-lit-

202 3 0
                                    

Köszönöm ezt a kihívást ^^
HyorinChoi

Szabályok:
¤A cím legyel Lit
¤Muszáj megcsinálni
¤A kommentekre nem lehet/szabad válaszolni.
¤13 tényt kell írnod magadról
¤Egy héten belül meg kell csinálnod, vagy ki kell raknod egy videót, amiben táncolsz.
¤Hívj ki 15 embert. (nem sok az egy kicsit?)

Tények:

1. Nos. az utóbbi egy hétben, itthon punnyadtam és a kedves kis 39fokommal fetrengtem az ágyamban, illetve gyorsan le is dobtam 3 kilót, elvégre kinek kéne az?
2. Gyors válasz az előzőre. A nadrágaimnak, mert kb. lecsúszik rólam, és ezt egyikönk sem kedveli.
3. A suliban német nyelvet tanulok, amit amúgy rühellek,és hányok tőle, de csak ez volt.
4. Legszívesebben egész nap csak aludnék, és olvasnék, de az a baj, hogy el kivitelezhetetlen.
5. A gépemen rengeteg elkezdett történet van, melyek leginkább One Shot-ok.
6. Van egy füzetem, amiben vezetem a történeteimet, miszerint: kit kell megjelölni, ha posztolok csoportban, milyen páros, cím, korhatár, és a figyelmeztetések.
7. Ennek a füzetnek a hátuljában eddig nyolc[8] leírt(kiforrott) ötlet van, míg kis cetlin címszavakban összesen tizenhárom[13].
8. És akkor még a telefonomról nem beszéltem, jegyzetben. Ott is van, röpke, tizenhat[16] darab.
9. És ezek talán sosem lesznek megírva...
10. Egy kis városban lakom Csongrád megyében, és utálok itt lenni, mert sosincs semmi.
11. Pontosan ezért járok MondoConra, Pride-ra meg ilyenekre. Mert itt nincs semmi.
12. Nagyon sok testvérem van. Darabszám szerint öt[5], illetve van egy mostoha tesóm is.
13. Csonka családban nőttem fel, végig néztem a szüleim válását, és nagyon érzelmes valóm van, amit rohadt könnyen rejtek el!

Kihívottak:

Nasu04
Blood_Redy
haroobommi4
mustardyelllow
Ink9339
MinBekka

Bocsánat, de nem olvasok mást >< Jó izét. Lit írást. XD

Exo One Shots [Szünetel]Where stories live. Discover now