26~

40 6 0
                                    


~ Λίγες βδομάδες μετά ~

Σταιλς P.O.V

Άλλη μια μέρα ξημερώνει. Χωρίς εκείνη. Χωρίς την παρέα της. Χωρίς τις γκρίνιες της. Χωρίς τα χαμόγελα της.

Έχω ξανά γυρίσει πάλι στην κανονική ρουτίνα. Πηγαίνω το πρωί στο ΚΟΛΑΣΤΉΡΙΟ μαζί με τον Σκοτ,τον Ντερεκ, τον Θιο και την Μαλια.
Ναι αποφάσισε να τελειώσει εδώ , οπότε... Ναι.

Όπως κάθε πρωί σηκώθηκα και ετοιμάστηκα. Σήμερα κλείνουμε 7 βδομάδες Χωρίς την Μπελα... μου λείπει αφάνταστα. Σε σχέση με τον Σκοτ που Ναι μεν του λείπει Αλλά δεν το δείχνει τόσο πολύ. Ο Άλεξ αποδείχτηκε πως είναι βρικόλακας. Άφησε τους άλλους βρικόλακες και ήρθε εδώ για μια νέα αρχή. Πλέων αποτελεί μέλος της παρέας-αγέλης.

Βγήκα έξω από το σπίτι και πήρα τον δρόμο προς το σχολείο.
Όταν έφτασα πήγα στο γνωστό παγκάκι και βρήκα τα παιδιά να μιλάνε για κάτι. Δεν άκουσα πολλά. Μόνο Ότι θα γίνει μια συναυλία αύριο στην διπλανή πόλη.
Στ:"Γεια παιδιά" τους χαιρέτησα.
Όλοι:" Γεια Σταιλς"
Μαλ:" χευ τα έμαθες; Αύριο θα γίνει μια συναυλία στην διπλανή πόλη."
Στ:"Αλήθεια?"
Αλ:"Ναι. Θες να πάμε όλοι μαζί?"
Σκ:"πες Ναι" με παρακάλεσε ο Σκοτ ως συνήθως . Το κάνει μόνο αν το θέλει παραααααα πολύ. Οπότε γτ να του χαλάσω χατίρι.
Στ:"οκ... τι ώρα θα γίνει?"
Ντ:"στις 5:25..."
Στ:"ωραία... Και με τι θα πάμε τόσα άτομα?"
Σκ:"Μην ξεχνάμε έχω και το μαγικό ψαλίδι που ανοίγει πύλες μόνο με την θέληση του ιδιοκτήτη. Στην προκειμένη περίπτωση... εμένα" είπε και έδειξε τον εαυτό του. Γελάσαμε και ύστερα κτύπησε το κουδούνι....

Μπελα P.O.V

Έχουν περάσει αρκετές βδομάδες... Έχω προσαρμοστεί πλέων. Δεν Πάμε και στο σχολείο και περνάμε τζάμι με τα αδέρφια Μου. Μας φέρνει δασκάλους ο μπαμπάς.

Ο μπαμπάς μας ενημέρωσε πριν λίγο Ότι αύριο θα Έχουμε συναυλία στην απέναντι πόλη από το Φορκς. Οπότε δεν θα δω κανένα λογικά που να ξέρω.
Τώρα είμαι στο δωμάτιο μου και αφού έχω τακτοποιήσει τα πράγματα για το ταξίδι που έχουμε σε 3 ώρες κάθομαι και κάνω πρόβα τα τραγούδια που θα πούμε.

Μετά από λίγο με φωνάζουν για να φύγουμε. Παίρνω τα πράγματα και κατεβαίνω κάτω.
Α

φού βάλουμε τις βαλίτσες μας στο αμάξι μπαίνουμε και εμείς.

Φτάσαμε στο αεροδρόμιο. Χαιρετίσαμε τον μπαμπά και ανεβήκαμε στο αεροπλάνο που θα μας πήγαινε στον προορισμό Μας.

Δίδυμο ΦεγγάριDonde viven las historias. Descúbrelo ahora