Yeşil kartal geri çekildi bu sırada Karanda kılıcını kolundan çıkardı.
Kılıcın her tarafı yeşil garip bir sıvı ile kaplanmıştı.
Gülerek o kadar da güçlü değilmişsin karta canın çok acıyor mu senin için bu acıyı sonsuza dek sonlandırabilirim .
Yeşil kartal hemen kendini bir şey sanma insan şimdi sana ne ile karşı karşıya olduğunu göstereceğim.
Kolundaki yara göz açıp kapatmayla yok olup gitmişti.
Kartal korkuya kapıldın değil insan beni lime lime etsen bile yeniden ayağa kalkacağım.
Neden bu kadar sessizsin yoksa dilin mi tutuldu .
Karan hayır aslında şimdi daha da heyecanlandım sen tam benim dişime göre bir sahipsin bu savaş çok eğlenceli olacak .
Mavi enerji dalgalanan bir ateş gibi etrafını sardı. Tüm gücüyle bağırıp hadi saldırıya geç.Bu sırada disardaki savaşta giderek kızışıyordu . Yıldırımdan yaratıklar ve ateşden doğmuş olan yaratıklar birbirine girmiş gölge ordusu ise onların etrafını çevirmeye başlamıştı.
Bağrışmalar yaratıkların klimaları. Çalışan kılıçların sesi ve yaralıların bağrışları karmakarışık dehşetli bir koro gibi .
Klonlardan biri Ramona dağ yıkılmak üzere buradan çekilmemiş gerek .
Ramon ama Karan hala içerdi.
Klon sen onu merak etme ve benk dinle canavarlarını kendine doğru çek ve doğuya doğru çekilin.
Dev kayalar ikilinin üzerine düşerken onlar tüm güçleri ile savaşa devam ediyorlardı.
Kılıç ve pençe çarpıştı. Yeşil kartal tüm gücüyle bastırdı ve Karan dizinin üzerine çökmüştü. Sonun geldi artık .
Karan bunca yıl burada tatil yapmadım .
Birden etrafı yeşil enerji ile kaplanmıştı. Yeşil kartal sanki bir aynaya bakıyor gibiydi . Karan yeşil kartala dönüşmüştü. Yeşil kartal bu nasıl bir sihir böyle. Birden gülmeye başladı ve biliyorum bu senin şu küçük oyunlarından bir tanesi dokunduğunda yok olacak bir ilizyon sadece .
Bir anda suratına hızlı bir yumruk yemişti Karan al sana ilizyon kartal .
Yeşil kartal neye uğradığını şaşırmış bir şekilde geri tökezledi.
Bu nasıl bir şey böyle bunu nasıl yaptın.
Karan fazla beklemeden hızla atıldı ve savamaya başladılar. Yerde yapılan savaş havaya taşınmıştı artık .
Bu sırada Ramon endişeli gözler ile yıkılan dağa bakıyordu.
Dağ içeri doğru çökerken birden büyük bir patlama oldu ve iki yeşil kartal dışarı çıkmıştı havada çarpışmaya devam ediyorlardı.
Natwar şaşkın bir ifade ile iki tane yeşil kartal mı burada neler oluyor böyle. Ben hayal mi görüyorum.
Ramon yoksa bu Karan mı .
Beran onun böyle bir gücü olduğunu bilmiyordum .
Ramon yoktu da sadece görünüşüne bürünebiliyordu ama bu çok farklı. Bu sefer direkt olarak ona dönüşmüş.
Natwar onun gücü gerçekten çok korkutucu kim bilir daha neler yapabiliyor.
Bu sırada Karan ve Yeşil kartal dövüşmeye devam ediyordu üstünlük kuran yeşil kartal yeteneğini şimdi anladım avcı kopyalasan bile gerçeği kadar güçlü olmuyor sadece ucuz bir taklit . Ne yazık ki bununla beni yenemezsin .
Karan gülerek o kadar emin olma dedi ve aşağı ormanın içine doğru dalışa geçti onları gören Ramon yanındakilere dönüp onları takip edelim dedi .
Gardon ama biz o kadar hızlı değiliz. Ramon canavarları yok edip gücü tekrar kendisinde topladı ve onların üzerine yolladı.
Daha sonra artık hızlısınız hadi beni takip onlara yetişmemiş gerek sanırım Karanın planını anladım onu ormanın içine çekecek ve toplanıp hep birlikte işini bitireceğiz.
Tüm güçleri ile koşmaya başladılar bu hız muazzamdı gözlerinin gördüğü yere adım atıyorlardı sanki .Karan ağaçların arasına daldı. Kartal da hiç duraksamadan peşinden gitmişti. Ağaçların arasına girdiğinde ortada hiçbir şey yoktu bir sağa bir sola baktı. Tam o anda arkadan gelen ses nereye bakıyorsun dedi ve arkasının döndüğünde pençe darbesi ile onu yere serdi .
Yeşil karta sınırlı bir şekilde yeniden yerinden doğruldu. Gücü irtica artmıştı. Hızla üzerine atıldı Karanın ve onu yere serip karnını parçaladı.
Ama bir daha baktığında hiçbir şeyin ortada olmadığını fark etti ağaçların arasından gelen ses hadi bir oynayalım kartal hadi beni bulmaya çalış .
Iyice sinirlenen canavar etrafda çok fazla şey var önce buları ortadan kaldırmam gerek .
Derin bir nefes aldıktan sonra gagasını açtı ve kulakları sağır eden yıkıcı bir ses çıkarmaya başladı.
Ağaçlar ve toprak olduğu yerden sökülüp havada havada savrulmaya başladı.
Bu sırada sesi duyan avcılar dayanamayıp kulaklarını tıkamışlardı. Ses sona erdiğinde Ramon başını kaldırıp o dehşetli manzaraya baktı.
Gökten ağaçlar ve taş yağıyordu.
Yeşil kartal etrafını boş ve düz bir hale getirmişti bu çığlık ile .
Etrafına baktı. Karan yerde baygın bir şekilde yatıyordu ona bakarak haddin olmayan işleri kalkıştın insan şimdi bunu canınla ödeyeceksin.
Üzerine atılıp onu parlayacakken bir anda şiddetli bir yıldırım tarafından vurulmuştu.
Natwar onu kızarmış tavuğa çevirdin Ramon aferin sana dedi sevinçle. Ama toz bulutunun içinden çıkan yeşil kartalı görünce gerçekten bu saldırı bile ona yetmedi mi .
Bu nasıl bir yaratık.
Ramon yerde yatan dostuna bakıp Karana ne yaptın seni pislik .
Yıldırımlar vücudunu sardı ve seni parçalara ayırtacağım canavar .
Ellerini birleştirdi ve beyaz yeleli yıldırım pençeli canavar.
Yıldırım canavarlarının efendisi beyaz aslan .
Ramon koca bir aslana dönüşmüştü .
Natwar sanırım bu gün herkes en iyi tekniklerini kullanıyor o zaman şimdi sıra bende .
Enerjiden oluşan iki zincir çıktı ellerinde ve yılan gibi kıvrıla kıvrıla uzadılar.
Natwar düşmanı bulur ısırır ve bağlar yılan zincirler.
Ramon siz ve diğerleri onu yormaya çalışın bende bir fırsatını bulunca onu yakalayacağım.
Beran ve Gardon da kılıçlarını çekip enerjilerini açığa çıkardılar.
Beran dostuna dönüp her ne kadar bizim özel tekniklerini olmasa da tüm gücümüzle savaşıp bu yaratığın işini bitirelim dostum .Bu sırada heyecandan kalbi deli gibi atan Persa evet lida sonunda istediğimiz yere geldik bu yaratığıyenebilirsek onu geçmiş olacağız bu gün ya parlayacağız yada sonsuza dek söneceğiz.
Lida haklısın Persa bu bir daha elimize geçmeyecek bir şans bunu iyi değerlendirmemiz gerek .Persa ve Lida köyü kırmızı enerjilerini açığa çıkardılar. Onlar bu patron ve fiziksel avcı enerjilerine sahip olan tek avcılardı ve garip olarak yolları kesişmişti.
Onları fark eden Beran siz ikinizde garip bir şeyler olduğunu anlamıştım demek nedeni buymuş.
Gelecekte çok büyük avcılar olacağınıza eminin .
Gururları insanmış olan genç avcılar kılıçlarını çektiler ve hepsi birden üzerine atıldı Yeşil kartalın.
Yeşil kartal sadece boş çabalar başka bir şey değil. Hadi gelin ve arkadaşınız gibi yere serilin.
Arkadan gelen ses yere serilen de kimmiş asıl savaş şimdi başlıyor.
Bu sırada bir köşede oturmuş olan gezgin yıkım izleyerek bu günden sonra dünya asla eskisi gibi olmayacak .Okuyan herkes kitap hakkında yorumlarını atmayı unutmasın.