UZUN BİR YAŞAM

1.6K 144 5
                                    

Yoda ve ihtiyar Dan karşılıklı oturmuşlardı Yoda anlatıyor Danda sert bakışlar ile onu dinleyip bir yandan da söylediklerini kağıda geçiriyordu . Dan unutkan bir insan değildi aksına duyduğu bir şeyi unutmadı çok zordu ama bir yandan ölümünün yakın olduğu düşüncesi onu her şeyi kayıt etmesi gerektiğini düşündürüyordu.  Sonuç olarak ölse bile arkasında birçok bilgi bırakmış olacaktı.  Bir de titrek elleri olmasa .
Dan evet Yoda geçmişini hatırlıyor musun yani her şeyin başladığı zamanı .
Yoda evet hemde çok iyi bir şekilde hatırlıyorum.
Dan bu arada merak ettiğim bir şey var Yeşil kartal eneji kullanıyordu değil mi .
Yoda evet enerji kullanıyordu bunda bir sorun mu var .
Dan aslında bir sorun var Gideon yeryüzüne düştüğünde enerji dünyaya yayıldı.  Ama yeşil kartal ondan çok daha önce dünya da vardı değil mi .
Yoda o büyük kis her şeyin başlangıcı değil başlangıç bizimle beraber oldu insanlığın dünya hayatının başlarında sadece 5 krallık varken enerji dünya üzerinde vardı ama o zamanlar buna enerji değil büyü diyorlardı.  Enerji kullananlara da büyücü.

Ben daha küçük çocukken gizemli bir adam bana yeşil bir meyve verdi hayatımda hiç bu kadar parlak ve büyüleyici bir şey görmemiştimHiç düşünmeden ağzıma attım tadı o kadar güzel 'di ki anlatması imkansız bir tattı .
Isımın bir anda enerji ile dolduğunu hissettim . Ama bir gariplik vardı içimde dışarı çıkmaya çalışan bir canavar vardı.
Sesleri her gün beynimi kemirip beni delirtiyordu .
Yıllarca bu işkenceyi çektim.
Ailem ve dostlarım benim delirdiğimi düşünüp beni terk ettiler .
Yıllarca yanlış bir şekilde dolandım kartal yavaş yavaş sesini kısmayız başladı ve en sonunda sustu ama onu hissedebiliyordum hala içinde bir yerdeydi sadece zamanını bekliyordu .
En sonunda karşıma saçları beyazlamaya başlamış geniş alınlı orta boylu bir adam karşıma çıktı.
Ona bilge kral diyorlardı.  Elinde parlak bir çekiç vardı bana verdi ve bunu kimsenin bulamayacağı ıssız bir yere gömmemi istedi . Bende hiç düşünmeden öyle yaptım .
Daha sonra bana şöyle dedi sen önemli bir görev için seçildin günü gelene kadar bu canavarı içinde tutmaya çalış hiçbir zaman fazla öfke ve üzüntüye kapılma yada fazla sevinme yoksa seni ele geçirir ve dünyayı yok eder .
Dünyanın huzuru için yanlız bir hayata başladım.
Aradan binlerce yıl geçti . Dev kuşun düşmesi ile dünyanın değiştiğini gördümSavaşları krallıkların kurulup yıkıldığını her şeyi gördüm ama çok fazla bir bilgim yok sadece sıradan bir vatandaş olarak kaldığım için sadece olayların ön yüzüne şahit oldum . Yani sizin bildiğiniz kadar .
Dan yani sana yol gösteren kişisi bilge kraldı ama o nerden biliyordu bunları .
Yoda doğrusu bunu bende bilmiyorum . Ona bana neden yardım ettiğini sordum . Bana bir gün anlayacaksın diye cevap verdi .
Dan tam olarak bir cumada düşmüştü şimdi başlangıç bilge kralın işi miydi onu işiyse başlangıç denen şey iyi bir şey miydi . Dünyanın buna ihtiyacı varmıydı gerçekten.

Canavar avcısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin