Karan ve Fermon oturdukları yerde sohbet etmeye devam ederken bir bağırma sesi duyuldu işin bitti hayalet kralımın intikamını alacağım senden.
Bu yaralı bir gölge ordusu askeriydi parçalanmış zırhı üzerindeki yaralar ve elinde kırık kılıç ile birlikte son bir umut yada imkansız olduğunu bilse de en azından huzurlu bir şekilde ölebilmek için böyle bir şeye kalkışmıştı.
Gölge ordusundaki eğitimi bunu gerekiyordu. Ölene kadar savaşmaya devam edin bedeninize ne olduğu önemli değil ayaklarının kopmuş olsa bile doğrulup savaşın.
Üste bu eğitim stili yüzünden gölge ordusundan esir düşen olmuyordu.
Bu askerde aynı şeyi yapmak niyetindeydi ve düşmanını hazırlıksız yakaladığına emindi.
Kırık kılıcını kenara fırlatıp enerjisini açığa çıkardı.
Dişlerini sıkıp tüm gücü ile enerjisini elinde sıkıştırmaya başladı.
Bu sırada avcılar onu durdurmak için üzerine doğru koşuyorlardı.
Enerjisini ince bir işin halinde Karana doğru yolladı.
Karan hızlı davranıp ayağa kalktı enerjisini kılıcına yatıp saldırıyı savuşturacaktı.
Her şey yolundaydı ama bir anda Karan dengesini kaybedip geriye doğru sendeledi.
Gözleri kararmaya başladı.
Enerjisi yok olup gitmişti.
Fermon Karana itti ama işin çoktan burnunun dibine gelmişti bile.İşte tam.o anda onları izleyen Hisenin vücudu sanki kendine kendine harekete geçmişti.
Elini havaya kalkıp onlara doğru uzandı ve ışın onlara varmadan havada patlamıştı.
Herkes şaşkın bir şekilde bu manzaraya bakıyordu.
Karan elini Demonun omzuna koyup sanırım bu gün şanslı günümdeyim.
Fermon sanırım öyle hadi koluma birde şu savaş meydanından çıkıp gidelim.
Karan haklisin burda biraz daha durursak başımıza ne geleceği hiç belli olmaz.
Ikili sendeleyip avcı kampına doğru giderken Natwar ve Versinde kollarına girip yola devam ettiler.
Fermon sanırım yaşlanmaya başladık şu halimize bak yardıma muhtaç bir hale geldik üstelik ben daha 30 yaşındayım ve henüz bir ailem yok.
Sanırım biran önce kendine bir aile kursam iyi olur.
Gerçekten Karan sen bu konuda hepimizi aştın.
Güzel bir ailen ve iki tane çocuğun var birde bize bak.
Benle Natwarın hala bir şansı var.
Birde Versine bak nerdeyse 50 yaşına geldi ve hala bekar o kadar cimri ki sırf parasını paylaşmamak için evlenmiyor.
Birden hep birlikte gülmeye başladılar. Versin biraz bozulmuş olsada oda gülmeye başlamıştı.
Hise hala şaşkın bir şekilde eline bakarken ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Biraz önce ne yapmıştı böyle.
Eli kendiliğinden harekete geçmişti ve enerjiyi durdurmuştu ve bunu fark eden tek kişi kedisiydi.
Buda her şeyin bir hayal olduğunu düşündürüyordu onu.Bu sırada arkadan gelen ses hadi Hise yaralıların hepsini topladık artık gitmemiz gerekiyor.
Sesin sahibi Lidaydı.
Lida bir sorun mu var Hise.
Hise hayır sorun yok sadece dalıp gitmişim.
Lida yoksa amcan için endişelendin mi.
Hise ona ne olduğu beni ilgilendirmiyor ama burda olan herkes gibi ona canımı borçluyum o olmasa hepimiz ölmüş olacaktık.
Lida aslında haklısın onun sayesinde hayatımız kurtuldu yoksa gölge kral hepimizi yok edecekti. Ama hala anlayamadığım bir şey var.
Orda neler oldu. Hepimiz kaçarken kimse arkasına bile bakmadı ama bay Karan karşısına dikildi ve nasıl olduğunu anlamasamda onu yenmeyi başardı.
Arkadan gelen Persa oyalanmayı bırakın bakınsanıza herkes gidiyor bizse hala buradayız.
O anda yer titreyip şiddetle sallanmaya başladı ayakta bile durmak zorlamıştı.
Sarsıntı bıçak gibi kesildi ve bir gölge kralın yok olduğu yerde büyük bir ışık patladı. Sanki küçük bir güneş doğmuştu yanlarında.
Güneş patlağı şiddetli bir rüzgar esti ve herkesi yere devirip etrafındaki dumanı tamamen temizledi ve etraf sessizleşti. İnsan büyüklüğünde farklı yaşam enerjileri ortaya çıktı hemde yüzlercesi. Bir gökkuşağı gibi göğe uzandı ama bu gökkuşağı bir kemer gibi değil dimdik bir şekilde göğe doğru yükseldiler ve dağılıp gözden kayboldular tüm avcılar ağızları açık bir şekilde olan biteni izlemişti.
Versin göğe bakmaya devam ederken
Buda neydi böyle.
Karan sanırım ne olduğunu biliyorum bu gölge kralın çaldığı enerjiler ve artık özgür kaldılar.
Natwar peki nereye gidiyorlar.
Karan bilmiyorum ama buradan daha iyi bir yer olduğu kesin.
Fermon sahiden Karan orada ne oldu bize anlatır mısın nasıl oldu da onu yenebildin.
Karan aslında bu şans eseri olmuş bir şey.
Yıllar önce gölge kral benimde enerjimi çalmıştı.
Onunla dövüştüm zaman kendi enerjimi hissettim. Onun içinden bana doğru gelmeye çalışıyordu.
Bende onu harekete geçirdim.
Gölge kralın gücü birçok güçten bir araya geldiği için fazlası ile dengesizdi bende bu dengesiz yapıdan küçük bir parçayı çekip çıkardım.
Fermon yanı şuan eski enerjine de sahip olduğuna göre daha mı güçlüsün.
Karan hayır enerji artık bana ait değil yani bana geri dönmedi muhtemelen şimdi oda göklere savrulmuştur.
Bu sırada beyaz bir sis tam önlerine indi. Şiş bir görünüme bürünmüştü bu Karandı ama farklı olarak o Karanın yirmi yaşındaki haliydi.
Versin işte bu hergün görebileceğim bir şey değil.
Genç Karan daha yaşlı olana bakarak yıllardır bu günü bekliyordum sonunda özgürüm.
Karan sende kimsin böyle.
Genç Karan beni tanımadın ki ben senim.
Ben senin ruhunun bir parçası ve eski gücünün tamamıyım ne carım nede yok ama sonuçta burdayım gerçek bir bedene sahip değilim.
Sana iki seçenek sunmak için geldim. Ya tekrar sebile bir olurum ki bu seni çok daha güçlü yapar ve beni öldürür.
Yada beni tamamen özgür bırakırsın seçim senin.
Karan neden senin hayatın hakkındaki seçimi bana veriyorsun. Genç Karan her ne kadar senin bir parçan olsamda senden farklı olarak benim insanı hırs ve duygularım yok ölmek yada yaşamak benim için fark etmiyor.
Zaten bu yüzden sana soruyorum.
Turkonunda dediği gibi.Duyguların ve hırsların yol gösterdiği bu hayatta sadece mantıkla hareket etmek seni eninde sonunda çıkmaza sokacaktır. Duygular böyledir özelliklede aşk neden aramaz içinden gelir ve seçersin mantıklı bir cevabı yoktur.
(M.A.T.)
(söz hakkında yorumlarınızı bekliyorum.)
Karan o zaman secimim şu istediğini yapmakta özgürsün belki bir gün sende kendi hayatına karar verecek bir hale gelirsin hatta seversin.
Genç Karan nasıl istersem ama günü geldiğinde seninle karşı karşıya gelebiliriz bunu unutma.
Karan hayır seninde dediğin sen benson buda bana güven veriyor.