DELİ BİLİM ADAMI

941 103 9
                                    

4 saat önce.
Fermon gelen klonun verdiği haber karşısında ne yapacağını düşünüyordu. Natwara bakıp şuan için en uygun şey birlikleri hazırlayıp biran önce yola koyulmak ne yazık ki Megan için yapabilecek bir şey kalmadı muhtemelen binlerce avcı boş yere ölecek.
O aptalı yıllar önce uyarmıştım askeri gücü avcılar yapmamasını gerektiğini söylemiştim ama o beni dinledi. Bu kadar avcının ölümümü ülkenin askeri gücünde kapatılamayacak kadar büyük bir zarar oluşturacak çıkacak olan karışıklıkları söylemiyorum.
Lanet olsun şimdi ne yapmak istediklerini çok daha iyi anlıyorum Megan bizle onlar arasındaki sınırı tutuyor.
Duvarda bir delik açacaklar ve Güney birliği ordan girip kuzey topraklarinin merkezine kadar ilerleyecekler ve oradan dağılıp bize ve diğer ülkelere saldıracaklar.
Natwar eğer ordumuz hazır olsaydı onları oraya kendi gücünüzle götürebilirdiniz ama bir ordunun hazırlanması en azından birkaç gün sürer.
Fermon birkaç gün içinde bir ordu hazırlasak bile o zamana kadar ön saflar dağıtılmış olur.
Dur bir dakika şimdi anladım ön safları aşıp kuzey topraklarına girecekler Megana sadece şaşırtma için saldırıyor. Zamanı geldiğinde hızlı bir manevra ile yönünü bize çevirecek.
Natwar dediğiniz gibi sadece 4 saatimiz var her şey bitmiş olacak.
En iyisi tüm komutanları toplayıp diğer ülkeler ile haberleşerek.
Onları karşılamak için hazırlanmamız gerek.

Aslında hala bir şansımız var.
Dedi Versin.
Natwar sen sabahtan beri nerdesin ağabey savaş için hazırlanıyoruz ama sen ortada yoksun.
Versin beni hemen yargılama kardeşim hem ben senin aksine taht salonunda kazık gibi dikilmek yerine ise yarar bir şeyler yapmaya çalışıyordum.
Ve tahmin edin ne buldum.
Natwar dalgacı ifadesiyle tam teçhizatlı hazır bir ordumu hadi ama Versin.
Versin ise bak ki bende tam.olarak senin bahsettigin şeyi buldum benim.aptal kardeşim.
Arkasından biri içeri girmişti.
Fermon dikkatli bir şekilde orta yaşlı adama baktı birbirine karışmış saçı sakalı garip duruşu ve yamuk duruşu ona bir yerden tanıdık gelmişti.
Gözlerini istemsizce ovuşturup nu sen misin Lampi. Son 3 yıldır kendini çalışmana odana kapamıştın bizde senin delirdiğini düşünmüştük.
Lampi eğlenceli ve birazda garip konuşma tarzı ile bu garip söylentileri kim çıkarıyor hiç anlamadım sadece kısa bir süreliğine insanlardan uzaklaşıp araştırmalarımı sakın bir kafa ile yapmak istemiştim. Gerçi öğrencilerimden Erinin bunu size söylemiş olması gerekiyor.
Fermon bize öyle bir şey söylemedi.
Lampi gülerek doğru söylememiştir çünkü bende böyle bir şey söylememiştim aceleci olmanın zararları olsa gerek.
Şimdilik bu konuları boş verelim.
Araştırmalarım sonucunda çok güzel birkaç şeye ulaştım ve Versinden de duyduğum kadarı ile elimde sizin için çok iyi bir şey var.
Cebini karıştırıp içinden küçük bir şişe çıkardı.
Şişenin içindeki kahverengi sıvı vahşi bir at gibi kıpırdaşıp dışarı çıkmak istiyordu. Lampi bir sokak satıcısı edası ile bu elimde gördüğünüz şey belkide bu çağın en büyük icatlarından birisi ne yaptığını duyduğunuzda kulaklarınıza inanmıyacaksınız.
Fermon meraklı bir şekilde tam olarak ne işe yarıyor bu şey.
Lampi ben buna kısaca..

Canavar avcısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin