho poslední slova byla "Porta". Měla jsem zvláštní pocit když to vyslovil. Jako by to bylo něco, na čem záleží. Byla bych vám vděčná za jakékoliv informace ohledně doktora a ohledně Porty. Pokud to něco znamená, cítím, že je to něco důležitého."
V síni začal ruch. Rozhlížela jsem se kolem, jestli není někdo kdo něco ví.
"Planeta má silnou energii. Se štíty by neměl být problém," ozval se generál.
Kývla jsem na něj.
"Vyslat víc než pět stíkaček by bylo riskantní," řekl Poe.
Souhlasila jsem s ním.
"Pak vyšlete pět."
Usmál se a kývnul.
"Nejsem si jistý kapitánko, ale myslím, že Porta je planeta.
Je ale hodně daleko. V jiné soustavě. Podívám se do mapy."
Otočila jsem se za hlasem, který to říkal.
Stál tam jeden z pilotů, jmenoval se Mark, bylo mu kolem 50 let.
" Snažte se prosím zjistit o Portě co nejvíc informací. Zaměřte se jen na to."
Kývnul.
Chvíli jsem počkala a když už nikdo nechtěl nic říct ukončila jsem setkání.
"Dejme se tedy hned do práce.
Nechť nás síla provází."
Následoval dlouhý potlesk a pak se všichni rozešli.

Než jsem s čímkoli začala, byla jsem si jistá, že v první řadě se potřebuju uklidnit.
Vyšla jsem ze základny a zhluboka se nadechla.
Byl tu krásně čistý vzduch, ne jako na Jakku.
Rozhlédla jsem se kolem a rozhodla se vyjít na jednu ze skal, nejvíce obrostlou květinami a travami, nejspíš nejnižší ze všech tady.

Vyšplhala jsem na její vrchol, kde bylo několik velkých oblých kamenů, mech, květiny a protékal tudy malý potůček.
Bylo to tu nádherné.

Posadila jsem se na jeden z kamenů a z hluboka dýchala.
Kolem mě se rozlehlo ticho.
Pátrala jsem v mysli kolem sebe a doufala, že tím znovu získám rovnováhu.
Viděla jsem vodu. Narážela do kamenů, pomalu tekla mezi květinami a dávala jim život.
Stromy, vítr, který jim foukal do větví a pohyboval malými lístky.
Ale najednou se všude setmělo a já uviděla Bena. Křičel a oči měl rudé od slz.
Křičel "prosím ne". Křičel tak bezmocně. Pak se podíval na mě. Uslyšela jsem dětský pláč.
Konečně se mi povedlo otevřít oči.

Ležela jsem vedle kamene, který byl roztříštěný na kusy, květiny kolem byly uschlé a vytrhané ze země.
Nemohla jsem popadnout dech, kroutila jsem hlavou.
Nechápala jsem, co jsem viděla, co to mělo znamenat.
Měla jsem strach, celá jsem se klepala.
Rychle jsem se zvedla a zmateně se rozhlížela po všech zníčených květinách. To jsem udělala já?
Nikdo jiný tu nebyl.

Podívala jsem se kolem sebe a všimla si, že není zníčených jen pár květin.
Rozeběhla jsem se směrem k základně a všude míjela černé uschlé květiny.
Před základnou stál celý odboj.
Finn se ke mě rozeběhl.
"Bože Rey, jsi v pořádku? Tam. Na té skále, najednou se tam zvedl vítr. Hrozný vítr. Zníčil skoro všechno živé na planetě. Rey, nikdy jsem nic takového neviděl," vysvětloval mi rychle a rozhazovl při tom rukama.
Kroutila jsem hlavou a myslela, že snad umřu.
Pak jsem se přerývavě nadechla.
"Byla jsem to já. Bylo to mnou. To já jsem tu všechno zníčila. Nevím, já nevím jak jsem to udělala," řekla jsem se slzami v očích.
Všichni stichli a vystrašeně se na mě dívali.
"Okamžitě pojď se mnou," řekl ten pilot, co možná věděl něco o Portě, vzal mě za ruku a táhl mě do základny, neodporovala jsem, i když jsem vůbec netušila, co chce dělat.

     ...........................................
Ahoj<3 Pokud se vám díl líbí, budu ráda za každý hlas, nebo komentář.🌹
Chtěla bych vám hrozně moc poděkovat za tolik přečtení a hlasů! Ani nevíte, jakou radost z toho mám:). Jste skvělý.
Taky bych chtěla poděkovat tomu, kdo mi napsal, že Kylo Ren vede První řád a ne Impérium. Vůbec jsem si nevšimla, že jsem to tam napsala, asi bych měla přestat koukat dokola na všechny díly!:D

A protože jsem se několikrát v příběhu zmínila o smrti Hana Sola, tak vám sem ještě přidávám video, kdyby někdo nevěděl, jak se to stalo.

TEMNÁ (Reylo)Kde žijí příběhy. Začni objevovat