Σκοτ P.O.V
Η Μπελα είναι πάνω εδώ και αρκετή ώρα... Είναι στο μπάνιο. Δεν ξέρω τι κάνει αλλά δεν θα το κάνουμε θέμα Μετά... Δεν πρέπει να μείνει άλλο εδώ ... νομίζω πως αρχίζει να υποψιάζεται κάτι. Θα είναι καλύτερα στο σπίτι με την Ρενέ. Εξάλλου ο Τσάρλι θα λείπει για αρκετό καιρό. Κοντά στους 5 μήνες...
Σ:" παιδιά πιστεύω πως αρχίζει να μας υποψιάζεται"
Ντ:" και τι θες να κάνουμε για αυτό;"
Λ:"τι θα γίνει άμα μας καταλάβει;"
Σ:"Δεν θα μας καταλάβει γτ θα της κλείσω εισιτήριο για να φύγει-"
Ντρ:" και που θα πάει;" με διέκοψε ο Ντρακο.
Σ:"θα πάει στη Ρενέ" λέω και με κοιτάνε με ανοικτό το στόμα "Δεν μπορώ να την στείλω στην Αριζόνα.. Έχει περισσότερες αιμορουφικτρες εκεί από ότι εδώ".
Τους βλέπω να το σκέφτονται λίγο.
Τζ:"πολύ καλά.. όμως θα πάει κάποιος μαζί της. Θα κλείσω εγώ τα εισιτήρια".
Σ+Ι+Θ+Ντ+Ντρ+Αιζ+Λ:" τον Σταιλς" λέμε όλοι μαζί και μας κοιτάει και γελάει αχνά..
Τζ:"ωραία πάω να τον ενημερώσω ότι φεύγει με την Μπελα σε 5 μέρες" λέει και φεύγει...Μετά από ένα τέταρτο βγαίνει η Μπελα από το μπάνιο...Μπελα P.O.V
Βγήκα από το μπάνιο και πήγα στο δωμάτιο μου για να αλλάξω..Μόλις άλλαξα μπήκε μέσα ο Σκοτ..
Σ:"Γεια σου μικρή.Πώς είσαι;"
Μ:"Καλά...πήγα να κάνω ένα κρύο ντουζ για να συνέλθω"
Σ:"ωραία.. Έχω να σου πω κάτι...θα πας στη Ρενέ στη Κρήτη για διακοπές γτ ο Τσάρλι θα λείπει 5 μήνες... Αλλά θα έρθει και κάποιος μαζί σου."
Μ:"Αλήθεια;;;; τέλεια! Ήθελα να πάω αλλά δεν έβρισκα εισιτήριο ...με ποιον θα πάω ;"
Σ:"θα πας με τον Σταιλς" τι;;;;;; με ποιον;;;;;...Όχι όχι....Δεν θα πάω πουθενά με αυτόν..βασικά διάβασα για αυτά τα περίεργα μάτια και όλες οι σελίδες έλεγαν για τους λυκαθρωπους... Αλλά γιατί να είναι... και άμα είναι καμιά κακόγουστη φάρσα των αδερφών μου;;;
Μ:"οκ...Πότε φεύγουμε;"είπα
Σ:"σε 5 μέρες"
Μ:"οκ"
Σ:"πάω ..να σε αφήσω και να χαλαρώσεις λίγο" είπε καθώς έφευγε...Μόλις βγήκε έπεσα στο κρεβάτι για να κοιμηθώ λίγο...
Οχχχχχ θεέ μου γτ σε εμένα;;;;Τανταντανννν λοιπόν να και το 8 κεφάλαιο ..... Αυτά τα λέμε
YOU ARE READING
Δίδυμο Φεγγάρι
WerewolfΜε λένε Μπέλα.. Μπέλα Μακκολ. Είμαι η αδερφή του Σκοτ. Του Άλφα. Δύο βρικολακων και δύο τραγουδιστών. Η μητέρα μου η Ρενε χώρισε με τον πατέρα μου και έκανε πολλές σχέσεις με αποτέλεσμα τα δύο βαμπίρ να καταλήξουν αδέρφια μου. Ο πατέρας μου ήταν λυκ...