Baekhyun
Próbáltam visszafogni magam, komolyan, de lehetetlennek hatott. Erőszakosan martam az előttem tornyosuló Chanyeol fedetlen hátába, majd nagyobbra nyitva a szám felfedeztem milyen is ő. Nyelve érdesen csúszott ajkaim közé, míg én megremegő gyomorral és egyre inkább túlfűtött testtel vágytam egyre többre. Agyam teljesen elködösült, nem érzékeltem magam körül semmit, csak és kizárólag rá figyeltem. Az ajkainak mozgására, az ízére, a forróságra, ami teljesen szétáramlott bennem és persze a hatalmas tenyereire, melyekkel félgömbjeimet tartotta. A szikra szinte pattogott közöttünk, lehunyt szemeim lassan nyitottam fel egy pillanatra, hogy megleshessem egy ilyen szituációban, hisz nem láttam sokat belőle.
Valójában nem is igazán láttam őt semmilyen körülmény között sem, ha itthon volt aludt, vagy a papírmunkáját végezte. Néha összefutottunk a fürdőben, a vacsoránál, mert hiába csak lakótársak voltunk öten, mindenki családcentrikusnak lett nevelve. Ha én hoztam haza a bátyám lányát, mindenki ugrott és szinte elkényeztettük őt, ha Sehun gondolta úgy, hogy a jövendőbeliének segít akkor megajándékozott minket egy-két napra egy fehér kutyussal, akit persze mindenki imádott. Taeyeon néha eltűnt napokra, és mint végül kiderült, férfiakkal randevúzott, netán a családjánál töltötte a kimaradt napokat. Én szerettem a többiekkel viccelődni, ők szerettek engem néha a magánéletükbe belevonni, elvégre én voltam a kakukktojás. Nem nőztem, nem kacsingattam sosem egy másik ember felé, nem éreztem úgy kell, hogy valaki mellettem legyen. Bőven elég volt a szobatársam figyelme, hülyesége, néhai szentbeszéde a szennyesem elpakolásáról és persze ne feledkezzünk meg Chanyeolról sem. Ő sokszor felvidított, ha látta rajtam, hogy a munkában kikészítettek, segített átlendülni a butaságaimon és ő mosolyt varázsolt ajkaim szegletébe.
Nem váltunk el egymástól, már-már alsó ajkaimat harapdálta, mikor megelégeltem kényeztetését, és vállánál fogva löktem el magamtól, hogy aztán állkapcsán végig csókolva talpamra ereszkedjek, és nyakára szuszogva óvatosan csókoljak rá bőrére.
Sosem voltam még ilyen helyzetben, sosem éreztem magam ennyire kínosan, de kellett az, hogy végre kikapcsoljak agyilag, és élvezzem az életemet egy kicsit. Lehet, hogy butaságot csinálok, lehet, hogy megbánom, de legalább elmondhatom, miszerint ezt is megtettem. Nem tétováztam tovább, a józan eszemet eldobtam teljesen a megérzéseimre és a vágyamra hallgattam, így tenyeremmel lassan simítottam végig az előttem álló férfi kidolgozott mellkasát. Mellén lassan végig simítva nyelnem kellett egyet az érzésre, ahogy megfeszült érintésem alatt, a vágy okozta túlfűtöttségem miatt valójában képtelen lettem volna felfogni, hogy mit művelek, de Chanyeol ujjai kirántottak tétlenkedésemből. Megragadta a kézfejemet és azonnal a nadrágja korcához vezette, hangosan szuszogott, akarta, hogy végre történjen valami. Több a semmitmondó csókoknál, éreztem rajta, hogy neki nem jelent semmit, nem a csókjaim kellenek neki, nem az érintésem, hanem az élvezet melyet a testemmel nyújthatok neki. Felfogtam és ezzel elment a kedvem mindentől, nem akartam már, nem akartam, hogy köztünk történjen bármi is, nem akartam megint én lenni az idióta, akit kihasználnak.
- Mi a baj? – szusszantott egy nagyobbat, majd elengedte erősen tartott csuklómat. Fájt egy pillanatra belenézni már elködösült íriszeibe, fájt a tudat és mindennemű érintése, pedig elég rendesen nekem dörgölőzött.
- Kihasználsz igaz? – hajtottam le a fejem. Megbántam. Azt hogy tőle kértem segítséget, hogy túl merész voltam, hogy megindította bennem a lavinát, amit képtelen voltam megállítani. Egy pillanatra elgondolkoztam, meg akartam én egyáltalán állítani? Vagy csak szerettem volna sodródni az árral, kiélvezni egy éjszakát, majd mindent elfelejteni, meg nem történté tenni és ugyanúgy viszonyulni hozzá? Képes lettem volna egyáltalán én erre, vagy a vágy, amit bennem keltett mindig előbújt volna?
- Baekhyun... - ajkain kicsúszó nevem miatt a gerincemen végig cikázott a hideg, egy pillanatra elvesztettem önmagam és erősen markoltam csípőjére, míg fejem előre bicsaklott. Zakatoló szívvel próbáltam megrázni a fejem, miszerint hagyjuk abba az egész beszédet és folytassuk az, amit elkezdtünk, akartam Chanyeollal, hiába tudtam, miszerint nem lesz hosszú életű, akartam, hogy végre szeretve érezzem magam.
- Mindegy – szűrtem ki vékony ajkaim között. Bár a mellkasom nyomott, meg akartam fulladni a közelségétől, illetve a zavarom sem múlt, megragadtam a nadrágjának korcát és minden szégyenérzet nélkül markoltam a textilhez feszülő erekciójához. Furcsa volt, hisz nem a saját férfiasságom volt a kezemben, tudtam hogyan bánjak vele mégsem magamnak okoztam vele örömöt. Hangja mely a fülem mellett hangzott el teljesen visszahozta belém a feszültséget, vággyal és forrósággal megfűszerezve. Nyeltem egy nagyot, hátha a gombóc eltűnik a torkomból, de lehetetlennek tűnt. Kezem lassan kezdtem mozgatni az anyaggal fedett testrészén, míg ő halkan nyögdécselt fülembe, kezeivel fejem mellett támaszkodott az ajtón, nekem pedig megjött az eszem. Nem akartam tétlenkedni, szükségem volt az kielégülés édes ízére.
Míg egyik kezemmel Chanyeol merevségét izgattam, másikkal óvatosan simogattam végig sokat csodált felső testét. Térdre ereszkedtem, lassan akasztottam ujjamat nadrágjába, majd térdig húzva nagyot nyelve kezdtem el szemezni alhasához feszülő tagjával. Sosem gondoltam volna, hogy én valaha is képes leszek ilyenre, más férfiasságához nyúlni, mozgatni rajta a kezem, és az ajkaim közé venni, mert igen, megtettem. Bár ügyetlen voltam próbáltam mindet úgy csinálni, hogy nekem jó legyen, nem akartam megfulladni tőle, nem akartam heves tempóban mozgatni a fejem, mert féltem... Tulajdonképpen féltem attól, hogy még idő előtt elélvez és nekem meg kell ízlelnem őt. Nem kívántam az élvezetét a számba, sem az arcomba, túl ... undorítónak találtam ahhoz ezt az egészet.
A feszültség mely belém költözött egy szempillantás alatt elveszett, Chanyeol erős karjai körülöttem és ajkainak érintése a sajátomon ráébresztett arra nem csak én kívánom. Szerette volna ő is élvezetesen eltölteni azt az estét, ha csak egy éjszakáról szólt is, de legalább mindketten akartuk.
Mosolyogva nyalta meg enyhén felduzzadt alsó ajkam, engem kirázott a hideg érintésétől, de a testem reagált, azonnal kiszakadt belőlem egy hangosabb sóhaj, majd tenyerét megéreztem becsúszni pólóm alá. Képtelen voltam tovább folytatni vele a csókolózást, elszakadtam vastag, édes ajkaitól, vállára hajtottam homlokom, és lapockájába markolva nyögtem fel birtokló érintése miatt. Elnyílt ajkaim között egyre gyakrabban csúsztak ki élvezetem jelei, nem szerettem volna túl hangos lenni, de mikor bőrömbe mélyesztette fogait kicsúszott belőlem egy hangosabb „Chanyeol".
- Haladj már – csúsztattam ujjaim tarkójára, hogy hajába markolva felpipiskedjek. Elborult elmével próbáltam meztelen valójához préselődni, érezni őt és még inkább lázba hozni.
Nem szólt egyetlen szót sem, combomra fogva felkapott, míg én ijedten kulcsoltam lábamat derekára. Nem tudtam mit, mi követ, nem tudtam mit szeretne, mert egyszerűen nem szólalt meg! Hiába simogattam, hiába harapdáltam fenséges bőrét még egy morgás sem hagyta el torkát, egészen addig, míg fel nem löktem a csípőm. Felettem támaszkodva hámozott ki a ruháimból, birtoklóan fogott rá merevségemre, majd lusta mozdulatokkal kezdte el mozgatni markát, míg nyelvével mellbimbómat kényeztette.
El akartam ájulni, a rengeteg inger mely engem ért teljesen átvette felettem az uralmat, Chanyeol ajkai közé nyögtem, néha sóhajtottam, majd mikor úgy éreztem elegem van abból, amit művel fellöktem a csípőmet. Ekkor felmorgott, és fogait alsó ajkamba mélyesztette, míg én rácsaptam a paplanra és markomba szorítottam.
- Te is akarod? – motyogta ajkaimba, mire én csak hümmögtem neki, és oldalára simítottam a kezem. Kívántam őt teljes egészében, szerettem volna vele végre átélni mindent.
- Gyerünk –sóhajtottam fel előre lökött csípőjének köszönhetően, majd szinte fájdalmasan nyögtem. Fájt, hogy nem elégülhettem ki.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Exo One Shots [Szünetel]
FanficItt gyűjtöttem össze azokat az írásaimat, melyek leginkább egypercesek és One Shot-ok. Sok EXO párossal található egy-egy rövidke történet. Remélem tetszeni fog nektek^^ ♥ Eredeti blog: http://exo-shots-world.blogspot.hu/