Eylül
Sinan'a kızgın bir Bakış attım, ve sonunda kendimi tutamayarak, tekme attım ve bağırdım. "Senin yüzünden ben Bebeğimi kaybettim, anlıyormusun? Ve artık eski Eylül var karşında! Hiç acımayan!"
Sinan tekmenin etkisi ile Yere düştü bunu Fırsat bilip, Telefonumu aldım ve Polis aradım.
"Alo? HeartBeat Hastahanesinden arıyorum, acil bir E-.."
Sinan Elimden Telefony yırttı ve kötü bir Bakış attı.
"Hata yapıyorsun Eylül..", diyerek beni itti ve Kafam Duvara geldi. Bayılır gibi oldum ve yavaşca Yere çöktüm. Titreyen Elimi Kafama götürdüm, sonrada Gözlerimin önüne. Kanıyordu. Sinan bana yaklaşırken, içerden Görevliler, arkasından Ali'nin geldiğini gördüm, koşarak bana yöneldi.
"Birtanem? Eylül'üm.. Duyuyormusun beni?"
"Ö-özür dilerim Ali..", diye fısıldadım, çok yorgundum, sanırım Kafama ağır bir darbe almıştım. Gözlerim kapanıyordu, ama bilincim açıktı.
Ali beni kucağına alıp Acile götürdü ve ilk Müdahale'yi yaptı..Uyandığımda kendimi Evimde buldum. Ne ara geldim ben buraya? Ve kim getirdi? Ayağa kalkmaya çalıştığımda Kafama ağrı girdi. Elimi Kafama götürdüm.
"Aahh..", diye bağırdığımda içerden koşarak Ali geldi.
" Hayatım? Iyimisin, ne oldu?"
"I-iyiyim başım biraz ağrıyor."
Ali beni kendine çekip sarıldı, onu çok özlemiştim. Kokusunu, Kendisini, bana Aşk dolu bakan Gözlerini..
"Yanında olamadığım için özür dilerim.. Çok pişmanım."
"Senin bir Suçun yok Ali. Her şey benim yüzümden!"
"Şştt.. Öyle deme.. Artık yine birlikteyiz. Sen ve Ben yine Biz olduk. Daha fazla ayrı kalamadık işte.."
"Seni Seviyorum.."
"Bende seni seviyorum.."3 Ay sonra
"Ali ben çıkıyorum. Ameliyatım var iki Saate."
Tam Evden çıkıyordum ki, Ali beni durdurdu.
"Öpücüğümü almadan gidemezsin!"
Tebessüm edip, dudağına bir Buse kondurdum. Ali'de Elini Karnıma koydu.
"Sana da günaydın, Bebeğim."
"Oda sana Günaydın diyor Babası, hissediyorum ben."
"Kendine iyi bak Eylülüm."
"Merak etme Hayatım, hem Koruma var ya, sakin ol artık."
"Biliyorum Aşkım.. Sinan Hapise girmiş olsa bile korkuyorum işte. Hem sen hamilesin, daha da çok korukuyorum.."
"Tamam, tamam. Hadi geç kalıyorum ben, tutma beni!"
Arabama binip, Hastahane'ye gittim. Orada Esma'yı gördüm. 2 Ay önce Alp ile muhteşem bir Düğün ile evlenmişti.
"Esma'm! Hoşgeldin!"
"Hoşbuldum Eylül, süper bir Haberim var sanan, daha doğrusu Bahar ile sana. Nerde o?"
"Gelir biraz'dan."
"Iyi, Yeğenim nasıl?"
"Gayet iyi Teyzesi. Annesini fazla yormuyor."
"E daha ikinci Ayın Eylül Hanım bekle sen daha, ağrılar sonradan gelir."
Arkadan bana birisi sarıldı.
"Günaydınlaar hepinize ve tabikide Teyzesinin bir tanesine!"
"Hoş geldin Bahar, da.. Ne bu Mutluluk?"
"Pozitifim Eylül, çünkü... Oğuz bana evlenme teklifi etti."
"Bende Hamileyim!!", diye bağırdı Esma.
Bahar elini Havaya kaldırarak Yüzüğü gösterdi. Esma'da elindeki Testi bize gösterdi. Hepimiz çığlıklar atarak birlikte sarıldık.
Evet işte hayatım: Her şey düzenine girdi. Ali ile güzel bir Evliliğim var, bir Çocuk bekliyoruz. Esma ve Bahar'da çok mutlular. Geriye Bebeğimi sağlıklı bir şekilde kucağıma almak kaldı. Oda kısmetse 7 Ay sonra gerçekleşecek. Bebeğimiz doğunca gerçek ve tatlı bir Aile olacağız, sonunda..3 Ay sonra
Bugün Bebeğim 5 Aylık ve Cinsiyetini öğrenmeye gideceğiz Ali ile. Karnım büyümüştü. Içinde benim Bebeğim vardı, benim Kanım.
"Hadi Ali yaa! Senin yüzünden geç kalacağız!"
"Sakin ol Hayatım, daha 1 Saat var. Erken bile çıkıyoruz. Hem senin Ayaklarındaki ne?"
"Off ayakkabı işte. Hadi gel."
"Dur bakalım Hanımefendi. Topuklu Ayakkabı yasak artık!"
"Tamam, pes ediyorum. Ve Spor Ayakkabılarımı giyiyorum."
"Güzel.."
Spor Ayakkabılarımı giyip, Alinin Elinden tutup onu dışarı çektim. Çok heyecanlıydım, Bebeğimin cinsiyeti belli olacaktı bugün!
Arabaya binip Ali'ye sordum.
"Ali? Sence bizim Bebeğimiz kız mı olur erkek mi?"
"Bilmem, içimdeki his Kız diyor. Annesi gibi güzel bir Kız."
"Bencede Kız olacak. Yani güzel olur küçük bir Eylül.. Ama sağlıklı olsun yeter."
"Aynen öyle Hayatım. Sonuçta bizim Çocuğumuz olduğu için Kız Erkek fark etmez."
"Cinsiyetini öğrendikten sonra güzel bir Alışveriş yapalım, Kıyafetler, Oyuncaklar. Bir de Odası!"
"Sen nasıl istersen.."
"Ardından da güzel bir Yemek.. Off.."
Ali güldü. Benimle dalga geçiyordu, çok yediğim için.
Hastahane'ye geldiğimizde Doktorumun Odasına girdim. Sinem, çok yakın bir Arkadaşım.
"Hoş geldin Eylül. Nasılsın, heyecan var mı?"
"Hoş bulduk Sinem, valla hayır desem yalan olur. Çok heyecanlıyım."
"O zaman hemen bakalım, Annemizi de fazla bekletmeyelim."
Ilk önce Kontroller yapıldı, ardından Cinsiyeti belli olmuştu.
"Eveet, Bebeğimiz kendini gösterdi."
"Evet neymiş?"
"Hadi söyle Sinem!"
"Tebrikler, Kızınız oluyor!"• • • • • •
Uzun bir Ara sonra, tekrar karşınızda! Ama kötü bir Haber ile geldim. Bir yada iki Bölüm sonra Final düşünüyorum, Emeğimin karşılığını hiç alamıyorum! Bir daha kine görüşmek üzere 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Atışı
Fiksi PenggemarBi Insan neden nefret doludur? Yaşadığı acı yüzünden mi? Yoksa hiç görmediği ve bilmediği sevgi yüzünden mi? Peki ne zaman o büyük nefret ile yüzleşir? Intikamdan sonra mı? Yoksa aradığı sevgiye kavuşunca mı?...