ENERJİ

1.5K 160 12
                                    

Karan sabahın ışıklarının gözüne vurması ile birlikte uyanmıştı kuvvetli bir şekilde esnedikten sonra gözlerini ovuşturdu . Yana doğru döndü ve huzurlu bir şekilde uyuyan Yinuya baktı.  Belliki daha kimse uyanmamıştı. Yinuya baktı siyah saçları her tarafa dağılmıştı yine saçlarını hafifçe yüzünün üzerinden çekti ve ona uzunca bakıp o kadar güzel ki .
Yavaşça yerinden kalktı ve tekrar ona baktı yorgan üzerinden gitmişti yine aslında bu sürekli olan bir şeydi çünkü Karan uyurken her zaman yorganı üzerine çekerdi bu yüzden Yinu açıkta kalırdı.  Kahverengi posttan yapılma yorganla üzerini tamamen örttükten sonra kapıyı yavaşça aralayıp odadan çıktı.
Sabah erken uyanmak Karanın kurtulamadığı tek alışkanlığıydı .

Bir nedenden dolayı üzerindeki o güvensizlik hissi asla gitmemişti.
Kıyafetlerini değiştirdi ve dışarı çıktı ortada pek bir iş yok gibiydi tekrar içeri mi gitsem diye düşünürken sağ tarafında kırılmamış odunları fark etti ve işte odunları kırsam iyi olacak hem sonbahara da fazla bir şey kalmadı.
Baltasını elleriyle sıkıca kavradı derin bir nefes aldı ve ise başladı ona göre bir işi en verimli şekilde yapmanın tek yolu disiplinli bir şekilde yapmaktı. 
Dışardan yarim saat ödün kırdıktan sonra evdekiler de uyanmıştı artık  .
Yinu kahvaltı için bir şeyler  hazırlarken .  Rast ve Zera da etrafı düzenliyorlardı .
Bu işi sevmeselerde  annelerini fazla yormamak için yapıyorlardı. 

Ikisi yaşıtlarından farklı olarak hayatin gereklerini sorumluluklarını ve yapmaları gerekenleri çok iyi öğrenmişlerdi.  Rast daha çok annesi gibi akıllı sorumlulukları bilen bir çocuktu.  Zera daha çok babasına benzesede yeri geldiğinde sorumluluklarını yerine getirirdi .
Ama ikiside tıpkı anneleri gibi kuvvetiydiler aslında bu Yinunun soyu ile alakalıydı.  Yüzlerce yıl önce aralarından biri çok özel bir iksir sayesinde canavarlardan enerji çekerek kendi enerjisi ile kaynaştırıp tıpkı bir canavar gibi olağan üstü fiziksel güce kavuşmuştu ve bu özellikler nesilden nesile geçerek devam etmişti . Üstüne üstlük herhangi bir zayıflama göstermemişti.  İlk  günkü kadar saf bir haldeydi .
Karan bunu duyduğunda o kadar şaşırmamıştı çünkü hatırladığı kadarı ile Turkonda yaşına göre oldukça güçlüydü .
Gerçi Karanın bir şeyi unutması oldukça zor bir şeydi .
Rast ve Zera işleri bitince daha fazla beklemeden dışarı Karanın yanına koşmuşlardı.  Karan onları görünce baltasını kütüğe saplayıp işine ara vermişti.  Rasta bakıp işlerinizi bitirdiniz mi . İkili başlarını sallayarak cevap vermişti bu soruya .
Karan yere oturup bağdaş kurdu ve ikiliye bakıp o zaman yemek hazır olana kadar size bir şeyler söylesem iyi olacak hadi gelin karşıma oturun .
Ikilinin en sevdiği şeylerden birisi de babaların hikaye anlatmadıydı çünkü onlara bazen hikayeleri halisilasyon kullanarak onlara gösterdi ki bu onlar için sihirli bir olaydı.  Canavarlar ve avcıların efsanesi. 

Karan söze girip bu günün size birkaç öğüt vereceğim bunları hayatınız boyunca aklınızda tutun .
Birinci olarak hayatta hiçbirşey karşılıksız değildir kötülük yaparsanız aynı kötülüğe bir gün sizin maruz kalacağınızı unutmayın . Aynı şekilde yaptığınız iyiliklerde karşılıksız kalmayacaktır.  Ikinci olarak size söylenen her şeye inanmayın mutlaka araştırın bilmeden kalkıştığınız bir sizi çok pişman edebilir .
Son olarak da öfkeniz öfke kolay çoğalan bir ateş gibidir kontrol etmeyi bilmezseniz bir anda kontrolden çıkar aynı şekilde sizde kontrolden çıkarsanız.  En kötü durumda bile kontrolünüzü kaybetmeyin ve soğukkanlı olun öfkeden deliye dönmek sizi hiçbir şey kazandırmayacaktır.
Beni anladınız mı . Öfkesini yutabilen bir insan herkesten çok daha güçlüdür .

Bu sırada içerden gelen ses yemek hazır hadi çabuk içeri gelin .
Sofranınetrafına dizilmiş güzel bir kahvaltı yaparlarken Rast Karana bakıp baba sana bir şey sorabilir miyim . Karan meraklı bir ifade ile sor bakalım diyerek karşılık verdi oğluna.  Rast yaşam enerjisi tam olarak nasıl bir şey açıldığında bunu nasıl fark edersin.
Karan niye sorduğunu anlamadım ama çok basit buhar benzeri bir şey vücudunun her tarafından salınır kendisi çok canlı ve güçlü hissedersin . Yani anlaması oldukça kolay bir şey.
Rast ablasına bir bakış attıktan sonra birden ikilinin etrafında mavi yaşam enerjisi yayılmaya başlamıştı. 
Ama Rastta farklı olan bir şey vardı ki çıkan enerjinin uçları kızıla çalıyordu.  Karan şaşkınlıktan ne diyeceğini şaşırmıştı.  Aynı şekilde Yinununda ağzı açık kalmıştı.
Karan siz bunu nasıl yaptınız.
Zera galiba senin enerjin sayesinde oldu senin enerjini fazla maruz kalınca şok etkisi yaptı ve enerjilerimiz açığa çıktı
Karan ama sık etkisi o kadar basit bir şey değil etki altında kalınca insanı öldürecek düzeyde bir acı ortaya çıkar bunu başarmak imkansızdır nerdeyse üstüne üstlük sizin acı çektiğiniz de yok .

Rast bunu bizde bilmiyoruz sadece bir sabah uyandığımızda etrafımızdan enerji çıkıyordu.
Karan biraz daha dikkatli bir şekilde bakınca Rastın enerjisindeki garipliği fark etti biraz daha yakınlaşıp.
Bu da ne böyle enerjinin uçlarında bir kızıllık var bu fiziksel avcı enerjisi . Azda olsa ikinci bir enerjiye sahipsin bu nadir görülen bir şeydir kişi ebeveynlerinden birinin enerjisine sahipken biraz da diğerinden eneji alır ve karma bir enerjiye sahip olur sanırım bunu annenden almış olmalısın.

Neyse öncelikle enerjilerinizi geri çekin daha sonra bunun hakkında konuşuruzSessiz geçen bir kahvaltının ardından Karan hadi siz dışarı çıkıp beni bekleyin dedi ve iki çözül koşarak heycanlı bir şekilde dışarı çıkmışlardı. 

Karan ayağa kalkacakken Yinu onu kolundan tutup kendine çekti ve onları bir savacı yapmayacaksın değil mi . Her şeyi bunun için mi geride bıraktık
Karan hayır böyle bir niyetim yok ama bir gerçek varki onlar sonsuza dek bizim küçük çocuklarımız olmayacak kendilerini savunmayı öğrenmeleri gerek her benim gücüm savaşmak için değil gizlenmek için bu sayede kendileri her türlü tehlikeden koruyabilirler .
Yinu biraz yarışmış olsa da halinden endişeli olduğu anlasiliyordu .
Karan dışarı çıkıp çocuklarına bakarak bu günden itibaren güçlerinizi nasıl kullanacağınızı size öğreteceğim ama eğitim kolay olmayacak bazen ayakta durmak bile zor gelecek buna hazır mısınızIki çocuk kendilerinden emin olduklarını belli eder bir ses tonu ile evet hazırız diye bağırdılar.
Karan tamam öyleyse hadi başlayalım. Bu sırada Rast bir gün senin kadar güçlü olabilecek miyiz baba .
Soruyu duyan Karan gülerek hayır benden çok daha güçlü olacaksınız tabi çalışırsanız.

En sert demir bile işlemedikçe taşdan farksızdır .
(M.A.T)
Hikayenin gidişatı hakkında yorumlarınızı atmayı unutmayın..

Canavar avcısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin