Pov Finn
Ik schreeuw al de hele dag dat ze me hier uit moeten halen, alleen de komt niemand.Ik maak me zorgen om Lena, ze hebben haar ontvoerd en ze gaan iets met haar doen, maar wat?
Ik laat me op het bed zakken en sla mijn handen achter mijn hoofd.
Wat moet ik nu doen?
De deur gaat uit het niets open en er staat een man van middelbare leeftijd in de deur opening.
"De Alpha wil je spreken!" Zegt hij nors.
Ik knik en wacht totdat hij de boeien weghaalt, maar als hij dat niet doet zwaai ik er mee in de lucht en kuch.
Hij haalt ze weg en neemt me mee naar het kantoor van de Alpha.
Hij klopt en duwt me vervolgens naar binnen.
Ik schrik me dood als ik zie wie er tegenover de Alpha zit.
' Wat doet Lena hier??!' Vraag ik woedend.
"Dat is mijn zaak!" Zegt de Alpha.
"Finn?" Vraagt Lena verbaasd.
Ik knik.
"Zo te zien kennen jullie elkaar al?" Vraagt de Alpha, ons moment verstorend.
' Ja.' Zeg ik kortaf.
"Wat jammer dat ik jullie uit elkaar moet halen!" Ik kijk hem vragend aan.
"Kijk, het zit zo, jij." Hij wijst naar mij.
"Bent een vijand van ons en het lukt me maar niet om je dood te krijgen, dus gebruiken we de krachten van de maan godin, of haar dochter, om jouw te doden!" Vervolgd hij de zin.' De dochter van de maan godin?' Vraag jk verward.
'Heeft de maan godin een dochter? Wie is het?' Vraag ik.
"Ze zit naast je." Zegt hij.
Ik kijk naar opzij en zie Lena zitten.
Ze staart wat voor zich uit, maar ze ontwijkt mijn blik.
'Waarom heb je dat nooit verteld?' Vraag ik een beetje boos aan haar.
"Ik wist alleen dat de wolf op jouw slaapkamer muur precies op mij leek, en jk wilde jouw vragen hoe dat kon, maar toen negeerde je me en werd ik ontvoerd." Zegt ze nogal verwijtend.
' Wat wil js dat Lena dood om mij dood te krijgen dan?' Vraag ik aan de Alpha.
"Ze hoeft alleen maar haar krachten te gebruiken." Zegt hij als antwoord.
''Krachten?" Vraagt Lena verbaasd.
"Wie ben ik, en over welke krachten heb je het?" Vraagt ze.
"Allereerst, het is "u" voor jouw, en je bent de dochter van de maan godin, de godin van de weerwolven, je kunt dingen laten bewegen, de elementen besturen en verschijnen kn dromen van een ander." Legt de Alpha uit.
"Ik denk dat dit een vergissing is, ik kan geen godin zijn of wat dan ook! Ik heb helemaal geen krachten!" Roept Lena gefrustreerd uit.
''Je hebt ze wel, je moet er alleen nog mee leren omgaan!" Zegt de Alpha.
"Oké dan, denk ik." Mompelt Lena.
|||||||||||||||||
Het is een heel slecht einde van een hoofdstuk, i know.
Maar ja..Even 2 aanraders, volg ze zeker!
Gangstaaa_Girll en 12Norah17 ik had haar al getackt, maar nog even ter herinnering.XxLiefs!
JE LEEST
Wolfs 1&2 Voltooid✔
WerewolfLena loopt naar huis en word door een hand meegenomen. Ze word het bos in getrokken en ze komen een grote wolf tegen. Ze is bang voor hem, maar hij doet haar niets. Hij komt naast haar liggen en haar bange gevoel is gelijk weg. Voorzichtig streelt z...