Pov R.A
Als ik om me heen kijk is alles wat ik zie, angst.Iedereen uit de vijandige roedel is dood, alle lijken liggen op stapels.
Alle mensen uit de zelfde roedel als de mijne zitten bij elkaar, iedereen heeft angst in hun ogen.
Angst voor mij.Ik sta op van het lichaam waar ik de kop af gescheurd heb.
Ik neem de arm van de jongen en gooi hem naar een van de lijken stapels.
'Verbrand de lijken, breng het as naar mij!' Beveel ik de roedel.
Ze staan allemaal snel op en rennen naar stapels en maken ze brandend."Ik ben bang..." hoor ik een klein meisje tegen haar moeder zeggen.
"Waarvoor?" Vraagt de moeder haar dochter liefjes."Haar!" Zegt het meisje met angst in haar stem.
Ze wijst naar me en denkt dat ik het ziet.Ik loop naar haar toe en ga voor haar staan.
De moeder trekt het meisje naar achteren en gaat voor haar staan."Laat mijn dochter met rust!" Zegt ze met een dwingende stem, al is haar angst duidelijk hoorbaar.
'Ik doe wat ik wil!' Zeg ik met een mierzoete stem tegen haar, waarna ik haar met mijn hand door de lucht gooi.
(Ik doe het met mijn kracht en maak alleen een gebaar.)Ik zie het meisje met nog meer angst naar me kijken en ik loop naar haar toe.
Ik kniel voor haar neer en streel met mijn handpalm haar wang.
'Je hoeft niet bang voor me te zijn!' Zeg ik met een glimlach.
'Ik vermoord alleen mensen die me niet aan staan!' Zeg ik weer."Maar je hebt net zonder reden mijn mama pijn gedaan!" Zegt ze met tranen in haar ogen.
'Weet je nog wat ik doe met mensen die me niet aanstaan?' Vraag ik fluisterend in haar oor.
'Die maak ik af!' Vervolg ik mijn zin terwijl ik mijn handen om het nekje van het meisje val.
Eerst geef ik weinig krachr, maar daarna steeds meer.
Het meisje probeer adem te krijgen, maar haar luchtwegen zijn gesloten door mijn handen.
Met 1 hand om haar nek til ik haar op en hou haar omhoog.
Ik richt me tot de roedel terwijl ik tegen ze zeg; 'Dit gebeurt er als je iets doet wat me niet aanstaat!'
Ik geef nog iets meer druk op de keel van het meisje en haar ogen rollen hun kassen in en haar hele lichaam verslapt.
Morsdood...
JE LEEST
Wolfs 1&2 Voltooid✔
WerewolfLena loopt naar huis en word door een hand meegenomen. Ze word het bos in getrokken en ze komen een grote wolf tegen. Ze is bang voor hem, maar hij doet haar niets. Hij komt naast haar liggen en haar bange gevoel is gelijk weg. Voorzichtig streelt z...