Karan sağında ve solunda duran iki orduya baktıktan sonra.
Demek yeni gölge kral ve Fermon savaşacak. Peki benim bu savaştaki yerim nedir. Ölü kralın sesi kulağında yankılandı bir anda ve Fermon yardım et ve gölge kralı durdur.
Karan böyle bir şey olacağını tahmin etmiştim ama bir sorun var yeni gölge kral miras kalan tüm gücü kendinde topladı.
Ve bu gücün içinde dünyanın en güçlü avcılarının enerjileri var hatta benim enerjim bile.
Ölü kral kabula sadece aptal küçük bir çocuk bu gücü nasıl kullanacağı konusunda en ufak bir fikri bile yok.
Kabula çok güçlü ama yandaşlarınla birlikte onu yenebilirsin.
Karan demek eski dostlar ile birlikte savaşma zamanı.
Sanırım bu sefer çok daha ciddi bir şekilde savaşabilirim.Bu sırada uzaktan ona doğru bakan Megan avcıları ve diğerleri şaşkın bir şekilde olan biteni izliyorlardı.
Versin elini Natwara sürtüp ben hayal mi görüyorum yoksa bu gökten düşen kişi Karan mı.
Yüzünde kayıtlı bir ifade oluşan Natwar böyle bir girişi olsa olsa Karan yapar bu kesinlikle o olmalı.
Persa gözleri fal taşı gibi açılmışken evet bu bay Karan ama burada ne arıyor onu anlamadım.
Kamp lideri Fermona seslenip efendim şu ortadaki adamı tanıyor musunuz .
Fermon ona dönmeden evet hemde çok iyi tanıyorum o bize zafer kazandıracak kişi.Karan siyah gözlemlere bakıp sanırım bunlar lampinin işi olmalı.
Böyle bir şeyden bahsediyordu küçük bir şişenin içine sıkıştırılmış koca bir ordu.
Daha sonra gölge ordusuna döndü ve garip daha fazla olurlar sanıyordum. Bu gerçekten çok garip.
En iyisi önce Fermon ve diğerlerinin yanına gideyim ama dur bir dakika bu stratejiyi anladım galiba gözlemleri önden yollayıp oklarla arkadan destek olacaklar. O zaman burdan çıksam iyi olacak.
Bir anda gözden kayboldu.
Şaşkınlık bir kar daha artmıştı şimdi.
Önce aniden ortaya çıkan Karan şimdide aynı şekilde ortadan kaybolmuştu.
Fermon etrafındakilere dönüp bu konu hakkında bir fikri olan var mı çünkü benim iyice kafam karıştı.
Bu sırada arkadan gelen ses her zamanki gibi çıkmaza düştün Fermon. Plânınız hoşuma gitti ama biran önce harekete gezsek çok iyi olur çünkü onlar bize doğru gelmeye başladılar.
Boru çaldı ve gölge ordusu hücuma geçti. Fermanda golemleri harekete geçirdi biraz sonra iki ordu birbirine girmişti.
Fermon gür bir sesle okçular şimdi dedi ve yaylar hep birlikte çekilip oklar gökyüzüne uçtu.
Gözlemlerin arasında vurulan gölge savaşçıları yere yıkılırken Fermon Kabulaya doğru baktı.
Yüzünde herhangi bir ifade yoktu.
Sanki bir savaş değilde başka bir şey izliyormuş gibi bir hali vardı.
Hem de oldukça sıkıcı bir şey.
Savaş devam ederken golemler gölge savaşçıları tarafından yok edilmeye başlamıştı ellerindeki tüm okları bitene kadar atmaya devam ettiler sonunda golemler tamamen yok olmuştu arka safta bekleyen gölge kral ve ordusu top yekün bir şekilde saldırıya geçti.
Fermon heycanlı bir şekilde hücum diye bağırdı.
Kalbi coşku ile atarken etrafına baktı yanındakiler ile birlikte atları ile dörtnala önlerindeki düşmana karşı hücum ediyorlardı.
Hızla koşan atların ayak sesleri ve yerden havaya savrulan çakıl ve toprak parçaları. Avcıların savaş naraları bir anlığına sanki zaman durdu ve Fermon tüm enerjisi bir anda açığa çıkardı.
Kara gölgelerde peşinden geliyordu.