Μπελα P.O.VΓκρρρρρ δεν θέλω να σηκωθώ.
Σηκώθηκα και πήγα να ετοιμαστώ.
Άνοιξα την πύλη και βρέθηκα έξω από την τάξη μου.
Μπήκα μέσα και άφησα την τσάντα μου.
Άνοιξα το κινητό μου και έβαλα τα ακουστικά μου για να ακούσω κανένα τραγούδι.
Πφφφφ βαριέμαι.....
Έκλεισα το κινητό και κοίταξα προς την πόρτα που έμπαιναν παιδιά.
Μετά από λίγα άτομα που μπήκαν μέσα είδα και τον Ντερεκ να μπαίνει μαζί με τον Σταιλς.
Τους χαιρέτησα και ο Κάθε ένας τους έκατσε στην θέση τους.
Ο Ντερεκ έκατσε μπροστά μου και ο Σταιλς δίπλα μου.
Μέσα μπήκε ο καθηγητής της Χημείας.
Το μάθημα ξεκίνησε..
Μετά από λίγο νιώθω ένα χέρι να κρατάει το δικό μου κάτω από το θρανίο. Κοίταξα διακριτικά και είδα τον Σταιλς να έχει πάρει στην χούφτα του το δικό μου χέρι.
Χαμογέλασα και το έσφιξα.
Τον είδα να χαμογελάει...
Μετά συνέχισα να παρακολουθώ το μάθημα....
Όταν χτύπησε το κουδούνι για έξω έπρεπε να αφήσουμε τα χέρια...
Δεν μου άρεσε...
Όταν βγήκαμε έξω και κάτσαμε σε ένα παγκάκι έκανα μια γκριμάτσα.
Ο Σταιλς κατάλαβε πως δεν μου άρεσε που μου άφησε το χέρι.
Έκατσε δίπλα μου όταν ο Ντερεκ πήγε στο κυλικείο και μου ξανά έπιασε το χέρι.
Χαμογέλασα και χαμογέλασε και εκείνος....
Νομίζω πως είμαι ερωτευμένη μαζί του... Ναι στα σίγουρα.
Στ:" τι σκέφτεσαι"
Μ:"εεε τι; Εγώ; τπτ" ομολόγησα και στα σίγουρα τα μάγουλα μου θα είχαν γίνει λίγο κόκκινα.
Στ:"χαχα.. οκ.. θα ξανά πας στην Κρήτη το ΣΚ?"
Μ:"μπορεί.... αν πάω θες να έρθεις;"
Στ:"Ναι αμέ"
Μ:"οκ" είπα και είδα την μπαμια να έρχεται με ένα μπουκαλάκι νερό.
Μ:"ρε μπαμια τόση ώρα για αυτό;"
Ντ:"Όχι" είπε και έβγαλε από την τσέπη του ένα κουτάκι με τις αγαπημένες μου τσίχλες.
Μ:"ιιιιιι φέρε μου μια"
Ντ:"χαχα... Μόνο αν αφήσεις το χέρι του Σταιλς"
Στ:"γκουχου γκουχου... και άμα δεν θέλει ο Σταιλς;"
Ντ:"τότε δεν έχει τσίχλα."
Μ:"γκρρρρ... Δεν πειράζει έχω και εγώ τον τρόπο μου να πάρω μια" είπα και κοίταξα τον Ντερεκ με αυτό το δολοφονικό βλέμμα.
Ντ:"ιιιιιιιιιιιιι πάρε την τσίχλα και μην το κάνεις" είπε και μου έδωσε μια τσίχλα.
Μ:"γευυυυ... Ευχαριστώ" είπα σαν μικρό παιδί που του πήραν αυτό που ήθελε.
Στ:"εντάξει... χευ. Σήμερα έχει πανσέληνο"
Ντ:"οχχ Ναι ... Το ξέχασα τελείως. Δεν με επηρεάζει πάντος από Τώρα όπως άλλες φορές. Εσένα;"
Στ:"Ούτε εμένα..." Μετά από αυτά τα λόγια Δεν άκουγα τπτ άλλο. Μόνο έβλεπα. Έβλεπα τον Ντερεκ να είναι γωνατησμενος μπροστά μου και να μου μιλάει.
Σαν να με χτύπησε κεραυνός άρχισα πάλι να ακούω.
Μ:"εεε?"
Ντ:"τι έπαθες;;; χτύπησε το κουδούνι και ήμαστε από κάτω του. Δεν το άκουσες;"
Μ:"τι Αλήθεια; Όχι δεν άκουσα τπτ"
Στ:" τι έγινε;" ρώτησε Όταν ήρθε. Μάλλον είχε πάει στο κυλικείο γτ κρατούσε ένα μπουκαλάκι νερό.
Μ:"Δεν ξέρω" είπα και σηκώθηκα.
Αρχίσαμε να περπατάμε για την τάξη Όταν σινηδιτοποιησα πως όλη την μέρα ως τώρα δεν είχα δει τον Τομ.
Σταμάτησα απότομα να περπατάω και γύρισαν να με κοιτάξουν.
Μ:"κάτι Δεν πάει καλά... Είμαι σίγουρη ότι κάποιος λείπει σήμερα"
Στ:"Ναι ο κύριος των Μαθημάτων και ο κόουτς"
Μ:"Όχι... Δεν εννοώ από τους καθηγητές... Ένας μαθητής.."
Ντ:"Δεν ξέρω άλλα παιδιά από το Τμήμα μας... οπότε δεν ξέρω για άμα λείπει από κάποιο άλλο"
Μ:"Εγώ όμως το ξέρω... ααα.." είπα και είδα από πίσω τους τον Τομ να με χαιρετάει.
Ανοιγοκλεισα τα μάτια μου και ξανά κοίταξα προς τα εκεί. Δεν υπήρχε κανείς.
Μ:"δεν πάω καλά" ψιθύρισα στον εαυτό μου.
Ντ:" Μπελα με ακούς... Μπελα"
Μ:" Ε τι; Ναι σε ακούω" είπα και τον κοίταξα.
Στ:"πάμε μέσα" είπε και ξανά ξεκίνησαν να περπατάνε. Κοίταξα μια τελευταία φορά προς την κατεύθυνση που είδα τον Τομ και μετά έφυγα και πήγα δίπλα τους.
YOU ARE READING
Δίδυμο Φεγγάρι
WerewolfΜε λένε Μπέλα.. Μπέλα Μακκολ. Είμαι η αδερφή του Σκοτ. Του Άλφα. Δύο βρικολακων και δύο τραγουδιστών. Η μητέρα μου η Ρενε χώρισε με τον πατέρα μου και έκανε πολλές σχέσεις με αποτέλεσμα τα δύο βαμπίρ να καταλήξουν αδέρφια μου. Ο πατέρας μου ήταν λυκ...