Szívdobogás [ChanBaek]

331 51 0
                                    

  Chanyeol értetlenül ült a kocsiban, nem tudta mi történt párjával. Úgy érezte Baekhyun egyszerűen valahogy nem adta önmagát. Amióta visszatértek a Tempoval, másképp viselkedett és ez nem tetszett neki. Még ott a vlive közben eldöntötte, hogy ha hazaérnek rákérdez, mégis mi a fene baja van a másiknak. Viszont nem úgy sült el a dolog, ahogy ő azt szerette volna. Baekhyun elvonult a fürdőbe, magával vitte a pipere cuccait és a vízcsobogásából arra következtetett, hogy az idősebb valószínűleg a tőle kapott fürdőbombát is kipróbálja.

Igazából nem bánta, hogy az alacsonyabb elvonult, így legalább volt egy kis ideje beszélgetni a maknaeval a költözéséről. Szívesen segített az ő kis Sehunjának. Nem sokan maradtak a dormban, ő sem lakott már ott velük, inkább a saját kis lakásában pihent és alkotott, kivéve, amikor közös volt az ütemterv.

Chanyeol már mindent megbeszélt Sehunnal, és kettesben hagyta a leaderrel, hogy beszélgessenek, és kicsit megszeretgessék egymást; a maguk módján. Ő az ágyban feküdt és értelmetlenül görgette az instagram főoldalát. Nem is oda figyelt, fülelt, minden kis hangra felkapta a fejét, elvégre alvótársa elég régóta a fürdőben időzött.

Körülötte a ruhái szétdobálva hevertek a földön, a fekete pulcsija félig lelógott a fotelkarfájáról, de nem zavartatta magát, ő ugyanúgy egyetlen bokszerben feküdt, két párnával a feje alatt és várta, hogy Baekhyun kicammogjon, vizesen, szexin és vadítóan illatosan, majd számon kérhesse idióta viselkedését.

Nem kellett sokat várnia, a vörös hajú kicsapta a szobaajtót, hogy biztos mindenki hallja kész van, majd a köntösét lecsúsztatta magáról, felakasztotta, és a fiókját kihúzva egy megfelelő bokszert keresett. Chanyeol szemei azonnal oda tévedtek, kezéből szinte kiesett a fényesen világító telefon, csak az alacsonyabb vonzó testét látta maga előtt. Az illat, ami megcsapta elcsavarta a fejet, egyetlen pillanat kellett ahhoz, hogy mindenegyes porcikájával megkívánja párját.

- Bezárjam az ajtót? - libbent mosolyogva a nyílászáróhoz majdnem ádámkosztümben, majd egyetlen mozdulattal kulcsolta be azt. Édes tekintettel mérte végig a másik férfias idomait, majd szemei Chanyeol legkívánatosabb pontján állapodott meg. Ajkait pásztázva lépdelt hozzá. Babarózsaszín nyelvével óvatosan nedvesítette be saját ajkait, majd mutatóujját a szájába vette és lassan nyalt végig rajta.

Chanyeol érezte, hogy valami nem okés. Régen voltak együtt, régen szeretkeztek, de Baekhyun sosem volt ennyire buja. Szemei kikerekedtek, fentebb tornázta magát az ágyban és értetlenül kezdett el pislogni. Baekhyun forró, nedves ujjai hozzáértek, mellbimbója azonnal reagált, ahogy az egész teste is. Bizseregni kezdett, alsó ajkát fogai közé vette, míg ujjaival inkább a paplanba mart. A vörös nem tétovázott, vizes mivoltával lassan mászott fel az ágyra, nyelvet kidugva nyalt végig párja medence csontján, majd sikamlós ujjait a mellbimbóról az ajkakhoz vezette.

Chanyeol kétségbeesetten sóhajtott, majd a szájába lévő csontos, de annál kívánatosabb ujjat kezdte el szopogatni. Nem értette hogy tudta a másik pár másodperc alatt feltüzelni, de elég volt hozzáérnie ő már azonnal készenlétben állt. Az alacsonyabb csillogó szemekkel nézett fel párjára, nedves testén a vízcseppek csillogtak, ami Chanyeolt elbűvölte, gyönyörűnek tartotta a másikat, egy darabig csak nézelődött, de amikor Baekhyun átvetette a lábát derekán, majd pont úgy helyezkedett el, hogy mindkettőjüknek a legkedvezőbb legyen mély morgás csúszott ki ajkai között. Ismét nem értette a kisebbet, miért pont most? Mit szeretne, miért viselkedik így?

Erőt vett magán, egyik kezével kedvese csuklójára fogott és kihúzta az ujját szájából, míg a másikkal a derekára markolt.

- Mi a baj Baekhyun? Miért vagy ilyen? - suttogta kissé már rekedten és feltüzelve.

A másik szemeibe nézett, a vágy ott csillogott a barna szemekben, de ő másra volt kíváncsi. Baekhyun kellemetlenül érezte magát a kérdések miatt. De csak hangosan sóhajtott és Chanyeol meztelen mellkasára borult. Ujjaikat összekulcsolta és csak szuszogott egy darabig. Érezte, hogy vesztett, a feszültség, ami felhalmozódott benne bántotta, és nem akarta pont Chanyeolnak elpanaszolni a dolgokat.

- Hiányzol Chanyeol - suttogta szinte csak magának, ám a másik egyből reagált. Ujjaira szorított és egy puszit nyomott hajába.

- Itt vagyok melletted, te is tudod! - kezdte el simogatni a vörös derekát, majd megmarkolva azt maga alá fordította a kisebbet.

- Másképp hiányzol. Mikor szexeltünk utoljára? Mikor éreztetted velem, hogy számítok neked valamit? Az utóbbi időben Sehunnal vagy, mindent vele beszélsz meg, vele mész el inni, én meg csak vagyok. Úgy érzem elhanyagolsz Chanyeol.

A colos lehunyt szemekkel ült a sarkaira és fújta ki a levegőjét. Nem tudta mit kellene mondania, elvégre sose tudott volna más szemmel nézni a maknaera, de Baekhyun talán rosszul látja a dolgokat. Chanyeol úgy érezte nem csak ez nyomja a másik lelkét.

- Nem csak ez a baj igaz? - hajolt vissza a vöröshöz, majd egy óvatos puszit nyomott az édes ajkakra.

Baekhyun nem tudott magán erőt venni, nem akarta elengedni a másikat, így lábait azonnal átkulcsolta Chanyeol derekán, ujjait a fekete, természetes göndör tincsek közé vezette, majd lassan csókolta párját. Elkapta egy nosztalgikusérzés, amikor Yoora esküvője után ugyanígy voltak. Ő akkor is úgy érezte elhanyagoljak, míg Chanyeol nem tudta mi lehet a baj. Rosszul esett neki az, hogy látta milyen boldog a friss házaspár, és ő sosem lehet majd olyan, mert Chanyeollal van, mert mindketten férfiak, híresek és akkor a másik, hogy hatalmas botrány lenne belőle.

- Tudod, hogy kitartok melletted, igaz? - motyogta Chanyeol, majd kezét óvatosan csúsztatta be az alacsonyabb bokszerébe, hogy aztán a fél merev férfiasságára markoljon.

Baekhyun csak elnyílt ajkakkal bólogatott, majd átadta magát párja szerelmének.

Mindketten a felizzott levegőt kapkodták, Baekhyun minden lökésnél úgy érezte kiesik a szíve a helyéről, süllyedni kezdett az érzelmek tengerében, szinte Titanicnak érezte magát. Lába remegett, ajkai között egyre édesebb és magasabb nyögések haltak el, bőrük érintkezése mindennél többet jelentett neki; csípője szinte felmondta a szolgálatot, nyaka sajgott a harapások miatt, de imádta minden percét, mert úgy érezte nincs elhanyagolva.

Egy pillanatra elfelejtette, hogy ki is ő valójában, csak Chanyeol szerelmes szavait fogta fel, a mámorító érzést, ahogy párja remegve élvez el, míg ő mosolyogva, meghatódva húzza magához a forró testet.

- Mindig itt leszek - ölelte magához a magasabb, majd érzelmes csókot váltottak.

- Sose hagyj el - nyöszörögte Baekhyun könnyes szemekkel, majd arcát kedvese izzadt vállába temette.

Bár Chanyeol még az orgazmus bódító ködében úszkált tudta, hogy a másiknak most szüksége van rá. Így elhúzódva tőle feküdt az oldalára, és magához ölelte az alacsonyabbat. Hüvelykujjával szerelme lapockáját simogatta, ajkaival pedig édes csókokat nyomott Baekhyun könnyes arcára.

- Tudom, hogy most nehéz a pletykák miatt, de én segítek neked. Szeretlek, és ez nem változott az elmúlt hat évben - nyugtatta könnyező párját, majd egy édes csókba hívta.

- Ne engedj el Chanyeol. Tarts erősen, és ne engedd, hogy bárki is elvegyen tőled. Ha kapálóznod is kell, tedd meg, mert bizonytalan vagyok. Szeress, mert én nem vagyok elég - suttogta, majd a fekete hajú mellkasára hajtotta a fejét és csak hallgatta a szívdobogást.

A szívdobogást, ami életben tartotta.

[ Ezt a történetet az egyik legjobb szereptársnak és barátnak köszönhetem!

Neki ajánlom, mert ha kell akkor ott van, és tudom, hogy sosem hagyna cserben! ]

Exo One Shots [Szünetel]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang