Eylül
Sabah Hastahane'ye vardığımda çok fazla işim yoktu, bugün tüm Gün boyunca Acil'de olacaktım, Alp'te yanımda olacaktı, ama daha gelmemişti.
Saat'e baktığımda burda olması gerekiyordu.
"Nerde kaldı bu?"
Söylenmeye başladım ve sonunda onu aramaya karar verdim.
Arıyorken, yanıma koşa koşa geldi, Telefonu kapatarak sinirle baktım ona.
"Nerdeydin? Ve niye geç kaldın?"
"Çok özür dilerim Hocam, Esma'nın yanındaydım, Saat'i unutmuşum. Gerçekten çok özür dilerim, bir daha olmayacak."
"Iyi öyle olsun bakalım. Neyse bugün Acil'deyiz birlikte biliyorsun dimi?"
"Tabii Hocam, biliyorum."
Acil bir kaç Saat boyunca sakin geçti, küçük Olaylar olsada, normalinden'de sakin'di bugün.
Artık Mola Zamanıydı, bende daha Ali'yi hiç göremediğim için Odasına çıktım. Beni fark etmemişti, çünkü arkası dönük, bi Dosya arıyordu. Sessizce ona yaklaşıp, Boynuna bir Öpücük bıraktım. Hızla arkasını dönüp, beni fark ettiğinde yine sakinleşmiş'ti.
"Noldu? Beni Hırsız falan mı sandın?" ,diye güldüm.
Bana bir Adım atıp güldü.
"Yoo, sadece senden başkası kim beni öper diye düşündüm."
Kendi Kuyumu kendim kazmıştım! Heyecanlanıp, yavaş yavaş Kapıya yöneldim, Ali de arkamdan geliyordu.
"Noldu, Şampiyon? Heyecan bastı galiba."
"Y-Yok C-Canım, ne H-Heyec...?"
Ali sırıtıyordu, hâlâ geri geri gidiyordum, ve sonunda arkamda soğuk Kapıyı hissettim.
Ali yanıma yaklaşıp ilk önce Dudağıma baktı, sonrada Gözlerimin içine.
"Sadece senin Mavin bile, sana aşık olmama yeterdi. Ama o kırmızı Dudakların'da o kadar güzel ki. Peki Dalgalı Saçlarına ne demeli? Ince bileğin? Tektaş'ı ve Nişan Yüzüğümüzü taşıyan o ince, zarif Parmağın? Hepsine âşık oldum ben! Sana âşık oldum, senin tatlı, heyecanlı, güzel, sinirli Hallerin'e âşık oldum ben."
Ve ben yine darmaduman. Çok geçmeden Ali Dudaklarıma yapıştı, bende karşılık verdim...____________________
Selaaam! Ben geldim, çok hoşgeldim,
çünkü Aylar sonra yine bir Kalp Atışı Fragman'ı.
Bunun için de küçük bir sürpriz yaptım, Yeni Bölümden bir AlEy Kısmını alıp, 'Ön Okuma' yaptım. Belki biraz saçma oldu 'Ön Okuma' ama Dizilerde Ön Izleme varsa, Kitaplar'da neden Ön Okuma olmasın? 😂
Neyse umarım beğendiniz, artık yeni Tanıtım'da, Ön Izleme'de belki de Yeni Bölüm'de görüşmek üzere! 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Atışı
Fiksi PenggemarBi Insan neden nefret doludur? Yaşadığı acı yüzünden mi? Yoksa hiç görmediği ve bilmediği sevgi yüzünden mi? Peki ne zaman o büyük nefret ile yüzleşir? Intikamdan sonra mı? Yoksa aradığı sevgiye kavuşunca mı?...