Pov Finn
Ik en Zayn hebben een plan bedacht hoe we de Duivel moeten doden.We zijn ongezien weg geglipt van het strijdveld en we zijn nu op weg naar Engeland.
Er is een oude legende dat het Engelse koningshuis zo slecht is dat ze de perfecte mate' s voor de Duivel's zijn.
De Duivel is nu een vrouw dus zal de prins haar Mate zijn, naar hem zijn we dus opzoek.
Ik en Zayn veranderen beide in een wolf en rennen door de bossen heen tot dat we bij de zee uitkomen.
Als het donker begint te worden besluiten we te gaan rusten, en morgen de rest van de tocht af te leggen.
We vinden een geschikte grot en we gaan daar naar binnen.
Ik ga liggen en merk hoe uitgeput ik eigenlijk ben.
Ik sluit mijn ogen en val bijna gelijk in slaap..
Het geluid van fluitende vogels en de zonneschijn wekt me uit mijn slaap.
Ik geeuw en rek mijn lichaam uit, dat vol zit met spierpijn van gisteren.
Ik zie Zayn nergens en ik loop de grot uit.
Hij komt aan rennen met een hert op zijn rug (Als wolf net als ik).'Is dat ontbijt?' Vraag in hem via de mindlink.
Hij knikt als antwoord en legt het dier op de grond neer.We eten het rauwe vlees op en laten het karkas liggen.
We rennen weer verder naar de kust.
Na een halve dag rennen dringt een zoute zeelucht mijn neusgaten binnen, wat betekent dat we bijna bij de zee zijn aangekomen.
Ik geef nog iets meer gas en ren sneller naar de zee toe, zodat ik er zeker van ben dat het echt is.
Zayn volgt mijn voorbeeld en we komen binnen een kwartier aan bij de zee.
Hoge golven komen vanuit de zee en klotsen op de stenen rotsen.
Ik ren een heuvel op en laat de zoute wind door mijn vacht waaien.
'Waar moeten we heen?' Vraag ik aan Zayn.
'' We zullen per boot naar Engeland moeten varen!" Zegt hij als antwoord, ik knik."Een oude vriend van mij bouwt boten, misschien heeft hij er nog wel een die we kunnen lenen?" Stelt hij voor.
Ik knik als goed keuring en hij begint te rennen.
Ik ren achter hem aan een stuk landinwaarts, en uiteindelijk richting het westen.Na een half uur rennen, komen we tot stilstand voor een houten hutje, het ziet er niet heel ruim uit.
Ik en Zayn zijn beide nog in wolf vorm, dus ik hoop maar dat de vriend van Zayn een wolf is.
Zayn veranderd terug in een mens en ik volg zijn voorbeeld, het is dus waarschijnlijk een mens.
Ik ben een Alpha en Zayn is praktisch een god, dus hebben we allebij gewoon kleding aan.
Zayn klopt op de deur die niet veel later word geopend door een oudere man.
"Hallo jongen! Waarmee kan ik je helpen?" Vraagt de man vriendelijk aan Zayn.
"Ik en mijn vriend Finn moeten naar Engeland, alleen we hebben geen boot." Legt Zayn uit aan de man.
De man knikt en gaat aan de kant zodat we naar binnen kunnen.
"Jullie kunnen in mijn garage wel een boot uitkiezen, maar ik wil hem wel binnen een week terug!" Vertelt de man ons.
We knikken en lopen het huis binenn.
Het is ouderwets ingericht, maar het heeft een leuke uitstraling.We lopen bijna het hele huis door voordat we bij een deur aan komen.
Zayn opent hem en we stallen erdoor heen.
We komen in een reusachtige ruimte terecht.We staan op een soort overdekt strand die al snel over gaat in water, waar allerlei boten op drijven.
'Wat is dit?' Vraag ik verbaasd.
Wijzend naar de ruimte om ons heen."Teo heeft een stuk zee afgescheden en heeft er een dak over heen gemaakt. Later heeft hij doeken van het planfond tot aan het water gehangen wat dient als een muur." Legt Zayn uit.
Ik kijk nog steeds verwonderd om me heen, ik heb nooit geweten dat je gewoon een stuk zee kan claimen.
Zayn loopt richting het water en ik loop achter hem aan.
Ik zie dat er een houten brug loopt vanaf het strand, tot aan het achterste doek.
Alle boten zijn met touwen vastgemaakt aan de brug.
Zayn stopt voor een kleine speedboot en kijkt me vragend aan.
"Als we deze nemen zijn we snel in Engeland en weer terug!" Legt hij aan me uit.
' Is goed!' Antwoord ik en we stappen in.
Teo die achter ons aan liep maakt het touw los van de brug en gooit het naar me.
Ik vang het en leg het neer in de boot, terwijl Zayn de motor van de boot start en gas heeft.
Hij heeft dit duidelijk eerder gedaan!
Na een stukje varen komen we aan bij een van de wanden, gemaakt van doeken.
Er zit een kleine spleet tussen 2 doeken waar we doorheen varen, en zo komen we uit op open zee.
Op naar Engeland!
JE LEEST
Wolfs 1&2 Voltooid✔
Manusia SerigalaLena loopt naar huis en word door een hand meegenomen. Ze word het bos in getrokken en ze komen een grote wolf tegen. Ze is bang voor hem, maar hij doet haar niets. Hij komt naast haar liggen en haar bange gevoel is gelijk weg. Voorzichtig streelt z...