Mit szeretnél? [KrisHo]

1.4K 52 2
                                    


Szélsebesen fújtatok az úton. Szemeimből a könny szinte kicsordul, szám pedig kezd kiszáradni. Mellkasom szaporán mozog fel-le, légzésem pedig ahhoz igazodik. Idegesen pillantok néha hátra, hogy nem követnek-e. Kissé megnyugodva indulok el újra. Az utcai lámpák éppen hogy csak megvilágítják az előttem lévő utat. Lépéseim kissé lelassítom, és hallgatni kezdem a kisváros zajait. Hátam mögött lépteket hallok, mire ismét szedni kezdem a lábaimat. Érzem, hogy a kötél a nyakam körül egyre jobban húzódik. Nem maradt sok időm, el kell jutnom a postáig. Kezemben szorongatott csomag kiesik, térdeim felmondják a szolgálatot, és a betonnak ütközik.

- Remélem, megrohadsz! – hallom párom gúnnyal teli hangját, és egy egyszerű mozdulattal vágja el a nyakamat éles késével.

Ijedtemben azonnal felülök az ágyban. Homlokomról veríték folyik, míg ujjaimmal görcsösen kapaszkodok a paplanba. Légzésem próbálom rendbe tenni, mikor egy hangos puffanást hallok meg a nappaliból.

Félve bár, de erőt veszek magamon, és belebújtatom a lábam a papucsba. Kezeimet magam köré kulcsolom, és úgy csoszogok ki. A fényhez nehezen, de hozzászokik a szemem, ujjaimmal olyannyira szorítom felkarom, hogy nem érzem begyeimet. A félelem elmúlt: ahogy kiérek, megpillantom a páromat, aki épp a kanapé előtt fekszik. A tévében a nő halkan csacsog. Megkeresem az irányítót, és kikapcsolom azt.

Szőke haja tökéletesen omlik arcába, ajkai kissé szétnyílnak, kezei pedig szanaszét hevernek.

Odasétálva hozzá ki söpröm szeméből haját, és egy lágy csókot nyomok rózsaszín, kiszáradt ajkaira. Apró sóhaj tör fel belőle, majd kezem után kap, és elmosolyodik.

- Felébresztettelek? – kérdezi rekedtes hangján, mire én is elmosolyodok.

- Nem – rázom meg fejem, majd felállok, és magam után húzom Őt is. – Nagyon fáradt vagy? – hagyja el ajkaimat a buta kérdés.

- Miért? Mit szeretnél? – húzódik kaján vigyorra szája, majd megnyalja azt.

- Aludni. Miért, te mit szeretnél? – fordulok felé, és közelebb húzva magamhoz csókolok ajkaira. Kezemet tarkójára csúsztatom, és ujjaimat apró tincsei közé vezetem.

- Téged! – motyogja, mire belemosolygok csókunkba.

- Tudom, hogy fáradt vagy - suttogom fülébe, és apró csókot nyomok állkapcsára. Nem válaszol, csak ujjait a felsőm gombjához vezeti, és lassan kapcsolja ki azokat.

Exo One Shots [Szünetel]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang