6~

99 11 0
                                    

Η ώρα είναι 5:30 σε 10 λεπτά θα πάω στο πάρκο για να συναντηθώ με τον Ντερεκ..αχχ έλεγα και εγώ δεν θα μου μιλήσει αλλά έχω μια απορία: Ποιοι στο καλό ήταν αυτοί οι τύποι από την παρέα του;???!!!
Τεσπα... Δεν με νοιάζει μπορεί να μην με κάνει παρέα αν δεν θέλει...
Και εσείς τώρα θα μου πείτε που είναι η παρέα μου ...Λοιπόν έφυγαν όλοι και Όταν λέω Όλοι το εννοώ αλλά δεν έφυγαν ο Σκοτ,ο Ντρακο,ο Θιο και ο Τζεικ. Ο Τσάρλι Έχει πάει σε ένα σεμινάριο κοντά στην Αριζόνα και θα γυρίσει σε 1 μήνα...Τα αγόρια εκτός τον Τζεικ είναι στο σαλόνι και βλέπουν τηλεόραση...Ο Τζεικ είναι σε μια δουλειά από ότι μου είπε...Εγώ αντίθετος είμαι στον πάνω όροφο και διαβάζω Μαθηματικά για αύριο.Το κινητό μου έκανε τον ήχο όταν σου έρχεται μήνυμα . Το άνοιξα και το μήνυμα ήταν από τον Ιθαν.
Από: μπρουλη
Γεια sis Μόλις φτάσαμε σπίτι με τα παιδιά. Ο Ντρακο τι κάνει;;

Προς: μπρουλη
Α τι ωραία χαιρετίσματα στην Ρενέ
Καλά είναι. Βλέπει TV κάτω

Από: μπρουλη
Καλά οκ sis τα λέμε Έχω προπόνηση στις 6 για τον αγώνα που θα γίνει στο Φορκς σε μια εβδομάδα.θα είναι εκεί...Λοιπόν τα λέμε πάω για την προπόνηση λακρος... Φιλάκια

Προς: μπρουλη
Οκ μπρουλη μου τα λέμε σε μια εβδομάδα στο γήπεδο του σχολείου!

Αφού του το έστειλα τελείωσα τα Μαθηματικά και πήγα να ετοιμαστώ για την βόλτα με τον Ντερεκ..

[...]

Έφτασα στο πάρκο και είδα τον Ντερεκ με την καινούρια του παρέα να κάθονται σε ένα παγκάκι...Όταν με πήρε χαμπάρι ο Ντερεκ πως τους κοιτούσα σηκώθηκε και ήρθε Προς τα εμένα με έναν από την παρέα του.
Ντ:" γεια σου Μπελα τι κάνεις; καιρό έχω να σε δω"
Μ:" Καλά είμαι και εγώ έχω να σε δω σχεδόν ένα αιώνα που χάθηκες;"
Ντ:"πριν λίγες ημέρες ήρθα και εγώ" είπε και με κοίταξε στα μάτια " λοιπόν Μπελα από εδώ ο Σταιλς. Σταιλς από εδώ η Μπελα η φίλη που σου έλεγα"
Στ:" χαίρομαι που σε γνωρίζω Μπελα"
Μ:" και εγώ Σταιλς"είπα και δώσαμε τα χέρια.
Στ:" εσύ πρέπει να είσαι η αδερφή του Σκοτ και η ετεροθαλή αδερφή του Ντρακο και του Ιθαν και η κολλητή του Τζέικομπ σωστά;"
Μ:" Ναι "
Στ:" εγώ είμαι ο ξάδερφος του Τζεικ. Μετακόμισα εδώ πρόσφατα" μου είπε και μου χάρισε ένα από τα ωραιότερα χαμογελά.
Μ:" λοιπόν Ντερεκ τι νέα" είπα και έκατσα στο παγκάκι με τον Ντερεκ και τον Σταιλς
Ντ:" τπτ. Σταιλς μπορείς να πάρεις τα παιδιά και να πάτε στο σπίτι του Τζάκσον;"
Στ:" Ναι ρε έγινε.. Λοιπόν χάρηκα για την γνωριμία Μπελα..Α και ο Τζεικ έλειπε σήμερα γτ πήγε να κουρεφτει.. επιτέλους" είπε και έφυγε..
Κάτσε κάτσε..άκουσα καλά ο Τζεικ πήγε και κουρεφτικε;;; ουαου θέλω να δω πως είναι
Ντ:"λοιπόν επειδή σε ξέρω Καλά πες μου τι σε απασχολεί και είσαι έτσι" αναστέναξε.
Μ:"Καλά θα σου πω αλλά Μην το πεις σε κανένα" είπα και έγνεψε θετικά "ωραία λοιπόν άκου..." και του εξήγησα γτ Είμαι έτσι. Όση ώρα του εξηγούσα δεν με διέκοψε καθόλου.
Μ:" λοιπόν τι πιστεύεις πως μπορεί να ήταν αυτό που είδα" είπα καθώς σηκωθηκαμε για να φύγουμε
Ντ:" Δεν ξέρω αλλά εγώ θα σε βοηθήσω αλλά όπως σου υποσχέθηκα δεν θα το πω σε κανένα" μου είπε και με πήρε αγκαλιά...
Μ:" ωραία...Αύριο τι έχεις;"
Ντ:" Έχω 4ώρες μάθημα"
Μ:" και εγώ έχω 4ώρες μάθημα! Είσαι να πάμε για καφέ με την παρέα σου και να έρθει και η δικιά μου..βασικά όσοι έχουν μείνει;;" λέω και εκείνος το σκέφτεται
Ντ:" Ναι αμέ όπως κάναμε και παλιά" μου είπε και με άφησε να μπω στο σπίτι.. Μ:" ωραία αύριο στην κεντρική πύλη του σχολείου στο σχολασμα εκεί θα είμαστε οκ;"
Ντ:"οκ τα λέμε εκεί " λέει και φεύγει.

[...]

Κατά τις 9 το βράδυ τα αγόρια έφυγαν εκτός από τον Σκοτ και τον Ντρακο. Θα βλέπαμε ταινία και ύστερα θα πηγαίναμε για ύπνο...
Μόλις ξεκίνησε η ταινία Κατά τις 9:10 ο Σκοτ κοιμήθηκε... Και έτσι έμεινα εγώ με τον Ντρακο να βλέπουμε την ταινία. Ο τίτλος της ήταν "Don't come back I am dangerous"ήταν με υπερφυσικά πλάσματα... Μόλις τελείωσε η ταινία ξύπνησα τον Σκοτ για να πάμε πάνω...
Μ:" παιδιά κανόνισα να πάμε για καφέ με τον Ντερεκ και την παρέα του .. θα είναι και ο Θιο και ο Τζεικ μαζί μας " τους είπα και αυτοί μου είπαν Σ+Ν:" οκ να πάμε να γνωρίσουμε και τα παιδιά" είπαν και έκλεισα το φως.
Έπεσα σε ένα ήρεμο ύπνο..

Το επόμενο πρωί

Ξύπνησα αρκετά νωρίς κατά τις 7:20. Σηκώθηκα και πήγα να ετοιμαστώ για το σχολείο... τα αγόρια ακόμα κοιμόντουσαν μου είχαν πει πως θα ξυπνήσουν Κατά τις 8 παρά..Και έτσι έγινε σηκώθηκαν ακριβός 8 παρά.. ετοιμάστηκαν και φύγαμε Κατά τις 7:50 από το σπίτι...Όταν φτάσαμε είδα τον Τζέικ να μιλάει με ένα αγόρι...πλησίασα και κατάλαβα πως μιλούσε με τον Σταιλς.
Στ:" Ναι ρε και θα πάμε στη καφετέρια..με- οπ Καλημέρα Μπελα τι κάνεις;" μου είπε Μόλις με είδε
Μ:" Καλημέρα καλά είμαι λοιπόν όπως είπαμε έτσι; στην καφετέρια... εμμ Τζεικ με γες το κούρεμα επιτέλους κουρεφτικες" είπα και μου έγνεψε θετικά με αν γελακι να του ξεφεύγει...όμως αυτή η ωραία στιγμή έπρεπε να χαλάσει από το κουδούνι για να μπούμε μέσα στις τάξεις.. Πρώτη ώρα είχα Μαθηματικά, δεύτερη Μουσική,τρίτη είχα Βιολογία και τελευταία ώρα είχα Χορό...

Λοιπόν παιδιά στο επόμενο κεφάλαιο μάλλον θα είναι από την οπτική του Ντερεκ ή κάποιου άλλου.Για πείτε μου ποιόν θα θέλατε να είναι αυτή την φορά;


Δίδυμο ΦεγγάριWhere stories live. Discover now