SAHTE SİHİRBAZ

1.3K 126 7
                                    

Bulsa ve iki genç avcı atlarının üzerindek yolculuklarına devam ediyorlardı.  Yaklaşık üç saattir mola vermemişlerdi ve bu hem kendilerini hemde atlarını çok yormuştu.
Yorgunluktan bayılmak üzere olan Bulaş iyisi mi şu ilerde biraz dinlenelim hem birazdan akşam olmak üzere bence burada kamp kurmalıyız.
Persa haklisin biraz daha yol almaya devam edersek önce atların sonrada bizim işimiz bitecek .
Sonunda küçük bir dağın eteklerinde durmuşlardı.
Etrafda üç insan büyüklüğüne kadar ulaşan oldukça büyük kayalar vardı .
En büyük kayanın altında durmuşlardı.
Atlardan eşyalarını indirip eğerlerini çıkardılar ve biraz yem verip bağladılar.
Daha sonra kendi işlerine baktılar.
Hızlı bir şekilde ateş yakıp üzerine biraz et koyduktan sonra karşısına geçip izlemeye başladılar.
Biraz sonra güneş batıp ay meydana çıktığında.

Lida evet kovucu bize biraz işinden bahsetsene bir melun kovucu ne yapar .
Bulsa meraklı ifadelerini fark edip söze girerek melunlar karanlık dünya denen göğü kara bulutlar tarafından kapatılmış düz ve çorak topraklara sahip bir dünya da yaşarlar.
Derlerki gece dünyayı ele geçirmeye çalışan bir güçtür ve karanlığını arttırarak dünyayı karanlığa boğmaya çalışır.
Karanlık yayılmaya başladığında gecenin en geç saatlerinde melunlar kendi dünyalarından çıkıp bu dünyaya gelerek yayılan karanlığı toplar ve kendi dünyalarına götürürler.
Sahab olup güneş doğmaya başladığında ise tekrar geldikleri yere dönerler.
Ama bazıları farklı sebeplerden dolayı bu dünya da kalırlar.

Bir melun güneşe çıkarsa anında yok olur bu yüzden insanların içine girip güneşten kendilerini sakınırlar.
İşte tam olarak burada koruculara düşer.  Kovucu melunları insanların bedeninden çıkarıp yok eder işte bizim görevimiz bu .
Daha doğrusu öyleydi.
Son on yıldır tek bir vaka bile yaşanmadı .

Lida gerçekten çok garip bir meslekmiş  .
Persa duyduğuma göre siz bir nevi büyücüymüşsünüz bu doğru mu .
Bulas bu dünya da büyücü ve büyü diye bir şey duymadım böyle bir dünya için bile büyü çok fazla .
Biz farklı güçleri olan nesneler ve iksirler kullanırız bunu anlamayanlar bize büyücü diyorlar ne kadar da aptalca .

Lida aslında bir yerde haksız sayılırsın geçmişte binlerce yıl önce dünya da yaşam enerjisi yokken birkaç büyücü varmış hatta bir tanesi hakkında bir kitap okumuştun.
Adı Trikanmış .
Samonya halkında sıradan bir insanmış daha sonra bir gün evine bir ışık topu düşmüş ve o günden sonra çok garip şeyler sergiler olmuş insanları ellerini dokundurarak iyileştirebiliyormuş . Bazı efsane göklerde uçarak dolaştığı bile söylenir.
Gösterdiği çeşitli mucizeler onu çok kısa bir zamanda çok ünlü yapmış ama Zamanın Samonya kralı onu bir mucizeden daha çok taht için bir tehlike olarak görmüş ve onu öldürtmeye karar vermiş.
Yüzlerce asker birgün onu öldürmek için evine gitti ve onu kılıçtan geçirdiler.
Cesedini sokakta sürükleyerek kralın ayağının dibine götürdüler.

Canavar avcısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin