Macera

1K 99 8
                                    

Genç Karan hoşçakal dedi ve saydamlaşıp gözden kayboldu.
Fermon bence onu geri alsaydın daha iyi olurdu.
Sonuçta seçimi sana bırakmıştı öyle değil mi.
Karan hayır o kendi seçimini yaptı fark ettiysen onu geri alırsam öleceğini söyledi yani bunu belirtmiş olması sence de biraz garip değilmi.
Küçük de olsa içinde bir yerde yaşamak istiyordu.
Fermon her zamanki şu karışık kelimelerin. Neyse yolumuza devam edelim burda yapacak bir şey kalmadı artık.
Keşke yanımızda at getirmiş olsaydık zaten buradakilerin hiç kimseye saygısı yok . Koskoca kral savaş meydanında yaralı ve yayan olarak gidiyor.
Karan birde iyi tarafından bak artık herkes seni savaşçı kral olarak tanıyacak.
Savaşçı kral Fermon sence de kulağa hoş gelmiyor mu.
Fermon aslında haklısın savaşçı kral Fermon kulağa bir efsane gibi geliyor. Ama gerçek bir efsane nesilden nesile anlatılacak bir kahramanlık efsanesi.
Savaşçı kralın efsanesi.

Karan bu adamı kandırmak çok kolay umarım ülkeyi de bu şekilde idare etmiyordur.
Sanırım fazlası ile şanslı yoksa bu günlere kadar gelmiş olması tamamen bir mucize.
Dedi içinden ve yüzünde kucuk bir gülümseme vardı.

Akşam olduğunda nerdeyse tüm işler bitmişti ölüler gömülmüş yaralılar ise kötü imkanlar ile de olsa tedavi edilmişti.
Soğuk rüzgarların estiği ve hilalin açık gökyüzünü lamba gibi aydınlattığı bir gece.
Her şey fazlası ile sessiz sanki burası vahşi topraklar değilde başka bir yermiş gibi.
Kamp lideri önünde yanan ateşi izlerken kendi kendine ne kadar da huzurlu bir gece yıllardır bu kamptayım ama ilk defa böylesine bir sessizlikle karşılaştım.
Ne uluyan gece yaratıkları nede dalları çatırdatan sert rüzgarlar.
Buralarda çoğu sert iklim koşulları görülür.
Hava uğursuzdur. Ama bu gece sanki çok çalışmadan yorulmuş bir işçi gibi dinlenmeye çekilmiş sanki

Yada bu geceliğine sizi rahat bırakmak istedi. Şerefli savaşçılar düşmanları zayıfken saldırmayı korkaklık olarak görürler.
Diye sözü tamamladı Karan.
Yaşına bakiyorum da sanırım bizimle aynı zamanda avcı olmuşsun daha otuz yaşında kamp lideri olmak fazlası ile büyük bir şey.
Kamp lideri bence fazla abartmaya gerek yok helede senin gibi birisinin önünde gençken her akşam ateş basında senin maceralarını dinlerdik diğer avcılardan sen bizim için bir kahramandın bir efsane birgün senin karşılıklı oturup sohbet edeceğim hiç aklıma gelmezdi.

Karan asıl büyük olan sensin benim maceram 12 yıl önce ejder iskeleti kampında başladı ve 2 yıl sürdü bu 2 yıl içinde çok fazla şey öğrenip bir sürü olaya şahit şahit oldum ve bu 2 yıl bana yetti de arttı bile maceranın ve avcılığın bana göre olmadığını anladım ve kendime çok daha güzel bir hayat kurdum.
Belki eskisi kadar heyecanlı değil ama çok daha mutlu ve huzurlu.
Kamp lideri sanırım haklısınzaten asıl amaç mutlu yaşamak değil mi.

Karan beni gerçekten anlıyorsun.
Kamp lideri evet ama bana sorarsan maceralar her zaman daha iyidir belki bir gün kamp liderliğini bırakıp Fermon krallığına gidip bir maceracı olurum duyduğumu göre maceracılar vahşi toprakların bilinmezlerine doğru bir sefere çıkacaklarmış.
Karan sanırım bugün şansın yerinde görüşmen gereken adam biraz ilerde oturuyor.
Kamp lideri belki bir gün ama bu gün değil bu gün aylarca yetecek kadar heyecan yaşadım zaten şimdilik bu kadarı bana yeter.
Ama benim düşüncem bu yüzyıl senin maceranın hikayesi olacak bence yolun hala bitmedi.
Karan yanılıyorsun her an bir macera başlayabilir.
Elini gökyüzüne kaldırıp işte şuna bak ay tutuluyor ay tutulduğu zaman yeni bir macera başlıyor derler.

Canavar avcısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin