Kapitola 11. (Kylo Ren)

1K 42 19
                                    

"Bene musíš se znovu dostat na světlou stranu síly, jinak je nedokážeš zachránit, je v tobě velká síla, která ti může pomoci, ale také uškodit."
Stála ve tmě a naléhavě se na mě dívala.
Zvedl jsem k hlavu.
"Koho matko? Nemusím nikoho zachraňovat."
Zakroutila hlavou, ale stále se mi dívala do očí.
"Na tom nezáleží Bene, ale věř mi, že pokud nezačneš s výcvikem, budeš nadosmrti litovat, že si jim nemohl pomoci. Že si nemohl pomoci sobě."
Svýral se mi žaludek. Čím dál víc jsem cítil, že mluví o Rey.
"Kdo by mě chtěl cvičit? Jsem vůdcem Prvního řádu matko."
Přišla ke mně blíž a položila mi ruku na rameno. Sevřel jsem její ruku v té mé.
"Hledej Portu a mistra světla, Bene. Ještě se můžeš změnit. Udělej to pro mě, pro ně a hlavně pro sebe." pak se otočila a pomalu kráčela pryč.
"Matko," řekl jsem nakřáple a klesl na kolena.
Otočila se a usmála se.
"Taky tě mám ráda, Bene."
Kývl jsem. Chtěl jsem aby tu ještě chvíli byla, ale její obraz se přede mnou rozplynul a já už klečel na zemi v mém pokoji. Sám.

Seděl jsem v křesle a díval se na zem. Prohrabával jsem si vlasy a přemýšlel o tom, co mi řekla.
Znamená to, že jestli nezačnu s výcvikem, někdo kvůli mě zemře? Nevadilo by mi to.
Ale měl jsem strach, že mluvila o Rey. A jí miloval.
Věděl jsem, že mě bude do konce života nesnášet, jestli První řád zabije celý Odboj.
Pokud by mě milovala teď, potom už nebude.
Nechápal jsem, jak by se někdo mohl zamiloval do mě, tím spíš ne zrovna Rey, ale cítil jsem, že ke mně něco cítí.
A to byla jediná věc, pro kterou jsem v tuhle chvíli žil.

Nasadil jsem si masku a vyšel z pokoje směrem do sledovací místnosti. Stáli před ní dva Stormtroopeři, kteří hned jak mě viděli uskočili na stranu.
Kývnul jsem na ně a odblokoval dveře.
"Nikoho sem nepouštějte."
"Ano pane," odpověděli jednohlasně.
Věšel jsem dovnitř a znovu za sebou zablokoval dveře.

Přešel jsem k promítači a zapl ho. Ve vzduchu kolem mě se objevily soustavy, planety a hvězdy.
Pomalu jsme přešel k počítači a odpojil ho od hlavního počítače, aby nikdo neviděl, co tu hledám. Napsal jsem tam: Porta.
Nademnou se objevila soustava "D3L12".
Byla úplně na druhé straně galaxie.
Přiblížil jsem to na místo, kde blikalo malé světlo s nápisem "Porta".
Žádná planeta tam ale nebyla.
Obcházel jsem hvězdnou mapu z každé strany, ale nic jsem neviděl.
Zníčili ?
Bouchl jsem pěstí do stolu.
V tu chvíli se v počítači zapla jakási zpráva.
"Porta. Porta je planeta v soustavě D3L12. Vládne tu císař Dam Luco. Planeta má velmi dobré obrané štíty. Má vlastní měsíc, který se nazývá Porte. Žije tu přes sto druhů forem života. Dohromady přes pět tisíc forem života.
Pro vstup do Porty musíte zažádat o svůj kód a u brány ho předložit. Informace o portě poskytl počítač D7K7."
Díval jsem se na počítač a hltal každé slovo.
Přehrál jsem si to ještě jednou.
Pak jsem do počítače napsal "měsíc Porte".
Kolem mě se rozprostřela soustava a o chvíli později jsem před sebou uviděl Porte.
Ale Porta nikde kolem nebyla.
Takže jí buď někdo zníčil a informace nebyli obnoveny a nebo jí někdo vymazal ze systému.
Musel jsem to zjistit.

Vymazal jsem historii počítače a znovu ho napojil na hlavní.
Pak jsem vyšel z místnosti a vydal se do hlavní haly ke své lodi.
Zastavil jsem se před pilotem, který stál kus od ní.
"Letím na obhlídku. Kdyby se kapitán ptal, řekněte mu to. Do týdne se vrátím. Ať beze mě nedělá žádná rozhodnutí."
Pilot kývnul.
"Budete mi hlásit situaci každých 5 hodin."
"Ano pane."
"A ať se stíhačky, co hledají Odboj stáhnou."
"Rozumím. Vyřídím mu to."
Kývnul jsem na něj a nasedl do své lodi.
Zhluboka jsem se nadechl a strčil do navigace destičku, kterou jsem vzal z paměti počítače.
Zapl jsem autopilota.
"Čas do cíle 3 hodiny 43 minut 21 vteřin."
Zatáhl jsem za páku a loď vyletěla z křižníku.

Nevěděl jsem, jestli jsem to měl dělat. Až uslyší, že Kylo Ren žádá o přístup na planetu, nejspíš udělají maximum pro to, aby mě zabili.
Pokud tam vůbec nějaká planeta je.
Ale věřil jsem své matce.
A pokud mluvila pravdu, zanedlouho bych zemřel i kdybych sem neletěl, musel jsem to aspoň zkusit, zjistit co tím myslela.

       
          -Mezi tím- (Kapitán)

Lousknul jsem prsty a přivolal tím dva Stormtroopery.
" Okamžitě ho odveďte do vězení a neodcházejte od něj."
Kroutil hlavou a křičel.
"Ne! Co chcete dělat?! Chcete ho zradit? Měl jsem vám to vyřídit!"
Dal jsem mu takovou ránu, že zůstal ležet na zemi.
Pokynul jsem jim ať ho do toho vězení klidně odtáhnou.
Naštěstí mě potkal v chodbě, takže jsem ho slyšel jen já a ti dva.

Došel jsem do hlavní haly.
Zatleskal jsem a všichni se na mě otočili.
" Kylo Ren chce zradit První řád. Ví, kdy je Odboj a chce se k němu přidat. Nesmíme dovolit, aby se spojil s tou holkou, byli by moc silní.
A proto.
Všem posádkám: Nejděte Odboj a neberte žádné zajatce. Pokud najdete tu holku okamžitě jí zabijte.
I když se mi to říká velmi těžko, stejně postupujte i u Kylo Rena. Pokud se mě někdo pokusí zradit, bude potrestán okamžitou smrtí."
Rozhlédl jsem se po všech co tu byli.
"Ano pane!" ozvalo se jednohlasně.
Usmál jsem se, potěšeně usedl do křesla a podíval se ven z prosklené stěny řídící haly.

Usmál jsem se, potěšeně usedl do křesla a podíval se ven z prosklené stěny řídící haly

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


   ...............................................
Nová kapitola je tu! <3
Pokud se vám líbí budu ráda za každý hlas, nebo komentář.🌹🖤

TEMNÁ (Reylo)Kde žijí příběhy. Začni objevovat