Hise ve diğerleri sonunda Megan başkentine gelmişlerdi.
Geçen zaman içinde birbirleri ile iyice kaynaşmışlardı. Karargaha geldiklerinde istihbarat sorumlusu bu sefer onları girişte karşılamıştı.
Üç yolcu ve genç kıza baktı.
Bakışlarında büyük bir umut vardı.
Bunun yani sıra heycanlı ve endişeliydi. Titrereyek görevi başardınız değil mi .
Persa sakın bir şekilde başını evet anlamında salladı .
Ilk defa böyle bir karşılaştığında oldukça karmaşık duygular duygular içindeydi.
Aynı şekilde Lida da ne olduğunu anlamamıştı. Bu şey gerçekten bu kadar önemli miydi .
Persa belinde asılı duran küçük torbadan üzeri pas ve leke dolu bir demir küptü.
Ama yaşlı adamın eline alışı sanki bir hazineyi tutuyor gibiydi .
Hise sorumluya bakarak bu paslı demir parçasının tam olarak ne gibi bir değeri var bilmiyorum ama benim artık gitmem gerek .
Arkasını dönüp gidecekken sorumlu dur bir dakika genç adam kralından yeni bir haber geldi yeni bir görev için bu ikisi ile beraber tekrardan yola çıkmak gerek .
Hise şaşkın ve fazlası ile kızgın bir şekilde benimle dalga mi geçiyorsun sen böyle bir şey olamaz sadece bir görev için anlaşmıştık.
Yaşlı adam elindeki katlanmış kağıdı ona uzattı.
Kağıdı alan Hise hızlıca açıp okumaya başladı.
Biraz sonra kağıdı okumayı bırakıp eliyle buruşturdu ve bir kenara fırlattı. Daha sonra ikiliye bakarak akşama hazır olsanız iyi olur ülkenin en uzaktaki avcı kampına gidiyoruz .
Sorumlu içeri gelirseniz size geri kalanları daha açık bir şekilde anlatabilirim . Burada konuşulacak türden bir konu değil .
Hise ben kâğıtta her şeyi öğrendim o yüzden şehirde birkaç işimi halletmek için gidiyorum akşama burada olurum .
Sorumlu Fioraya dönüp peki bu genç hanımda kim oluyor diye sordu .
Herkes bu soru karşısında sessiz kalmışken Fiora öne atılıp Hisenin koluna girdi ben onun nişanlısıyım.
Onu karşılamak için buraya gelmiştim.
Pek çifti andırmıyor olsalardı.
Yaşlı adam bunun üstüne gitmek istemiyordu. Fiora hadi o zaman sevgilim bu günün tadını çıkaralım deyip onu çekiştirerek götürdü.
Onlar gittikten sonra sorumlu onlara bakarak çok garip bir çift. Evliliklerinin pek huzurlu geçeceğini sanmıyorum.
Neyse hadi biz içeri geçelim .Bu sırada Kol kola girmiş olan Hise ve Fiora şehir meydanına doğru gidiyorlardı. Hise kendini çekip kurtardıktan sonra kızarak sen ne yapıyorsun böyle.
Fiora ben doğru olanı yaptım ben olmasam ne diyeceğinizi bilmiyordunuz .
Hise sana konuşmanı söyleyen oldu mu hem artık serbestsin ne istiyorsan yap .
Fiora öfkeyle haykırıp beni buraya kadar getiren sensin ben tek başıma ne yapabilirim ki.
Hise para dolu kesesini çıkarıp ona doğru uzatıp bir anda eline tutuşturdu. Işte sana para bununla bir kervana katılıp ülkene geri dönebilirsin. Geri kalanıylaysa yiyecek bir şeyler alırsın.
Fiora ama ben .
Hise öfke ile haykırarak yanından defol artık benimle bir işin kalmadı sende bunu istiyordun işte hadi şimdi git .
Fiora ama .
Hise yeter artık sesini kes ve defol.
Arkasını dönüp gitmeye hazırlanırken Fiora onu kolundan yakaladı .
Hise hızla kendini çekip kurtardı ve yürümeye devam etti .
Fiora neden bu kadar kızgınsız sana ne oldu böyle.
Hise bana söz vermişti bu görev başarılı olursa bana 1000 kişilik bir ekip ve destek verecekti .
Şimdi ise başıma yeni bir görev daha çıkardı.
Üstüne üstlük bu öncekinden bile daha zor bir görev.
Sınırkampına gideceğiz oradan da Arkadyanın avcı kamplarına sızmamız gerek .
