Μπελα P.O.VΠοοοοοοο ρε φίλε σκάσε επιτέλους.
Έκλεισα το καινούριο μου ξυπνητήρι και σηκώθηκα από αυτά τα μαλακά παπλώματα και το ζεστό κρεβάτι.
Ντύθηκα και κατέβηκα για να φάω κάτι μιας που είχα λίγο χρόνο ακόμα.
Έφτιαξα μερεντοψωμο. Μμμμμ νοστιμιές.
Μετά άνοιξα την πόρτα του σπιτιού μου και άρχισα να περπατάω προς το σχολείο. Ναι καλά ακούσατε. Δεν ήθελα σήμερα να πάρω την πύλη οπότε είπα να πάω με τα πόδια.
Έφτασα έξω από την πόρτα του σχολείου και μπήκα μέσα. Πήγα στην τάξη μου και άφησα την τσάντα μου και ξανά βγήκα έξω.
Πήγα σε ένα παγκάκι και έκατσα. Έβγαλα το κινητό μου και τα ακουστικά από την τσέπη της ζακέτας μου. Διάλεξα ένα τραγούδι και άρχισα να το μουρμουρηζω.
Κάποια στιγμή άκουσα το κουδούνι και έτσι πήγα στην τάξη.
Αφού φύλαξα το κινητό και τς ακουστικά μέσα στην τσάντα μου έβγαλα πάνω το μάθημα που είχαμε τώρα. Είδα να μπαίνουν μέσα τα παιδιά και κατάφερα να διακρίνω τον Σταιλς και τον Ντερεκ ανάμεσα τους.
Ο Σταιλς ήρθε και έκατσε δίπλα μου και ο Ντερεκ μπροστά μου.
Στ:"Καλημέρα"
Μ:"Καλημέρα" είπα και γύρισα μπροστά μου γτ το μάθημα ξεκίνησε.
Στα μισά του μαθήματος ο Σταιλς σαν καλό παιδί που είναι...μου έπιασε το χέρι.
Μόνο όταν τελείωσε η ώρα μου άφησε το χέρι. Δεν μου άρεσε που το άφησε.
Τα αγόρια ήταν μπροστά μου και μιλούσαν για τον αγώνα που θα γίνει στο λακρος. Οπότε βρήκα ευκαιρία και την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια για το ντουλαπάκι μου.
Το άνοιξα και πήρα το επόμενο μάθημα. Θα γράφαμε τεστ και ήθελα να τα πάω καλά.
Το έκλεισα και πήγα έξω.
Είδα τον Ντερεκ να κάθεται σε ένα παγκάκι και να διαβάζει το ίδιο μάθημα με εμένα.
Πήγα και έκατσα δίπλα του.
Μ:"γράφουμε τεστ"
Ντ:"το ξέρω. Δεν είναι και τόσο δύσκολα"
Ντ:"χευ για στακα μια στιγμή. Εσύ δεν ήσουν μαζί με εμένα και τον Σταιλς πριν. Που πηγες;"
Μ:"αα Ναι εεε είχα πάει στο ντουλαπάκι μου για να πάρω ένα βιβλίο"
Ντ:" Ναι οκ κάτσε να πάρω τηλ τον Σταιλς γτ στο τέλος θα πάθει τπτ" δίδονται Αφού ενημέρωσε τον Σταιλς ότι με βρήκε το έκλεισε.
Ντ:"θα έρθει τώρα" είπε και είδα τον Σταιλς να έρχεται.
Στ:"μα καλά που είχες πάει ;"
Μ:"εγώ... είχα πάει στο ντουλαπάκι μου. Δεν μπορέσατε να με εντοπίσετε;"
Ντ:"Εγώ μπόρεσα"
Στ:" και εγώ"
Μ:" τότε γτ δεν ήρθατε να με βρήται;"
Ντ:"Εγώ βγήκα έξω και ο Σταιλς πήγε στην βιβλιοθήκη"
Μ:"οκ..." Τέλεια χτύπησε το κουδούνι.
Στ:"θα τα πούμε εγώ έχω Χημεία και επειδή λείπει η στρίγγλα Έχω κενώ"
Ντ:"οκ τα λέμε μετά" είπε και αρχίσαμε να προχωράμε προς την αίθουσα χορού.
Μπήκαμε μέσα και καθίσαμε στις θέσεις μας. Η κυρία Μόλις μπήκαν μέσα όλα τα παιδιά μας είπε πως δεν θα γράψουμε τεστ αλλά θα μας βάλει να χορέψουμε. Θα διαλέξουμε εμείς τα τραγούδια αλλά αρκεί να τα ξέρουμε από έξω γτ θα μας βάλει να τα τραγουδήσουμε.
Μετά από κάποια παιδιά ήμουν εγώ.
Με ρώτησε η κυρία ποιο τραγούδι θέλω να βάλει και της είπα το dark paradise (αυτό από πάνω). Ξεκίνησα να χορεύω και να τραγουδάω το τραγούδι. Μόλις τελείωσε το τραγούδι η κυρία είχε μείνει άναυδη με την φωνή μου όπως και όλη η τάξη.
Αφού μου είπαν συγχαρητήρια έκατσα στην θέση μου.
Μόλις τελείωσαν και τα υπόλοιπα παιδιά έβγαλαν νικητή και φυσικά ήμουν εγώ. Χτυπησε το κουδούνι και βγήκαμε έξω. Χαιρέτησα την μπαμια και πήγα στην αίθουσα των μαθηματικών γτ είχε Χημεία και η κυρία λείπει. Μπήκα μέσα και είδα τον Σταιλς να υπογραμμίζει κάτι.
Μ:"μπου!" Είπα και εκείνος αναπηδισε από την θέση .
Στ"Μπελα. Έχεις κι εσυ μαθηματικά τέλεια"είπε και κάθησα δίπλα του.
Ξεκίνησε το μάθημα και μέχρι να τελειώσει παρακολουθούσα τον πίνακα.
YOU ARE READING
Δίδυμο Φεγγάρι
WerewolfΜε λένε Μπέλα.. Μπέλα Μακκολ. Είμαι η αδερφή του Σκοτ. Του Άλφα. Δύο βρικολακων και δύο τραγουδιστών. Η μητέρα μου η Ρενε χώρισε με τον πατέρα μου και έκανε πολλές σχέσεις με αποτέλεσμα τα δύο βαμπίρ να καταλήξουν αδέρφια μου. Ο πατέρας μου ήταν λυκ...