Σταιλς P.O.VΗ συναυλία τελείωσε. Ξανά... Ξανά έφυγε.Γυρίσαμε πίσω.
Πίσω στα συνηθισμένα. Το πρωί σηκώθηκα και πήγα από του Σκοτ. Εκεί ήταν και η Μαλια.
Στ:"Καλημέρα" είπα και αφού μου είπαν και εκείνοι Καλημέρα ξεκινήσαμε για το σχολείο.
Μπήκαμε στο προαύλιο.
Πήγαμε στο γνωστό μας σημείο και είδαμε εκεί τον Άλεξ, τον Ντερεκ και τον Θιο. Κάτσαμε και αρχίσαμε να συζητάμε μέχρι που μας διέκοψε μια γνωστή για εμένα φωνή.
Το:"Γεια παιδιά" γυρίσαμε και είδα το Τομ.
Ντ:"τι θες εδώ Τομ?"το ρώτησε με μίσος.
Το:" Πρέπει να μάθει ο αδερφός της Μπελας κάτι" είπε και κοίταξε. Μια εμένα, μια τον Άλεξ, μια τον Σκοτ, μια τον Ντερεκ και μια τον Θιο.
Το:"ποιος είναι?"
Σκ:"Εγώ είμαι τι έγινε" είπε ανήσυχα και σηκώθηκε όρθιος.
Το:"Είνα... βσκ Έχει πέσει.."
Σκ:"Μην μου πεις πως έπεσε στα ναρκωτικά"
Το:"Όχι... Έχει πέσει σε κατάθλιψη και συνέχεια σε ζητάει" είπε και ο Σκοτ ανακουφιστικε από αυτά τα λόγια.
Σκ:"Ευχαριστώ. Θα πάω αμέσως σε εκείνη." Είπε και πήγε στις τουαλέτες λογικά για να ανοίξει την πύλη.
Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το κουδούνι.
Μπήκαμε μέσα στην τάξη καμία άρχισε το μάθημα.Μπελα P.O.V
Μετά από αυτήν συναυλία μου λείπουν όλοι τους πάρα πολύ. Έχω πέσει σε κατάθλιψη. Όλη μέρα κλεισμένη στο δωμάτιο μου και μόνο για νερό και φαγητό έβγαινα. Όλη μέρα έκλαιγα.
Σήμερα είναι Παρασκευή και η ώρα είναι 5:26. Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα στο μπάνιο του δωματίου μου. Ξέπλυμα το πρόσωπο μου και ξανά πήγα στο δωμάτιο. Άνοιξα την ντουλάπα και πήρα ένα μαύρο τζιν και μια ροζ μεγάλη φούτερ. Άλλαξα και πήρα κινητό, κλειδιά του σπιτιού και το κλειδί για την πύλη.Είχα αποφασίσει να βγω λίγο έξω. Άνοιξα την πόρτα και άρχισα να περπατάω προς το Mall.
Μπήκα μέσα στο τεράστιο κτήριο και άρχισα να χαζεύω.
Μετά από αρκετή ώρα βαρέθηκα και πήγα να πάρω έναν καφέ. Όταν μπήκα μέσα είδα αρκετό κόσμο. Πήγα να παραγγείλω.
Μπροστά στο ταμείο ήταν ένα αγόρι στο ύψος του Άλεξ. Ήμουν αρκετά κοντά...βσκ ακριβός από πίσω του.
?:"έναν μέτριο παρακαλώ." Είπε.
Για κάτσε Κάτι μου θυμίζει αυτή η φωνή.
Αφού πήρε τον καφέ του γύρισε για να φύγει.... Είδα πιος ήταν...
Έμεινα στήλη άλατος.
Όπως και αυτός.
Ήταν ο Άλεξ.?! WTF?!
Μπ:"Άλεξ?!"
Αλ:"Μπελα?!"
Μπ:"τι δουλειά έχεις εδώ? Και πώς ήρθες?"
Αλ:"χα... χα εμμ μεγάλη ιστορία"
Μπ:"μάλιστα" είπα κάπως περίεργα.
Αλ:"εμμ πρέπει να φύγω... με περιμένε- ... εεε εννοώ με περιμένει ο θείος μου τα λέμε" είπε και έφυγε.
Ουφφφ Δεν θα βγάλω πότε άκρη μαζί Του.
YOU ARE READING
Δίδυμο Φεγγάρι
WerewolfΜε λένε Μπέλα.. Μπέλα Μακκολ. Είμαι η αδερφή του Σκοτ. Του Άλφα. Δύο βρικολακων και δύο τραγουδιστών. Η μητέρα μου η Ρενε χώρισε με τον πατέρα μου και έκανε πολλές σχέσεις με αποτέλεσμα τα δύο βαμπίρ να καταλήξουν αδέρφια μου. Ο πατέρας μου ήταν λυκ...