Erősen 18-as tartalom!
Baekhyun
Kínosan éreztem magam, ahogy ott ültem Chanyeol szüleinél a kanapén. Soha nem voltam még náluk, és igazából az édesapja, nem is tudta, hogy fia a saját neméhez vonzódik, így hatalmas meglepetés voltam én, mint férfi a házban, hisz egy mosolygós, nagymellű lányt vártak, gondolom én. Chan hatalmas mosollyal az arcán csücsült mellettem, és ujjait az enyém között szorongatta, míg az anyukájával társalgott az útról, hisz mi a Han-folyó mellett laktunk a közös kis albérletünkben, míg Chanyeol szülei Szöul-on kívül egy nagyobb városban Guri-ban. Én csak szótlanul kapkodtam a fejem, hol szerelmem, hol pedig a gyönyörű nő között, aki le sem tagadhatná a fiát, hisz szinte minden vonása egyezik a vele.- És te Baekhyun drágám? - fordult felém a nő, mire csak összerezzentem nevem hallatán. Szívem hevesen dobogott odabent, ki akart szakadni a helyéről, arcom égett, és kihúztam ujjaimat Chanyeolé közül. Azt hiszem nem szabadna így megnyilvánulnunk. Az apukája olyan csúnyán nézett rám, és én egy kicsit mindig is féltem a többi ember véleményétől. Ráadásul ők a családja!
- Én? Öhm... elnézést, de nem igazán figyeltem, megtudná ismételni? - hajtottam le a fejem, és megköszörültem a torkom. Nem szabadna így viselkednem, de zavar a tudat, hogy Chan-apuka úgy néz, hogy a szemeivel már máglyán éget, pedig csak egy fiú vagyok, aki ellopta az ő fia szívét -na igen, talán pont ez a problémája!- Én mondtam a colosnak, hogy rossz ötlet idejönni, úgy hogy el sem mondja, hogy full meleg, ráadásul pasija is van, de azzal nyugtatott, hogy minden rendben lesz. Hát nem úgy érzem!
- Semmi baj, azt kérdeztem nem vagy-e éhes, mert bár már este van, főztem. Azt hittem hamarabb jöttök - mosolygott rám a nő, majd felállt, és meg sem várta a válaszomat már ment is a konyhában. Chanyeol ebben is rá hasonlított, sosem várta meg míg válaszolok neki, ha valamit mondott már csinálta is, mindegy volt, hogy én akartam-e.
A kínos vacsora után én csak álltam a nappaliban, és vártam, hogy valaki utasítson, mert mindenki eltűnt míg én elszaladtam a mosdóba. Nem hallottam egyetlen neszt sem, így inkább leültem a kanapéra, és csak vártam.
- Ja, hogy itt vagy - pattant mellém párom, mire én csak kissé megugorva húzódtam közelebb hozzá - Anya és apa fent vannak, ők általában hamar fekszenek, de mi nézhetünk egy filmet, ha szeretnél - suttogott nyakamba. Hirtelen légszomjam lett, izzadni kezdtem, és levert a víz, éreztem, ahogy nyelve lassan kalandozik végig nyakamon, míg ő maga enyhén magához húzott és keze a nadrágom korcánál matatott.
- Chan... - ziháltam a nevét, és ajkaimra harapva döntöttem fejemet a vállára - Mi lesz, ha anyukád lejön inni, vagy apukád mosdóba? Nem szabadna ezt csinálnunk. Túl illetlen! - Torkomat már elszorította a feltörni vágyó nyögés, ahogy fogaival közre vett egy apró bőr darabot. Ujjai már jócskán az ágyékomat simogatták, míg én továbbra is hangosan, kapkodtam a levegőt.
- Túl aranyos voltál ahhoz, hogy ne tudjak neked ellen állni. Nem volt semmi baj, ismét túl gondoltál mindent. Apa is kedvel, csak még kicsit fura neki a tény, hogy fiú vagy - cuppant le nyakamról, és másik kezével segített, hogy bokszerembe tudjon nyúlni, és éledező tagomra kulcsolja forró markát. Számat elnyitva emeltem oda a kezem, hogy arra harapva elfojtsak minden hangot, amit Chanyeol vált ki belőlem.
Lábaimat felhúzva, gerincem ívbe feszült, ahogy hüvelyk ujjával tagom hegyét dörzsölte, és ajkaival ostromolta nyakam. Hangosan szuszogtam, és nagyokat nyeltem, majd mikor már megéreztem másik kezét is belső combomon erőt vettem magamon, és eltoltam magamtól. Remegve néztem feltüzelt valójára, rövid nadrágjára, amin hatalmas dudor éktelenkedett, míg ujjait mosolyogva nyalta meg, és mellkasomra tapasztva tenyerét döntött el a zöld kanapén. Csak álltam a tekintetét, teljesen kipirulva, és kezeimet nyakába simítva tártam szét a lábaim, hogy közé fekve tökéletesen hozzám férjen.
ESTÁS LEYENDO
Exo One Shots [Szünetel]
FanficItt gyűjtöttem össze azokat az írásaimat, melyek leginkább egypercesek és One Shot-ok. Sok EXO párossal található egy-egy rövidke történet. Remélem tetszeni fog nektek^^ ♥ Eredeti blog: http://exo-shots-world.blogspot.hu/