Karan içeri girdiğinde artık herkes uyanmıştı. Şaşkınlıklarını gidermek için açıklama yapan kişi Ramon olmuştu ve ne yapacaklarını.
Evin kapısında içeri girdiğinde. Salonda hazırlanan avcılar gördü.
Içeri girdiğini gören Gardon gerçekten bu sensin Karan demek bunca zamandır buradaydın.
Karan boş konuşmaları bırakın ilerde ormanın deriler uzun karanlık bir tünel var hedefimiz orası onlara güzel bir süpriz hazırlayacağız.
Iki acemi sonunda onu görmenin mutluluğunu ve heycanını yaşıyorlardı.
Karan onların bakışlarını fark edip bir sorun mu var diye sordu .
Persa hayır efendim sadece sonunda sizinle karşılaşmış olmak bizi çok mutlu etti .
Karan son gördüğümden bu yana bayağı büyümüşsünüz demek sonunda avcı olmayı başardınız.Persa evet efendim şimdiki hedefimiz ise sizin gibi bir avcı olabilmek .
Karan benim gibi bir avcı mi ama bunun iyi bir tarafı yok üstüne üstlük ben artık bir avcı değilim .
Ramon hayır Karan unutma ki bir avcı her zaman avcıdır.
Karan bu arada Harmanın durumu nasıl hala bekliyor mu .
Ramon evet hala bekliyor zamanın gelmesini .
Karan diğerlerine de göz ucu ile bakınca bir şeyler söylemeye hazırlandıklarını anlayıp şimdilik daha fazla sohbet etmeyi bırakalım şu işi hallettikten sonra istediğiniz kadar sohbet ederiz .
Hadi bir an önce hazır olun bugün çok yorucu bir gün olacak .
Bazılarımız canlı çıkmayabilir.
Dedi ve hızlı adımlarla dışarı çıktı.
Gardon neden son sözünü bana bakarak söyledi.
Ramon saçmalamıştı bırakında hazırlanın zamanımız çok az kaldı.Biraz sonra herkes hazır olduğunda dışarı çıktılar Karan iki torbayı genç avcılara atıp bunları sakın yanınızdan ayırmayın tamam mı.
Genç avcılar evet anlamında başlarını salladılar. Karan tekrar söze girip aradığınız dağ ormanın doğu tarafında 2 kilometre uzakta harekete geçmek için can atan dağ yavaş yavaş bunu fark ettirmeye başladı artık kendini gizleyemiyor yeşil kartal gelmesi ile birlikte yer altından çıkacak yeri biliyoruz ama dağı açığa çıkaramıyoruz bu yüzden gizlenip yeşil kartalım gelmesini bekleyeceğiz.
Yeşil kartal dağı açığa çıkardığında Lida ve Persa siz ikiniz patlayıcıları dağın etrafına döşeyeceksiniz.Gardon ve Beran siz ikinizde gölge ordusunu kısa bir süreliğine oyalayacaksınız. Ben Ramon ve Natwar da bu sırada Yeşil kartalın yanına gidip yıkımı başlatmasını engelleyeceğiz herkes ne yapacağını anladı değil mi .
Gardon plan güzel ama siz üçünüz patlama sırasında nasıl dışarı çıkacaksınız.
Karan o kısımla ben ilgileneceğim merak etmeyin. Ramon fikrimi degistirdim sen Gardan ve Beran destek ol benle Natwar içeri gideceğiz .
Iki acemiye dönüp patlayıcıları dağın tam etekleri yetiştireceksiniz yapabilirseniz biraz gömüp o şekilde koyun ama uçları dışarda kalacak işinizi bitirdikten sonra size diğerlerine yardım edin .
Şiddetli bir sarsıntı oldu ama bu seferki hiç olmadığı kadar şiddetliydi.
Kulübe şiddetle çatırdadı ve olduğu yere çöktü .
Bunu gören Karan az önce benim yıkıldı değil ben yanlış görmüyorum değil mi . Bu iş artık şahsi oldu.
Hadi gidiyoruz .
Bu sırada lav fışkıran bir yanardağın ucunda Gölge kral ve oğlu Fermin tüm güçleri ile çarpışıyorlardı.
Ikisi de yaralı ve yorgundu ayakta bile zor duruyorlardı artık. Yorgun yaşlı adam isabet ettiremeyeceğini bildiği halde savurdu ve kılıç elinden kayıp yere düştü bir anda .
Fermon kılıcına dayanarak yolun sonuna geldik baba bu gün ya sen yada ben ikimizden biri ölecek.
Beni uğraştırma ve kendini sıradan aşağı at senin hak ettiğin yer ateşin orta yeridir .
Gölge kral kesik bir gülüş atarak benim aptal oğlum işte senin sorunun da bu çabalamadan kazanmak istiyorsun . Hayat bir masal değil hiçbir şey önüne altın tepside sunulmayacak .
Bir şey istiyorsan savaşmak gerek bu hayatın altın kurallarından biridir .
Fermon demek öyle son bir kuvvet ile babasının üzerine atladı. Bir anda geçmişine dönmüştü küçük bir çocuk olduğu zamanlara hayatının en kötü zamanlarına.Annesi hasta yatağında can çekişirken babası bir kez bile olsun yanına gelmemişti. Hiçbir zaman ona değer göstermemişti. Çocukluk yılları karanlık bir sarayda yıkımı kalmış bir şekilde geçmişti tek ışığı annesiydi tek kurtuluşu. Hücresinde güneşi gösteren bir pencere gibi .
Ama sonunda o küçük pencere de kapanmıştı bir gece annesinin yanından ayrılıp uyumaya gittikten sonra sabah bir daha onu görememişti. Tek başına kalmıştı bu dünyada kimse yanında değildi artık bir gün bir şans elde ettiğinde arkasına bile bakmadan koşup kaçmıştı karanlık saraydan .
Fermon üzerine atıldı ama gölge kral anı refleksle yana çekildi ve ona bir çelme takip yere düşürdü.
Bir adım daha geri adım atsa aşağı düşecekti yaşlı.
Fermon zorlanarak da olsa ayağa kalktı ve ona bakıp neden baba neden sadece normal bir baba olamadın sen böyle olmasaydın annem ölmeyecekti. Sen sadece bize acı çektirdin . Neden biraz olsun bizi de düşünmedin .
Biraz olsun ailenin yanına gelmek gerçekten bu kadar zor muydu .Gölge kral ne kadar zordu bir bilsen dedi acıklı bir ses tonu ile .
Gözlerinden yaşlar dökülmeye başlamıştı. Fermon demek üzülüyorsun sence de bunun için çok geç değil mi annem artık geri gelmeyecek .
Artık bir aile olamayız.
Doğrulup yanına geldi burunlarının ucu neredeyse birbirine değecekti.
Fermon gözlerinin içine bakıp neden ağlıyorsun söylesene pişman mı oldun . Pişman olmak için artık çok geç. Yaptıklarının cezasını çekme vakti geldi artık.
Gölge kral sen beni bir türlü anlayamıyorsun oğlum gerçi bunda benim de suçum büyük hicbir zaman kendimi doğru olarak ifade edemedim . Ben ne yaptıysam doğru olduğuna inandığım için yaptım.
Fermon bu ne sapkın bir inanış ki bunu için aileni bile feda ettin söylesene bana diye haykırdı.
Gölge kral ne yazıkki anlatma hicbir ise yaramayacak her zaman ki gibi .
Ama başka bir yolu daha var .
Parmağını Fermonun anlının ortasına dokundurdu sanki yanıyormuş gibi acımaya başladı dokunduğu yer .
Daha sonra elini çekti ve yüzünde büyük bir gülümseme oluştu.
Gölge kral artık beni anlıyorsun oğlum ben seni ve anneni her zaman sevdim ama ben lanetliyim eğer ailemden biri yanıma yaklaşırsa onu hasta edip öldürüyorum . Günahlarımın bedelini bu şekilde ödedim ben bir annen bana dokunduğunda eli ateşe dokunmuş gibi yanmıştı ama o buna aldırmadı ve yanımda kalktıkça hastalandı. Aynı durum senin içinde geçerliydi işte bu yüzden hiçbir zaman yanınıza yaklaşmadım.
Benden bu Kadar Fermon rolüm burada bitiyor .
Kendini kuş tüyünden bir yatağa atan adamın rahatlığı ile kendi lavların içine bıraktı.
Fermon elini yakalamaya çalıştı ama ama bunu başaramadı. Gölge kral lavların arasında kaybolup gitmişti .
Fermon dizlerinin üzerine çöktü ve acılı bir ifadeyle neden bunu bize söylemedin ki .
Neden Baba ?