Το επόμενο πρωί
Σταιλς P.O.V
Σήμερα σηκώθηκα αρκετά νωρίς. Αφού ντύθηκα αθόρυβα για να μην με ακούσει η Μπελα πήγα να ξυπνήσω τον Ντερεκ. Μπήκα μέσα στο δωμάτιο και ήταν ξύπνιος. Κοιτούσε κάτι στο κινητό του.
Στ:"ρε σήκω ή ώρα είναι 7:10"
Ντ:"Ε και; Δεν βιαζόμαστε κιόλας"
Στ:"Ναι σήκω πάω να ξυπνήσω την Μπελα" είπα και βγήκα από το δωμάτιο. Πήγα στο δικό μου και προσπάθησα να ξυπνήσω την Μπελα.
Στ:"Μπελα ξύπνα."
Μ:"μμμ"
Στ:"έλα Μπελα μου σήκω"
Μ:"χμμμ"
Στ:"Σε παρακαλώ"
Μ:"μμμ...Όχι" είπε και γύρισε πλευρό. Τότε μπήκε μέσα ο Ντερεκ γτ αργούμε.
Ντ:" γτ δεν είναι έτοιμη;"
Στ:"Δεν λέει να σηκωθεί. Την έχει πλακώσει το πάπλωμα"
Ντ:"χμμ Έχω μια ιδέα" είπε και πήγε δίπλα από την κοιμισμένη Μπελα. Έσκυψε και της είπε κάτι στο αυτί. Δεν μπόρεσα να καταλάβω τι είπε. Μόλις τελείωσε αυτό που της είπε ξανά σηκώθηκε και την είδα να σηκώνεται και εκείνη με ένα χαμόγελο ως τα αυτιά.
Στ:"οκ πως το έκανες αυτό. Μάθε μου και εμένα"
Ντ:"χρόνια εξάσκηση" είπε και χαμογέλασε. Του ανταπέδωσα το χαμόγελο και κοίταξα την Μπελα που μας κοιτούσε με σταυρωμένα χέρια.
Στ:"τι?"
Μ:"Θέλω να ντυθώ άντε βγήτε έξω" είπε και άρχισε να με σπρώχνει προς την πόρτα. Δεν μπόρεσα να σταματήσω. Έτσι με πέταξε έξω. Μετά από λίγο έβγαλε και τον Ντερεκ.
Μετά από 3 λεπτά βγήκε και η ίδια ντυμένη.
Μ:"πάμε ;"
Ντ:"Ναι κάτσε να δω τι ώρα είναι" είπε και κοίταξε το κινητό του. "Φεύγουμε για να φτάσουμε εγκαίρως"
Μ:"τι ώρα είναι;"
Ντ:"είναι 8 παρά 20"
Μ:"αντ πάμε" είπε και άρχισε να μας τραβάει μέχρι έναν άδειο τοίχο. Έβαλε τα κλειδιά και άνοιξε την πύλη. Περάσαμε και φτάσαμε έξω από τις τουαλέτες του σχολείου.
Στ:"ουαου γτ δεν ερχόμασταν κατευθείαν εδώ πάρα μόνο περπατούσαμε από το γηπεδάκι μέχρι να μπούμε μέσα;"
Μ:"γτ Δεν θα προλαβέναμε" είπε και χτύπησε το κουδούνι." Βλέπεις;"
Στ:"οκ πάμε τώρα μέσα Έχουμε 4ώρες μάθημα και μετά σπίτι"
Ντ:"Ναι άντε πάμε να τελειώνουμε" είπε και μας κούνησε θετικά το κεφάλι.
Μ:"άντε Πάμε όμως γτ θα φάμε απουσία" είπε και άρχισε να προχωράει προς την τάξη. Την ακολουθήσαμε και μπήκαμε μέσα. Είδα πλάι αυτό το αγόρι που ήθελε να της μιλήσει εχθές. Η Μπελα δεν του έδωσε καμία σημασία. Ούτε που τον κοίταξε. Απλός προχώρησε μέχρι το θρανίο της και έκατσε στην θέση της περιμένοντας να πάει κάποιος από τους δύο μας να κάτσει μαζί της γτ από ότι φάνηκε Δεν ήθελε να κάτσει το άλλο αγόρι μαζί της.
Ντ:"πάω εγώ" είπε και πήγε και έκατσε δίπλα της. Μπήκε και ο καθηγητής και ξεκίνησε το μάθημα.
ΤΟ ΚΟΛΑΣΤΉΡΙ ΞΕΚΙΝΆΕΙ!!
YOU ARE READING
Δίδυμο Φεγγάρι
WerewolfΜε λένε Μπέλα.. Μπέλα Μακκολ. Είμαι η αδερφή του Σκοτ. Του Άλφα. Δύο βρικολακων και δύο τραγουδιστών. Η μητέρα μου η Ρενε χώρισε με τον πατέρα μου και έκανε πολλές σχέσεις με αποτέλεσμα τα δύο βαμπίρ να καταλήξουν αδέρφια μου. Ο πατέρας μου ήταν λυκ...