O TÝDEN POZDĚJI
.....................
Odboj se i s Finnem pro jistotu odebral do jiné galaxie, i když nebylo jisté, jestli by je bez jejich vůdce vůbec hledali.
Finn si vyčítá, že Rey unesli a chce jí za každou cenu zpět.
Poe si ale myslí, že je to velmi nebezpečné (taky že má pravdu) a brání mu v tom jak to jde.
.....................Seděla jsem v Benově pokoji, připoutaná v kovovém křesle a dívala se na dveře. Ode dne, kdy mě sem přivezli se tu objevil jen večer když se šel umýt a neřekl ani slovo.
Od chvíle, kdy jsem se už mohla postavit mě sem na jeho rozkaz přišli připoutat, jako bych se snad mohla dostat přes zablokované kovové dveře.
Nosili mi sem jídlo a pití a dokotor mi chodil pravidelně kontrolovat můj stav, i když už to nebylo vůbec potřeba.
Ale mně to nevadilo, byl tu jediný, s kým se dalo mluvit.
Byl to pán tak kolem 40 let, měl tmavě hnědé vlasy a tak 180 centimetrů.
Chtěla jsem vědět co se stalo.
Už několik dní jsem tu seděla v tomhle křesle a celý den se dívala na jedno místo.
Nevěděla jsem, jestli Ben dělá, že tu nejsem ze stejného důvodů, jako já dělám, že tu není on. Sama jsem si to nepřipouštěla. Jsme nepřátelé.Dveře se otevřely a do pokoje vešel Kylo. Což znamenalo, že byl nejspíš večer. Měl plášť a masku, jako vždy. Krátce se na mě podíval s jeho typickým vážným pohledem a pokračoval v cestě do umývárny. Zamračila jsem se.
To mě bude ingnorovat už napořád?
Soustředěně jsem se dívala na dveře umývárny, což mě děsilo.
Když Ben vyšel, opět v plášti a masce, už jsem to nevydržela.
"Proč to děláš?" řekla jsem tvrdě.
Zastavil se, ale nic neříkal, ani se na mě neotočil.
" Jak dlouho si mě ještě hodláš nevšímat?"
Pořád stál na jednom místě, otočený ke dveřím od pokoje.
Podíval se na zem.
"Je to tak lepší," řekl tvrdě.
Zavrtěla jsem nad tím hlavou.
"Jak to myslíš?"
Otočil se na mě.
"Když jsem si tě naposled všímal málem jsem tě zabil. Nebo už si zapomněla?"
Dívala jsem se na něj a chtěla vědět jak se tváří pod maskou.
"Nemělo by ti to vadit," řekla jsem s pohledem upřeným na něj.
"Nevadí."
"Tak proč si to neudělal? Proč to neuděláš teď?"
Popošel blíž.
"Dokázal bych to a ty to víš, ale myslím, že jsi mi užitečnější živá."
Zaťala jsem si nehty do ruky.
"Nedokázal. Bojíš se."
Ani se nepohnul.
"Nebojím. Nejsi pro mě důležitá."
Zrychlil se mi dech.
"Sundej si tu masku."
"Proč bych to dělal?"
"Chci ti vidět do obličeje Bene."
"Myslíš, že mě zajímá co chceš?"
"Bojíš se? Máš strach, že bych v něm viděla něco co nemám vidět? Třeba strach?"
Došel ke stolku s popelem a pomalu si z hlavy sundal černou masku. Pak se vrátil zpátky na místo, kde byl předtím a podíval se mi do očí.
"Tak to udělej, " řekla jsem potichu.
Díval se mi upřeně do očí, ale neřekl ani slovo.
Byli jsme tam takhle asi 5 minut.
"Ne." řekl pak tvrdě a chtěl odejít.
Zhluboka jsem se nadechla.
"Bojíš se mít někoho rád. A bojíš se mě."
Pomalu se otočil a přišel až ke mně.
"Nic o mně nevíš. Proč bych se tě měl bát?"
Dívala jsem se mu do očí.
"Bál ses mě dotknout."
Arogantně se zasmál.
"Co?" zeptal se.
Dívala jsem se na něj s vážným výrazem.
"A taky jsem slyšela, jak křičíš ať mě zachrání. Záleží ti na mně. Neumíš lhát Bene."
Přitáhl si silou svůj meč a dal mi ho asi centimetr od krku.
Zrychlil se mi tep.
"Třeba se jen umím dobře přetvařovat Rey."
Rychle jsem dýchala a nespouštěla z něj oči.
Vypl meč a zahodil ho na druhou stranu pokoje.
Sklonil se ke mně.
"Neumím se ovládat. Tak proč to děláš? Proč se mě snažíš vyprovokovat? Mohl bych tě zabít. To chceš?" říkal tvrdě.
Nevěděla jsem co na to mám říct, bušilo mi srdce.
"Měl by ses to naučit."
Stiskl tlačítko zezadu na křesle a odpoutal mě. Pak mě chytil za obě zápěstí.
"Prostě to nejde, nechápeš to.
Já sem tě chtěl ignorovat Rey, tohle není moje vina."
Dívala jsem se mu do očí se zmatený výrazem a viděla v nich temnotu.
Černé pramínky jeho vlasů mu spadaly do obličeje.
Přitlačit mě na stěnu a přirazil mi k ní obě zápěstí. Vyděšeně jsem pozorovala tu zvyšující se temnotu v jeho očích.
A pak se to stalo. Během chvíle.
Už tomu nešlo zabránit.
Sklonil se ke mně a naše rty se setkaly. Líbal mě a já jsem se nechtěla bránit. Pak mě zvedl za boky a znovu mě přirazil ke stěně.
"Pusť mě. To nesmíš," říkala jsem potichu.
"Na to si měla myslet dřív Rey."
Naše rty se znovu dotkly. Líbal mě tvrdě a hladově.
Svlékl mi tričko a pak si stáhl kalhoty. Vzpamatovala jsem se a rukou mu odstrčila obličej od mého.
"Přestaň Bene!" křičela jsem a snažila se mu vykroutit, ale měl větší sílu než já.
Svlékl mi kalhoty a stalo se něco, co se nikdy stát nemělo a oba jsme to dobře věděli.
Vzdychla jsem. Držel mě za zadek a líbal mě. Začal pomalu. Tiše jsem vzdychala mezi polibky.
Pak začal zrychlovat, vzdychala jsem a zarývala mu nehty do zad.
"Pusť mě."
"Bene prosím."
Opřel se do toho, křičela jsem a hlasitě vzdychala a sténala.
Udělala jsem se, ale on nepřestal. Klepala jsem se a vzdychala.
"Prosím."
Začal mě znovu líbat, aby mě utišil, po chvilce se do mě udělal a pustil mě na zem.
Díval se mi do očí.
"Varoval jsem tě Rey," řekl udýchaně.
Dívala jsem se na něj. Na jeho rty, na jeho tělo. Měl svaly a vypracované břicho. Věděla jsem, že se tohle nikdy nemělo stát. Ale taky jsem věděla, že i když jsem ho prosila ať přestane, nechtěla jsem to.
A to mě děsilo ze všeho nejvíc.
"Byla to chyba Bene."
"Já vím. A je mi to jedno," řekl a dal mi pusu na rty.
Ještě pořád jsem hlasitě rozdýchávala to, co se tu stalo.
"Obleč se," řekl, vzal si svoje oblečení a odešel.
Zůstala jsem stát na místě a pomalu sbírala svoje oblečení ze země. Jen tak odešel. Oblékla jsem se a sedla si do křesla. Co jsem to udělala? Dala jsem si hlavu do dlaní a rozbrečela se. Manipuluje se mnou. Tohle se nikdy nemělo stát. Nikdy se už nemůžu vrátit k Oboji. Zradila jsem je. Všechny do jednoho.
Pomalu jsem došla k posteli, lehla si do ní a brečela tak, že jsem ani nemohla dýchat. Přitahoval mě. Nechtěla jsem si to připustit, ale teď už jsem to nemohla odepřít.
O chvíli později jsem v slzách usnula a doufala, že se probudím někde jinde.........................................
Jak se vám líbí nový díl? Komentujte, hlasujte...<3
Jak bude příběh pokračovat se dozvíte v dalším díle, který bude z pohledu Kylo Rena💣
ČTEŠ
TEMNÁ (Reylo)
FanfictionRey a Kylo Ren jsou největší nepřátelé. Co se ale může stát, když je to k sobě nepřestane přitahovat? Fanfikce na Kylo Rena a Rey. (REYLO) Nechci tím nijak urazit Star Wars, protože je miluju :DDD Berte to jen jako obyčejný coby kdyby. PS: UŽ CHCI S...