Kral Akron tahtına rahat bir şekilde kurulmuş gelecek olan misafirlerini bekliyordu .
Bu kendini beğenmiş tavrının nedeni onlarla ittifak kurmak gibi niyetinin olmadığını göstermek istemesiydi onları emri altına almak istiyordu ve bu fikri ona veren kişi Sadandı.
Sayfana dönüp neden hala gelmediler çoktan burda olmaları gerekiyordu .
Derken taht odası güneş çekilmiş gibi kararıp gölgelere teslim olmuş ve gölgelerin içinde yeni gölge kral Kabula ve birkaç adamı çıktı.
Akron bir korkudan yerinden zıplayacak gibi olsada Şadan onu omzundan tutmuştu ve kulağına eğilip sakın olun efendim panik yaparsanız korktuğunuzu anlayacaklar .
Akron derin bir nefes aldı ve rahat duruşunu alıp sarayıma hoşgeldin yeni gölge kral .
Kabula siyah saçlı kara gözlü bir ölününki kadar beyaz bir ten rengine ve kirli bir sakala sahipti .
Donuk bakışları ve ifadesiz bir yüzü vardı .
Bu soğuk yüze yalancı bir gülümseme kondurdu ve sizinle tanıştığıma memnun oldum Arkadya kralı Akron .
Akron rahat bir tavırla gelişiniz çok güzel ama burda ciddi bir işimiz var bunu biliyorsunuz değil mi .
Kabula gülümseyerek bu kadar ciddi olmaya gerek yok bence hem bu günün çok güzel bir gün olacağını düşünüyorum .
Akron öncelikle merak ettiğim bir şey var yanlış anlamayın ama sizi bizimle anlaşma için yola çıkaran şey nedir .
Kabula bunun bence çok basit bir açıklaması var .
Siz ve sizin krallığının ve birliğiniz dünyayı yönetebilecek bir kapasiteye sahipsiniz. Bizde bunu öngörüp bu yolda size destek olmak istedik bu yüzden sizinle bir ittifak kurmak isterim .
Akron sizin gibi güçlü bir kralla ittifak yapmak benim için bir onurdur .
Bir insanın sözleri tavırlarına ancak bu kadar zıt olabilir diye düşündü Kabula . Katipler ve nişancılar getirildi bir anlaşma masası kurulmuştu iki kral karşılıklı bir şekilde anlaşma masasına oturdular ve çıkardıkları bıçakları masaya sapladılar.
Ortaya sözleşme kağıdı konmuştu .
Kağıdı ilk olarak Akron alıp okumaya başladı gölge kral ve ordusu güney birliğinin emrine girecek birlikten herhangi bir üye gardım isterse diğer kalkıklarla beraber ona yardım edecek .
Sözleşmenin bir kısmı normal olsa da diğer kısmı sanki bir anlaşmadan çok kölelik kontratı gibiydi .
Yolluk olarak birliğe yüksek miktarda para verecek orduları Arkadyalı komutanlar tarafından yönetilecekti.
Ayrıca her ay faaliyetleri hakkında rapor vermesi gerekiyordu .
Akron zincirleri baştan itibaren çok sıkı tutmak istiyordu . Bu yüzden bu maddeleri bizzat kendisi hazırlamıştı.
Anlaşma kaygısını eline alan Kabula sakın bir şekilde okumaya başladı .
Salondaki herkes bu maddelerden sonra olay çıkacağına kesin gözüyle bakıyordu ama hiç beklenmedik bir şey olmuştu.
Kabula kağıdı masaya geri indirdi ve yandan kalemini alıp hızlı bir şekilde imzaladı.
Şaşkınlıktan ne diyeceklerini bilmiyorlardı artık. Sadanın yüzünde ise bir zafer gülümsemesi oluşmuştu.
Içten içe tahmin ettiğim gibi çok zor bir durumdalar son olaylardan bu yana eski güçlerinden geriye pek bir sey kalmadı ve şimdide yok olmamak için bize sığınmaya karar verdiler . Buda demek oluyor ki biz nasıl bir antlaşma çıkarırsak çıkaralım yinede kabul edecekler .
Bu sırada Kabula kağıdı Altona doğru uzattı ve sıra sizde Arkadya kralı bir neticeye varma zamanı geldi .