Arkadya yani senin krallığın. Gölge kral denen haydut ve çetesi ile anlaştı. Adamları ile birlikte Megan sınır kamplarına oluşmaya başladılar . Bir saldırıya geçmek için bekledikleri çok açık.
Ama gel gör ki sizin aptal kralınız Akron bir savaş arifesinde olduğunun farkında bile değil.
Benim istediğim bu işlerle bağımı koparıp dış dünyaya açılmaktı ama sonunda benide bu işe dahil ettiler .
Fiora bu sözler karşısında öfkelenmişti pek belli etmesede ülkesini sevilen birisiydi ve kötü bir laf geldiğinde savunmaktan geri durmazdı. Bu şekildede yaptı ve Hisenin yüzüne bir tokat patlatıp sen ne hakla benim ülkem ve kralıma böyle laflar söylersin.
Hise öfke dolu bakışlarını ona dikip gözlerinin içine bakarak işte söz arkadyalıların sorunuda tam olarak bu her şeyi gördüklerinizden ibaret sanıyorsunuz. Herkes sizin gibi koca evlerinde oturup sonsuza dek mutlu yaşamıyor.
Belki sen bilmiyorsun ama bundan on yıl önce Arkadya askerleri ülkenin tüm köylülerini kılıçtan geçirip köyleri ateş vermek için ordular halinde geldiler .
Çocuk yaşlı kadın demeden herkesi gözlerini kırpmadan öldüreceklerdi. Ama sizin ülkenizde bir canavar olarak tanıtılan Hayalet ve İsyancılar son anda yetişip o insanların hepsini kurtardılar o köyde kurtulanlardan biriside bendim .
Işte sizin ülkeniz bu kölelerin hayvanlar kadar değer görmediği pis bir yer . Tek bildikleri bol yiyip ceplerini doldurmak başka bir şey değil.
Şimdi beni rahat bırak bir ara nerdeyse onlar gibi olmadığını düşünmüştüm ama görüyorum damarlalarında akan kan her zaman ağır basıyor. Sende onlardan birisin Fiora .Tekrar gitmeye kalkışsada Fiora hala sıkıca tutuyordu onu .
Arkası dönük olan Hise kısık ama oldukça ciddi hatta korkutucu bir şekilde seni son kez uyarıyorum elimi bırak yoksa sana neler yapacağımı tahmin bile edemezsin .
Fiora senden korkmuyorum tamam mı.
Hise arkasını dönüp ona baktı gözlerinin yerinde karanlık iki çukur vardı. Sesi korkudan içini titreten bir sese dönüşmüştü.
Gerçek yüzünü ortaya çıkarmaya başlamıştı artık. Ona korku diyorlardı çünkü daha önce gördükleri hicbir insan veya canavar onlara korku duygusunu bu kadar iyi bir şekilde hissettirmemişti.
Ölüm korkusundan bile daha büyük bir korku . Ama Fıkranın gözünde en ufak bir korku ifadesi yoktu .
Hise neden beni bırakmıyorsun.
Bir anda yumak ve sıcacık bir bedenin kendisine sarıldığını fark etti .
Hise şaşkınlığını gizlemeden sen ne yapıyorsun böyle. Bırak beni .
Kurtulmaya çabaladı ama oldukça sıkı bir şekilde onu tutuyordu .
Fiora sen kızgın falan değilsin aksine üzülüyorsun. Hem de çok üzülüyorsun kendini kandırmayı bırak ve gerçekleri söyle .
Hise tamam böyle yapmaları beni üzdü kabul ediyorum şimdi sana zarar vermeden beni bıraksan iyi olur .
Fiora hayır sana güveniyorum sen bana zarar vermezsin Hise .
Sen öyle birisi değilsin.
Hise beni tanımıyorsun sen bu yüzden hakkında yargıda bulunma . Fiora hayır seni çok iyi tanıyorum çünkü bende senin gibiydim istemediğim bir hayatı yaşıyordum ve istemediğim şeyleri yapıyordum.
Bu an ikimiz içinde bir şans özgür olmamız gerek . Ben artık geri dönmek istemiyorum seninle birlikte her şeyi geride bırakmaya hazırım.
Hise doğru seçim yaptığına emin misin Fiora .
Fiora huzurlu bir ses tonu ile yanlış veya doğru olması o nemli değil önemli olan bunun benim seçimim olması.
Bizim seçimimiz diye tamamladı Hise . Belkide bu kız onu değiştirilebilirdi . Belkide aradığı sehi bulmasını sağlayabilirdi.
Şimdilik fikri ona uymaktı ama sadece şimdilik.