Bulas vahşiler gibi tehlikeli duran kıza baktı. Sarı saçları süpürge gibi dağılmış yüzü solmuş ve gözlerinin kenarı simsiyah bir renkte .
Bu görüntü her ne kadar onu korkutmasa bir yandan da sevinmişti çünkü bu kesinlikle bir melunun işi olmalıydı.
Bakan beye dönerek kendin emin bir ifade ile endişeye gerek yok efendim bu basit bir melun kaçma vakası . Bunu kolayca halledebilirim .
Yaşlı adamın yüreğine şu serpilmiş olsada içinde bir şüphe vardı.
Gerçekten bunu yapabileceğine emin misin . Beni kandırmıyorsun değil mi .
Bulas alakası bile yok efendim sözlerim tamamen gerçektir .
Kızınız tüm belirtileri gösteriyor .
Solmuş ve beyazlanmış bir cilt gözlerin etrafında siyahlık.
Uzamış tırnaklar.
Debelenmesinin nedeni ise içten içe melun dışarı atmaya çalışıyor buda menünün çıkmasını kolaylaştırır.
Ne kadar zamandır bu halde .
Yaşlı adam yaklaşık bir aydır.
Bulas kızınız bayağı gülüymüş daha önce hiç bu kadar uzun süre mücadele edeni görmemiştim.
Neyse elimizi çabuk tutalım.
Sırtındaki eski kahverengi travesti yere indirdi ve içinden malzemelerini çıkardı.
Oradakilere bakıp Lida ve Persa siz kollarından sıkıca tutun .
Diğer hizmetçilerde ayaklarından sıkıca tutsunlar .
Odadaki tüm perdeleri acın güneş ışığı odaya girsin .
Dediği gibi yaptılar ve güneş ışığı içeri girince kız daha da çılgın bir şekilde tepinmeye başladı .
Bu sırada kollarından ve ayaklarından sıkıca tuttular .
Bu sırada yaşlı bakan endişeli bir şekilde oturduğu köşeden onları izliyordu .Bulas elindeki bir avuç otu ateşe verdi ve çıkan duman odayı doldurmaya başladı.
Onu kenarı koyup tepinen kızın başına gelip elindeki iksiri ona içirdi.
Kız tepinmeye devam edince elleri ile başından tutup gözlerinin içine bakarak dışarı çok melun ondan ne istiyorsun .
Cırtlak bir ses tonu ile onlar geliyor insanlara şöyle hazırlasınlar bir gün gökyüzü üzerimize çökecek o güne kadar hazırlanın yoksa karşı koyamıyacağınız bir düşmanın insafına kalacaksınız.Melun dışarı çıkıp güneşin ışığında saydam bir hale gelip yok oldu gerçi bunu gören tek kişi Bulastı .
Kız bir anda Durdu ve gözleri kapanıp uykuya daldı.
Bulas rahat bir nefese alıp kendi yere bıraktı ve zemine boylu boyunca uzanarak tavana baktı ve rahatlamış bir şekilde her şey bitti onu bırakabilirsiniz biraz sonra eski haline döner.
Herkes huzurla uyuyan güzel kızı bırakıp bir kenara çekildi hizmetçiler odayı terk etmişti.
Bakan koşarak kızının yanına gidip onu uyandırmaya çalıştı .
Bulas yattığı yerden biraz daha sabredin uzun bir süre dinlenmesi gerek .
Şimdilik onu rahat bırakın yinede birileri başında dursa iyi olur .
Ihtiyar bakan ne kadar bunu istemesede yerinden kalktı ve neyse hadi içeri geçinde size bir şeyler ikram edeyim söz verdiğim ödülü son kuruşuna kadar vereceğim .
Ayrıca akşam kızımın iyileşmesi şerefine bir ziyafet düzenliyorum ve sizleri de baş konuğum olarak görmek istiyorum .
Tabi bir işiniz yoksa .Persa ve Lida için sorun yoktu neticede görevden sonra karargaha geri dönmeleri gerekiyordu . Ve karargah on dakikalık mesafedeydi .
Yani karar vermesi gereken kişi Bulastı.
Persa yanına gelip yerde uzanmış olan adama bakarak evet Bulas kararın nedir söyle ziyafete katılmak mı yoksa çekip gitmek mi karar tamamen sana ait .
Bulaş kısık bir sesle o zaman biraz uyumayı seçiyorum dedi ve gözleri kapanıp bayıldı.
Lida başına eğilip kontrol etti ve bayılmış ve çok fazla ateşi var .
Persa melun bu seferde ona mı musallat oldu acaba .
Lida sanırım bunun ne olduğunu biliyorum . Kovucu güçlü bir melunla başetmeye çalışırsa etkisinde kalır ve uzun bir süre hasta olarak yatar .
Persa yanı sonunda iyileşecek değil mi . Endişesi ses tonundan anlaşılıyordu.
Lida büyük ihtimalle evet iyi bir şekilde bakılırsa iyileşecektir.
Gözler bir anda yaşlı bakana çevrildi.
Bunu sağlayabilecek tek kişi oydu çünkü.
Gerçi kızına dünyaları değişmeyen yaşlı adam onu kurtaran kişi ne istese yapardı ve öylede yapacaktı şimdi.
Merak etmeyin onu bizzat ben tedavi ettireceğim bundan sonra onun canı bana emanet .
Hizmetçileri çağırttı ve onu misafir odasına götürün daha sonrada şifacıları onunla ilgilenmesi için çağırın.
24 saat basında nöbet tutacaksınız eğer ona en ufak bir şey olursa size neler yapacağımı tahmin bile edemezsiniz beni anladınız mı şimdi harekete geçin.
Dedi tüm kuvveti ile bağırarak.Daha sonra genç avcılara dönerek neyse o zaman sizde içeri geçin bir şeyler yiyip içer sohbet ederiz .
Persa en iyisi bunu şöyle yapalım biz önce karargaha gidip rapor verelim daha sonra akşam ziyafete geliriz bu sizin için uygun mu .
Bakan uygun ama gerçekten biraz dinlenseniz iyi olmaz mı çok yorgun görünüyorsunuz sizi evimde konuk etmek isterim .
Tabi siz nasıl istiyorsanız öyle olsun .
Lida yada biraz oturup sıcak bir çorba içmek ikimiz içinde çok iyi olurdu değil mi Persa .
Persa da gitmek istemiyordu ama daha fazla yürüyecek dermanı bulamamıştı kendisinde .
Bakan beye bakarak sıcak bir çorba gerçekten çok iyi olurdu aslında dedi dostça bir gülümseme ile .
O adam çıkarlarken genç kızda yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştı.
Persa odadan çıkmadan Bulasın etrafa dağılmış olan eşyalarını fark etti ve hepsini torbaya koyup eline aldı ve odadan çıktılar.
Odadan çıkmadan Bakan bey kızına son bir bakış daha atıp kontrol etti yüzünde çok huzurlu bir ifade vardı sanki uyanık gibiydi .
Onlar çıktıktan sonra içeri şifacılar girmişti.
Koridorda yürürken bakan söze girerek duyduğum kadarı ile başka krallıklarda da benzer vakalar görülmeye başlaması. Sanki bir hastalık gibi yayılmaya başlamış.
Persa Bulasın söylediğine göre on yıl önce vakalar tamamen bitmiş ve o zamandan beri hiç vaka yaşanmamış. Sanki bir şeyler onları harekete geçirmiş gibi .
Lida bana da öyle geliyor neden on yıl bekleyip bir anda böyle şeyler yapmaya başladılar bunda bir gariplik olduğu açık ama nedeni belli değil.
Sanki tuhaf bir hareketlilik var gibi belki bu yakında yeni bir şeyler olacağının göstergesidir belkide bir alamet.
Bakan bey eve gerçekten de çok garip sanki bir mesaj gibi yada bir uyarı.
Şimdilik bunları boşverip güzel zaman geçirsem iyi olur .
Baş secim krallığın en iyisidir .
Size hiç unutamayacağınız tatlarda yemekler yapacak.Kitapta ana karakter hariç en sevdiğiniz karakter kim yorumlara yazmayı unutmayın.