35~

65 3 0
                                    


Μπελα P.O.V

Αφού κτύπησε το κουδούνι για σχολασμα πήγα με την Μαρίνα για να παμε στην πίσω αυλή του σχολείου και αφού άνοιξα την πυλη περάσαμε μέσα και φτάσαμε στο σπίτι μου.

Μαρ:" Λεγε τώρα πως στον Lucifer είσαι λύκος?! "
Μπ:"δεν ξέρω " Της απάντησα.
Μαρ:"μα πως γίνεται?! Αν ήσουν λυκάνθρωπος θα έλεγα ,οκαυ μπορεί να σε μετέτρεψε ο Σκοτ, αλλά ρε μαλάκα το να έχεις την μορφή ενός λύκου με ξεπερνάει " Λέει και ξαπλώνει στον καναπέ.

Μπ:"το ξερω... Αλλά το θέμα είναι πως έγινε αυτό.. " Της λέω και εκείνη αναστενάζει.
Μαρ:"άστο να το λύσουμε αυτό μια άλλη φορά... Τώρα τι θα κάνουμε σήμερα? " Αναρωτιέται.
Μπ:"εγώ λέω να πάμε να δουμε καμια ταινία και μετά βλέπουμε "
Μαρ:"καλή ιδέα " Συμφωνεί και αφού ετοιμαστούμε παίρνω το κλειδί και αφού περάσουμε φτάνουμε στο σινεμά.
Μαρ:" Τι ταινία θα δουμε? "Με ρωτάει κοιτώντας ένα φυλλάδιο με τις ταινίες που έπαιζε εκείνη την ώρα.
Μπ:" Χμμμ... Τι λες για το "SCREAM"? "
Μαρ:"μπααα ακουγεται βαρετή.. Τι λες για το "It's me, You and the killer"? "
Μπ:" ακούγεται ενδιαφέρουσα. Ας την δούμε " Της λέω και πάμε να πάρουμε εισητήρια.

Περνάνε λίγα λεπτά και έρχεται η σειρά μας για να πάρουμε τα εισητηρια.
Μπ:"Γεια σας. Δυο εισητήρια για το "It's me, You and the killer" παρακαλώ."
(Ταμειας) :"ορίστε " μου λέει και μου δίνει τα εισητήρια.

Αφού πάμε προς τις αίθουσες και βρουμε σε πια παίζει η ταινία που έχουμε επιλέξει μπαίνουμε μέσα και καθόμαστε στις θέσεις μας.
Η αίθουσα δεν είχε πολύ κόσμο. Σχεδόν όλοι ήταν συνομήλικοί μας.

Τα φώτα έκλεισαν και η ταινία άρχισε.

[...]

Δυο ώρες μετά η ταινία τελείωσε με μόνους θεατές της από τα 15 πρώτα λεπτά εμένα, την Μαρίνα και δυο άλλα παιδιά. Οι υπόλοιποι είχαν φυγει γιατί φοβήθηκαν με τις σκηνές που έδειχνε.

Μαρ:"ήταν ωραία αυτή η ταινία. Για να την παρακολουθήσεις πρέπει να έχεις γερό στομάχι " λέει και γελάει που έβλεπε κάποια παιδιά από την αίθουσα που ήταν πριν λίγο, τώρα να είναι πάνω από έναν κάδο και να τα βγάζουν.
Μπ:"ναι όντως " Συμφωνώ μαζί της και προχωράμε μέχρι ένα στενό για να μην μας δει κανείς να περνούμε την πύλη.

Οταν φτασαμε εξω απο το σπίτι της την χαιρέτησα και έφυγα για το δικο μου.

Εφτασα και εγω στο σπίτι και αφού μπήκα μεσα έτρεξα με υπερφυσική ταχύτητα στο δωμάτιο μου για να αλλάξω και να κοιμηθώ.

[...]

6:45π.μ

Γαμω το ξυπνητήρι μου μεσα.
Αφου ακολούθησε  η πρωινή  ρουτίνα που περιέχει: σπάσιμο ξυπνητιριου και ετοιμασία για το σχολειο εφυγα με το αμαξι για να πάρω την Μαρίνα για να παμε παρέα στο Λύκειο.

Μαρ:" καλημερα!! " άρχισε να λέει απο την στιγμή που βγήκε απο το σπίτι της μέχρι και που έκατσε στην θέση του συνοδηγού.
Την καλημερησα και εγώ και έβαλα μπρός το αμάξι.

Μετά απο 3 λεπτά είχαμε φτάσει έξω ακριβός από την κεντρική πόρτα. Τα παιδιά που ηταν έξω ακόμα κοιτούσαν το αμάξι λες και ηταν το όνειρό τους να το εχουν. Η Μαρίνα κατέβηκε και όλα τα παιδιά έμειναν άφωνοι και τα περισσότερα άρχισαν να κάνουν ερωτήσεις.
Εγώ απο της άλλη πήγα να παρκάρω σε τέτοιο σημείο όπου κανένας δεν θα το έβλεπε. Μην μου το πάρουν κιόλας.
Αφού πήγα και εγω εκεί που ειχα αφησει την Μαρίνα παρατήρησα πως την είχαν περικυκλώσει παιδιά περισσότερα από ότι ηταν πριν.
Ετρεξα να την βοηθήσω με αποτέλεσμα να βρεθώ δίπλα της χωρίς όμως κάποιο τροπο να φυγουμε.

Για καλη μας τύχη χτύπησε το κουδούνι για μέσα και τα παιδιά έφυγαν.
Αφού μπορέσαμε  να φύγουμε από εκει τρέξαμε κυριολεκτικά μεχρι την ταξη.

Για κάποιο λόγο ο καθηγητής που είχαμε μάθημα έλειπε οπότε ξανά βγήκαμε έξω.
Μαρ: " σε παρακαλώ μην με ξανά αφήσεις μόνη " είπε και κατάλαβα πως αναφερόταν στα προηγούμενα γεγονότα.
Μπ:" εντάξει καλε " είπα και γέλασα με την φάτσα που ειχε σχηματιστεί στο πρόσωπό της. Ηταν σαν ενα κουταβάκι.

Αφου χτύπησε για διάλυμα παραμείναμε έξω σε ενα παγκάκι και παρακολουθούσαμε τα παιδιά απο τις άλλες τάξεις να βγαίνουν έξω, άλλα να πηγαίνουν στο κυλικείο και άλλα να κάνουν βόλτες πέρα δώθε.

Οταν χτύπησε το κουδούνι για μάθημα τα παιδιά άρχισαν να μπαίνουν στις τάξεις τους όπως και εμεις.
Οι υπόλοιπες ώρες πέρασαν γρήγορα με εμενα και την Μαρίνα να γελάμε  με τις ξυνές του σχολείου που την έπεφταν σε καθε όμορφο αγορι που έβλεπαν και έτρωγαν άκυρο.

Αφου σχολασαμε της είπα να περιμένει για να πάω να πάρω το αυτοκίνητο.

Εκατσα στην θέση του οδηγού και έβαλα μπρός. Τα παιδιά που ηταν έξω έμειναν για δεύτερη φορά μεσα στην μερα με το στόμα ανοικτό. Η Μαρίνα μόλις ειδε ότι είμουν ακριβός από εξω έτρεξε προς το αμάξι και μπήκε μεσα στην θέση του συνοδηγού.
Λίγο πριν βάλω ξανα μπρος ακούω την μια απο τις πίσω πόρτες να ανοιγει . Γυρνάω απότομα έτοιμη να αρχίσω να φωνάζω αλλά τελικά με διέκοψε το βλέμα του Δημήτρη.

Μας χαιρέτησε και τις δυο και μετα έβαλα μπρός.
Τους πήγα σπίτι τους και μετά πηγατστο δικο μου.
Η ώρα είχε παει 15:20. Εφτιαξα κάτι να φαω και μετά διάβασα.

Κατα τις 7 το απογευμα τελείωσα. Εφτιαξα την τσάντα μου και διάλεξα τι θα φορέσω αύριο.
Υστερα μπήκα για ενα μπάνιο και έβαλα τις πιτζάμες μου.
Ξάπλωσα και έκλεισα τα μάτια μου.
Μετά μονάχα ηρεμία και σκοτάδι.

Δίδυμο ΦεγγάριWhere stories live. Discover now