GÖKTEN DÜŞEN

939 101 7
                                    

Karanlık gölgelerin içinden taşdan golemler çıkmaya başladı bir anda hemde birkaç tane değil sayıları dakikalar içinde yüzleri hatta binleri bulmuştu.
Megan avcıları ve gölge kralın ordusu şaşkın gözlerle bu olan biteni izledi.
Kabula gelenin kim olduğunu çok iyi biliyordu aslında. Hiç şüphe yok ki bu Fermondu.
Kabulanın bu dünyada en çok sevdiği kişi önceki gölge kraldı ama buna karain en çok nefret ettiği kişi ise onun öz oğlu olan Fermondu.
Kabula bir yetim olarak gölge kral tarafından evlat edinilmişti.
Kabula ne yazıkki her zaman ikinci planda tutulmuştu.
Kabula gölge kralın öz oğluna daha fazla sevgi göstermesini anlıyordu.
Zaten onun için evlatlık olmak bile büyük bir şanstı ama içindeki kibir Fermon gibi işe yaramaz birisinin kendisinden her daim üstün tutulmasını kaldıramamıştı.
Binlerce taş golem düzenli sıraya girip bir ordu gibi dikildikten sonra gölgelerin içinden.
Fermon,Natwar, Versin ve suratında oldukça mutlu bir ifade bulunan Lampi çıkmıştı.
Megan kampındaki avcılarda şaşkınlık ve sevinç dolu bakışlarla olan biteni izliyordu.
Fermon ileriye doğru baktı.
Hareketliliği fark eden gölge ordusu çoktan yığılmaya başlamıştı bile.
Fermon kılıcını kınından sıyırıp Kabulaya doğrulttu.
Mesajın ulaştığına emin olduktan sonra kılıcı indirdi.
Arkasına dönüp Megan avcı kampına doğru bakarak sağ elini havaya kaldırdı. Mesajı çok acıktı biran önce toparlanıp ordunun arkasına geçeceklerdi.
Hise yüksek sesle daha ne bekliyoruz toparlanıp taş ordusunun arkasına geçip onlara destek olmamız gerek.
Kamp lideri haklısın genç adam.
Hızlı adımlarla çadırının yanında bağlı olan atina atlayıp kampı dolanmaya başladı. Gür bir sesle bağırıp kılıcının çadırların direklerine vurup hadi hazırlanın sizi uyusunlar kılıflarınızı kuşanın atlarınıza binin beş dakika içinde herkes hazır olacak hadi hadi hadi.
Onu duyan avcılar baskın yemiş gibi bir telaşla etrafda koşuşturup savaş için hazırlanmaya başladılar.
Eline geçirdikleri kılıcın kimin olduğuna bile bakmadan önlerine ne gelirse giyip kazandıktan sonra atlarına atlayıp kampın girişine yığılıp izdiham oluşturmaya başlamışlardı.
Bu sırada Hise yürüyerek Fermon ve diğerlerinin yanına gitmisti.
Onu gören Fermon işte bakın genç Hise de buradaymış.
Görevini en iyi şekilde yerine getirdin. Geri döndüğümüzde sana istediğin ekibi ve desteği vereceğim.
Göz ucuyla gölge ordusuna bakarak tabi geri dönebilirsek.
Çıldırmış üvey kardeşim bizi parçalara ayırmak için sabırsızlanmaya başladı.
Etrafındakileri kast ederek gördüğünüz gibi hazırlıksız bir şekilde yanımızda taş golemler ile patlak vermek üzere olan bir savaşın tam ortasına daldık bu saatten sonra ortaya ne çıkarsa çıksın şaşırmam.
Hise haddimi aşmak gibi bir niyetim yok ama bana söz verdiğiniz ekibi ilk görevden sonra verecektiniz siz ise beni by savaşın içine soktunuz.
Ses tonundaki öfke oldukça belirgindi ama bu Fermondu kızdırmamıştı çünkü haklıydı.
Ama onur tarafdan bu Fermonun elinde olan bir şey değil böyle acil bir görevi sadece Hise yapabilirdi.
Fermon gülerek evet haklısın ama elimde başka bir seçenek yoktu.
Hem bu kadar kırmana gerek yok sonuçta sende bundan kazançlı çıktım öyle değil mi.
Hise ne dediği anlamamıştı.
Fermon onun bu sürat ifadesini fark edince aldığım son haberlere göre sevdiğin birisi varmış.
Hise ama bu nasıl.
Fermon elini omzuna atıp benim her yerde gözüm kulağım vardır genç adam. Benden gizli bir yapamazsın.
Natwar araya girip bence şuan bu konular için çok iyi bir zaman değilArtık bir savaş planı yapmamız gerek.
Kendilerine doğru gelen avcı grubunu göstererek dostlarımızda geldi artık.
Fermon grubun önündeki kamp liderine bakarak hoş geldiniz kamp lideri.
Lider bunu söylemesi gereken benim aslında.
Avcılar atlarından inip ona selam vermişlerdi.
Fermon böyle şeylere gerek yok çabuk atlarınıza binip hazır olun birazdan harekete geçeceğiz.
Lider evet efendim deyip atinin üzerine geri döndükten sonra kısa bir sessizlik anı yaşanmıştı
Bu sırada Persa ve Lida Hisenin yanına geldi. Onları gören Hise hiç tepki vermemişti zaten vermesine  de gerek yoktu çünkü artık onlarla herhangi bir işi kalmamıştı.
Ama onlar aynı fikirde değil di.
Persa ipini tuttuğu ayı gösterdi bu Hisenin atıydı.
Hiseye bakarak bilmem farkında mısın ama atını kampta unuttun.
Hise morali bozuk ve sınırlı bir şekilde atımın nerde olduğu veya bana ne olduğu sizi ilgilendirmez.
Beni rahat bırakın sizinle bir isim kalmadı artık.
Persa aklında çok iyi bir plan kurmuştu ve bunu harekete geçirdi.
Bende senin için atını getirmiştim halbuki. Sonuçta savaş çıkmadan tutmayı planlıyorsun değil mi.
Hise aslında haklısın dedi ve ipi Persanın elinden alıp ata bindi.
Ikiliye bakarak size iyi savaşlar dilerim neticede benim isim burda bitti.
Harekete geçecekken Persa dalgacı ifadesi ile tabi işte sana yakışan hareket de bu bir korkak gibi kaçmak değil mi.
Hise arkasına dönmeden bu korkaklık değil buna zeki olmak denir.
Versinde uzaktan onların bu halini izliyordu. Natwar neye bakıyorsun ağabey diye sordu.

Versin üçlüyü işaret edip işte onlara.
Natwar demek o üçü galiba Hisenin erkenden ayrılmak gibi bir niyeti mi var.
Sence onu durdurmalı mıyım.
Versin yakınan bir ses tonu ile benim aptal kardeşim Natwar hiçbir zaman güç dengelerini anlayamadın. Bu yüzden düşüncesizce onuna gelen herkesle savaşır oldun doğrusu eski hırsız çocuğu özlemeye başladım.
O zamanlar çok daha akıllıydın.
Ama general olunca aklına cesaret ve savaş diye aptalca kelimeler girdi ve değiştin.
Natwar bunları boş verde asıl konuya gel ne demek istiyorsun.
Versin kısacası onu durdurmaya gücün yetmez o buradaki en güçlü üçüncü kişi.
Birinci Kral ikinci ben dördüncü sırada da sen varsın.
Ve şu iki genç avcı muhtemelen bir arada çalışınca güçleri bana denk sayılır.
Ama merak etme şu genç avcının aklında çok iyi bir fikir var.
Persa tabi ya ne demezsin korkaklığına kılık uydurmaya çalışma artık.
Bu arada sana sormak istediğim son bir şey var.
O kız sana neden geri döndün diye sorunca ne cevap vereceksin korkup kaçtım mı diyeceksin.
Hise demek planın bu gururuma dokunup beni harekete geçireceksin değil mi.
Persa peki söylesene yalan mi söylüyorum.
Hise atını diğer tarafı döndürüp atınıza binip arkama geçin size nasıl savaşılır öğreteceğim.
Fermon stratejimiz basit olacak golemler önden gidip savaşacaklar bu sırada bize arkadan ok atacağız golemler cansız olduğundan istediğimiz gibi ok atacağız avantaj tamamen bizde unutmayın derdimiz saldırı değil o yüzden ileriye atılmaya çalışmayın sadece gözlemlere destek olun.
Lampi küçük bir demir çubuğu Fermon uzatıp işte çubuğa eneji verin ve ne yapmamaları gerektiğini hayal edin onlar harekete geçecekler.
Fermon enerji verdi ve golemler bir anda kara renge büründüler.
Fermon buda ne böyle.
Lampi sanırım bu bir yan etki olmalı enerjiye göre özellikleri değişiyor olmalı.
Fermon gülerek o zaman başlama zamanı geldi.
Golemler ağır adımlarla ilerlemeye başladı.
Bu sırada gök yüzünde mavi bir ışık patladı ve bir şey iki ordunun ortasına düştü.
Bir anda her taraf mavi enerji ile kaplanmıştı.
Karan ayağa kalkıp etrafına baktı ve demek buraya geldim.
Yine bir savaşın tam ortasına daldım.

Sorularınızı ve yorumlarınızı atmayı unutmayın. Uzun bir aradan sonra bölümler yeniden güncel olarak gelecektir hepinize iyi okumalar desteğini bekliyorum iyi günler.



Canavar avcısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin